خرید اینترنتی کاشی سنتی معرق

0
خرید اینترنتی کاشی سنتی معرق : بی شک در بسیاری از بناهای تاریخی ایران شاهد هنرهای سنتی بوده‌اید. در این بین کاشی و هنر کاشی کاری عضوی جداناپذیر از این گنجینه‌ هنری بوده که با هنرهای اسلیمی، تذهیب و معرق عجین شده‌است.

خرید اینترنتی کاشی سنتی معرق

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه نیز از این هنر به شکل مدرن یا سنتی در ساخت و تزئین خانه‌ ها استفاده می ‌شود که در ادامه این امکان را دارید که با تاریخچه، روش های خرید کاشی سنتی، نصب و کاربرد آن آشنا شوید. کاشی سنتی معرق یا شکسته به کاشی گفته می‌شود که از چندین تکه مجزا با طرح‌های متفاوت یا همسان تشکیل شده است. این کاشی‌ها با هنر و ذوق معمار همراه می‌شود و با توجه به طرح اصلی که معمولاً از گل بوته و هنر اسلیمی استفاده شده است، رنگ و تراشیده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی کاشی معرق، مقاومت و درخشان بودن آن است. کاشی معرق در طرح‌ها و نقشهای گوناگونی وجود دارد که منشأ الهام آن‌ها هنر اصیل ایرانی و گاهی ادغام آن با هنر مدرن است. کاشی سنتی معرق از قرن چهارم هجری قمری در میان هنر‌های ایرانی راه یافت و اغلب در آن از رنگ های سفید، آبی تیره، سبز، فیروزه‌ای و غیره استفاده می‌شود. در گذشته از کاشی معرق در ساخت مساجد و محراب ها استفاده می‌کردند ولی امروزه این هنر به بلوغ خود رسیده است و انسانی که خواه ناخواه با مدرنیته عجین شده را به سمت سنت می کشاند؛ بخش جدایی ناپذیر سرشت انسان، که حالا می‌کوشد نشانه ای از سنت را در زندگی داشته باشد. کاشی شکسته نام امروزی کاشی معرق است که می تواند در هنر مدرن از آن بهره گرفت.

مزایای خرید اینترنتی

این امکان برای شما وجود دارد که خرید کاشی سنتی معرق را از طریق اینترنت انجام دهید. حال به بررسی مزایای خرید اینترنتی کاشی سنتی معرق می‌پردازیم.

صرفه‌جویی در زمان

خرید اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند که در وقت صرفه‌جویی کنید و به راحتی خرید خود را درب خانه و بدون مراجعه به فروشگاه‌ها و تنها با وارد کردن کلمات کلیدی در موتورهای جست جو تحویل بگیرید.

صرفه‌جویی در هزینه

در فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها این امکان وجود دارد که خریدار کالای خود را با قیمت کمتری خریداری کند.

امکان بازدید از طیف گسترده‌ای از محصولات

فروشگاه‌های اینترنتی این قابلیت را دارد که کاربر کالاهای بیشتر و متنوع تری را نسبت به زمانی که اختصاص می‌دهد، مشاهده کند.

امکان مقایسه کالا

فروشگاه‌های اینترنتی شمار زیادی از کالاها را با طرح و جزئیات کامل جهت جذب مشتری در سایت قرار می‌دهند و همین امر باعث می‌شود که خریداران بتوانند به راحتی کالاهای موجود را با یکدیگر مقایسه کنند.

مطالعه و کسب اطلاعات دقیق کالا

خریداران این امکان را دارند که اطلاعات دقیق کالا را از طریق سایت مطالعه کنند.

در دسترس بودن فروشگاه‌های اینترنتی

ممکن است جهت خرید از فروشگاه‌ها به صورت حضوری، با مشکلاتی همچون ترافیک و تعطیلی فروشگاه ها روبرو شوید ولی در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مانعی همچون زمان وجود ندارد.

پیگیری آنلاین

مشتریان در خرید اینترنتی این امکان را دارند که وضعیت سفارش خود را بررسی و از وضعیت حمل آن اطمینان حاصل کنند. شما با جستجوی کلمه‌ کلیدی ” خرید اینترنتی کاشی معرق ” به راحتی این امکان را دارید که با طرح ها و نقوش متفاوت آشنا شوید و خرید خود را انجام دهید.

نکاتی درباره خرید کاشی معرق

کاشی معرق امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی در بازار موجود است. هنگام خرید آن به مطابقت سبک کاشی با محیط مورد نظر توجه کنید. در ادامه نکاتی را که در انتخاب هرچه بهتر و نگهداری از کاشی معرق به شما کمک می‌کند، بیان خواهیم کرد.

مشخصات فنی

هنگام خرید کاشی معرق حتماً به این نکته توجه داشته باشید که کاشی مورد نظر از لحاظ اندازه مطابق با محل نصب باشد. به ضخامت آن در هنگام خرید در قسمت اطلاعات کالا دقت کنید.

نصب کاشی سنتی معرق

کاشی‌های معرق پس از خرید مستقیماً قابل استفاده نیستند؛ پس، از پیش محل مناسبی را برای نگهداری آن تهیه کنید. اگر قصد نصب کاشی ها در مدت زمان کوتاه را دارید، محل مناسب نصب را از پیش تعیین کنید و توجه داشته باشید که محل نصب مطابق با استانداردها و از استحکام کافی برخوردار باشد. به هنگام خرید اینترنتی کاشی معرق علاوه بر این که باید به زیبایی و رنگ آن توجه داشته باشید، باید به کیفیت و مشخصات فنی آن نیز توجه کنید. انتخاب یک منبع و سایت معتبر برای خرید اینترنتی مهم‌ترین قدم برای داشتن یک خرید مناسب و با کیفیت است. سایت خوگرپلاس، لذت یک خرید خوب را به شما هدیه خواهد داد. خوگرپلاس با تجربه و سابقه‌ درخشان در زمینه فروش کاشی و ابزارآلات نصب، آماده خدمت رسانی است.

نتیجه‌گیری

اگر می‌خواهید فضایی دلنشین و ویژه در محیط زندگی یا محل کارتان داشته باشید و هنر اصیل ایرانی را به نمایش بگذارید، کاشی معرق بهترین انتخاب است. هدف ما از این نوشتار افزایش اطلاعات شما و کمک در فرایند خریدی به صرفه بود. اگر کاشی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد