خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک

0
خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک : از گذشته ایران و ایرانی به چیدمان سنتی علاقه مند بوده است. ایران مهد فرهنگ ها و سبک های اصیل است. صنایع دستی و دست سازه های ایرانیان از قدیم توجه همگان را به خود جلب کرده است.

خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه با روند پیشرفت تکنولوژی همچنان حال و هوای سنتی دکوراسیون داخلی، جایگاه ویژه ای دارد. هنوز هم استدلال چیدمان مدرنیته به صورت کامل جایگزین سنت نشده است. کاشی کاری های بناهای سنتی و سایر دست ساخته های ایرانی جلوه و زیبایی خاصی به فضا سازی و دکوراسیون می دهد. امروزه تمامی گردشگرانی که به شهرهای تاریخی ایران سفر می کنند، عاشق ذوق و هنر سنتی ایران می شوند. بسیاری از افراد عناصر گران بهای صنایع دستی مارا خریداری می کنند و با ذوقی سرشار در گوشه ای از دکور منزل خود جای می دهند. این مطلب باعث افتخار ایران سربلند است. در این مقاله شما را با خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک و مزایای آن آشنا می کنیم. یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی کاشی کاری های سنتی است. در تمامی سازه های قدیمی و پنجره های تزئینی زیبا کاشی های سنتی از نوع مشبک را می بینیم که با زیبایی منحصر به فرد روح انسان را جلا می دهد. امروزه در چیدمان دکوراسیون منازل، ترکیبی از فضا سازی سنتی و مدرن در کنار هم ابتکار جالبی است. بسیاری از افراد تمایل دارند، قسمتی از منزل را به سبک سنتی و بخشی دیگر را به چیدمان مدرن اختصاص دهند. در چیدمان بخش سنتی استفاده از المان های اصیل ایرانی مانند کاشی کاری های سنتی بسیار چشم نواز است. آیا به کاشی سنتی علاقه مند هستید؟ آیا  تنوع طرح در کاشی سنتی مشبک را دیده اید؟ اگر بخشی از دکوراسیون خود را به کاشی سنتی مشبک اختصاص داده اید، در این مقاله قصد داریم شما را با خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک آشنا کنیم. در این مجال با ما همراه باشید.

کاربرد های کاشی سنتی مشبک

استفاده از کاشی سنتی مشبک برای بهره بردن از نور و هوای کافی بوده است. کاشی مشبک را به عنوان پنجره ای تزئینی در بسیاری از مکان ها دیده ایم. در مکان هایی که نباید دیوار شود و همچنین مکان هایی که جایگاه مناسبی برای قرارگیری پنجره نیست، از چیدمان زیبای کاشی مشبک لذت می بریم. به طور حتم در تمامی بناهای باستانی گذشته، کاربرد کاشی مشبک را دیده اید. در معماری قدیمی علاوه بر دیوار، در، پنجره و روزن، در بخش هایی از بنا به علل گوناگون شبکه هایی با کاشی های زیبا می ساختند. در حال حاضر این هنر کاشی کاری سنتی مشبک نام گرفته است. در تفسیر معماری گذشته گفته می شود که کارایی این کاشی های سنتی مشبک به جهت گونه متفاوت آب و هوایی ایران بوده است. به علت جلوگیری از آفتاب تند و داغ، همچنین استفاده مفید از روشنایی و نور خورشید در فضا ها، کنترل گرد باد و استفاده از بادهای موسمی این گونه زیبا اختراع شده است. با خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک به سایر کاربرد های کاشی سنتی مشبک نیز پی می برید که عبارت هستند از:
  • کاشی سنتی مشبک جنبه تزئینی دارد؛
  • به علت جداسازی دو فضا از هم کاربرد حفاظتی دارد؛
  • در بخش هایی کارکرد تامین روشنایی دارد؛
  • استفاده از این محصول در آن محیط باعث تهویه هوا می شود.

تنوع کاشی سنتی

در خرید کاشی سنتی باید به این نکته اشاره کنیم که این محصولات با تنوع طرح و رنگ زیبا در دسترس هستند. در بناهای قدیمی انواعی از این محصولات استفاده شده است. در ادامه مطلب به تنوع در کاشی سنتی مشبک می پردازیم. کاشی هایی که برای ساخت این نوع از کاشی مشبک کاربرد دارند در دو نوع معرق و قالبی هستند. کاشی سنتی مشبک شامل انواع زیر است:
  • کاشی های شبکه ای هتلی؛ در حال حاضر از این کاشی ها در نمای هتل ها استفاده می شود و به همین علت به این نام معروف هستند.
  • کاشی شبکه ای پله ای؛
  • کاشی شبکه ای دایره ای.

کاشی سنتی مشبک چه ویژگی هایی دارد؟

قدمت کاشی کاری های سنتی ایرانی به قبل از میلاد بر می گردد. نقش ها و طرح و رنگ زنده کاشی های سنتی باعث زینت بخشی فضاها می شود. هر طرحی به طور جداگانه می تواند قسمتی از فضا را برای دکوراسیون منحصر به فرد تزئین کند. این نوع کاشی ها برای شکل گرفتن و ایجاد طرحی ویژه کنار هم چیده می شوند و یک طرح پیچیده را به وجود می آورند. این چیدمان خاص باعث می شود که نور کافی به داخل اتاق هدایت شود و هم از اشراف فضای مورد نظر به سایر فضاها جلوگیری می شود.

خرید اینترنتی کاشی سنتی چگونه است؟

برای تماشای طرح ها و تنوع محصولات از وب سایت خوگرپلاس بازدید فرمایید. خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد از جمله:
  • دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات؛
  • مشاهده طیف وسیعی از تنوع کاشی ها؛
  • مقایسه انواع کاشی های سنتی مشبک با یکدیگر؛
  • انتخاب بهترین نوع با توجه به مشاهده و مقایسه قیمت؛
  • حذف هزینه های آمد و شد؛
  • خرید مستقیم از تولیدکنندگان برند های معتبر؛
  • محدودیت زمانی برای خرید محصول وجود ندارد؛
  • با خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک از اتلاف وقت جلوگیری می شود.

کلام آخر

یکی از محبوب ترین المان های سنتی نزد ایرانیان در نقش دهی و جذابیت دکوراسیون داخلی، هنر کاشی کاری سنتی است. برای انتخاب و بازدید از طرح ها و مدل های آن از خوگرپلاس دیدن فرمایید. با خرید اینترنتی کاشی سنتی مشبک در زمان و هزینه های جانبی کاسته می شود. با آرامش در منزل خود بهترین گزینه را انتخاب می کنید. فروشگاه های اینترنتی موظف به رعایت استاندارد های لازم برای فروش محصولات با کیفیت به مشتریان هستند. در خرید اینترنتی بودجه ای که برای این موضوع اختصاص داده اید را با قیمت محصولات چک کنید و بهترین را برگزینید. علاوه براین شما قادر هستید، طرح و نقش دکور کاشی سنتی مشبک را با فضای داخلی خود مطابقت دهید و به گزینه ایده آل خود برسید. اگر کاشی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد