کادو برای افتتاح شرکت چی مناسبه؟

0

کادو برای افتتاح شرکت چی مناسبه؟: مراسم بزرگ همواره لحظات پرشکوهی را در خود پنهان کرده اند. به همین دلیل هم در چنین مراسمی بسیاری از افراد مایلند تا شادی و رضایت خود را با دادن کادو ابراز کنند. همین موضوع هم فلسفه دادن کادو مناسب برای افتتاح شرکت و دیگر موارد رسمی از این قبیل می شود.

اما ممکن است هر کادویی برای این مناسبت مفید نباشد و انتخاب را به کاری دشوار تبدیل کند. برای داشتن انتخاب درست لازم است تا بعضی نکات مدنظر قرار گیرد.

کادو برای افتتاح شرکت چی مناسبه؟

در این مطلب با بررسی جوانب کار می کوشیم تا به این پرسش که کادو برای افتتاح شرکت چی مناسبه؛ پاسخ دهیم. شما هم ممکن است در چنین موقعیتی قرار بگیرید. با مطالعه این مطلب اطلاعات خود را بالا ببرید و برای دادن کادو مناسب آماده باشید.

کدام کادو برای افتتاح شرکت مناسب تر است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : افتتاحیه شرکت یکی از مناسبت هایی است که در آن افراد بسته به موقعیتی که دارند نسبت به دادن کادو مبادرت می کنند. نوع این کادوها تا حدودی با کادوهای ردوبدل شده در سایر شرایط متفاوت است و با موقعیتی که گردهم آیی به خاطر آن صورت گرفته هم خوانی بیشتری دارند.

برای مثال نباید از هدیه هایی که در جشن تولد یا سالگرد ازدواج از آنها استفاده می شود در چنین شرایطی بهره برد.

استفاده از چه نوع گل و شیرینی برای افتتاح شرکت مناسب است؟

کادوهای مناسب برای این موقعیت رسمی تر است و بیشتر با حالت رسمی و کلاسیک مجلس تناسب دارند. از جمله دسته گل و شیرینی که پایه ثابت همه جشن ها و مراسم هستند. اما حتی شکل و نوع بسته بندی این کادوها هم با موقعیتی که بابت آن اهدا می شوند مرتبط است.

گل های کادویی در چنین موقعیتی با دسته گل های کوچک و معمولی تفاوت ساختاری دارند. انتخاب گل های سنگین و رنگ های ملایم هم از خصوصیات چنین کادویی محسوب می شوند. تاج ها و سبدهای گل در مراسم افتتاح شرکت باید مارکدار بوده و کارت معرفی فرستنده را به همراه داشته باشند.

شکلات و شیرینی نیز برای چنین مراسمی مناسب است. به شرط آنکه در بسته بندی شکیل و قدری رسمی تر از حدمعمول اهدا شود.

آیا کادو شرکتی انتخاب های ما را محدود می کند؟

شاید این موضوع در ذهن مطرح شود که در صورت حذف بسیاری از گزینه های کادویی با محدودیت شدید در انتخاب کادو برای افتتاح شرکت مواجه خواهیم شد. گرچه برخی گزینه ها را نباید در چنین مراسمی به عنوان کادو مطرح کرد اما این لزوما به معنای حذف آنها و ایجاد محدودیت در انتخاب کادو نیست.

به عبارتی بیش از محدودیت این انتخاب دقیق و تخصصی کادو است که آن را برای مراسمی این چنین، مناسب می کند. مثالی می زنیم تا موضوع روشن تر شود:

تصور کنید برای مراسم افتتاح یک شرکت بزرگ دعوت شده اید. مسلما از کادوهای فانتزی و سبک در چنین افتتاحیه رسمی خبری نخواهد بود. اما در عوض نمونه هایی از همان موارد که با مجلس تناسب بیشتری دارند کاربرد خواهد داشت. مثلا به عوض یک دسته گل کوچک و رنگین معمولا دسته گلی بزرگ یا تاج گلی با رنگ ها و چیدمان متین تهیه می شود.

کاربرد وسایل هنری به عنوان کادو چگونه است؟

برخی افراد باسلیقه از وسایلی با زمینه هنری به عنوان کادو برای افتتاح شرکت و مراسم مشابه استفاده می کنند. این مورد یک کادوی خوب برای افتتاح شرکت محسوب شده و معمولا با استقبال مناسبی هم مواجه می شود.

استفاده از مجسمه رومیزی و ساعت دیواری هم در این شرایط متداول است. طرح چنین وسایلی هم می تواند هنری بوده و بر زیبایی محیط شرکت بیفزاید.

ضمنا این نوع کادو مصرفی است و در محیط شرکت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما انتخاب ظاهر این اشیا در این مورد بسیار مهم است. اصولا اشیا جهت کادوی شرکتی باید در زمینه های رسمی و معمولا تک رنگ یا با تعداد رنگ های کم و خنثی باشند.

ساعت دیواری با طرح مجسمه ترکیبی از کادو مصرفی و هنری است که گزینه ای مناسب محسوب می شود. ضمن اینکه نشانگر وجود ذوق هنری در اهدا کننده کادو نیز می باشند.

آیا از صنایع دستی به عنوان کادو برای افتتاح شرکت استفاده می شود؟

صنایع دستی نیز در زمره وسایل هنری هستند که در افتتاح موسسات و شرکت ها به عنوان کادو قابل استفاده هستند. تهیه این کادوها ضمن آنکه نشان از حٌسن سلیقه افراد دارد در ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی نیز موثر است.

در این بخش هم گزینه های مناسب کادو برای افتتاح شرکت وجود دارد. دو مورد از این هدایا قلمدان و گلدان با طراحی زیبا هستند. تابلو هم از گزینه های هنری است که به منزله کادو در افتتاح شرکت کاربرد دارد.

در این مورد هم لازم است تا اندازه و طرح کلی کادو تناسب لازم با مراسم داشته باشد. بدیهی است برای مجالس بزرگ تر از کادوهایی دارای بار ارزشی و قیمت بیشتر استفاده می شود.

خرید کادو برای افتتاح شرکت از طریق اینترنت چگونه است؟

تهیه کادو  برای مراسم افتتاحیه شرکت ها از طریق سایت اینترنتی فرصت مناسبی برای افراد فراهم می آورد. در چنین موقعیتی حتی بدون خروج از منزل هم امکان ثبت سفارش کادو مناسب وجود دارد. به این شکل صرفه جویی در زمان هم صورت می گیرد.

تنوع کالاهای موجود درسایت فروش حق انتخاب بیشتری به سفارش دهندگان می دهد. هم چنین حذف واسطه ها در این نوع خرید قیمت ها را به طرز چشمگیری به تعادل می رساند.

سایت ویستور از مبادی شناخته شده برای تهیه کادو در فضای مجازی است. با سرکشی به این فروشگاه اینترنتی بدون شک در انتخاب کادو مناسب برای این منظور موفق خواهید شد.

نتیجه گیری

کادو برای افتتاح شرکت چی مناسبه؟: از مطلب فوق درباره تهیه کادو برای افتتاح شرکت موارد زیادی می آموزیم. از آن جمله این که چنین کادویی باید از متانت و ارزش بیشتری نسبت به هدایای معمولی برخوردار باشد. در واقع اصلی ترین وجه تمایز این هدایا نیز همین مورد است.

از صنایع دستی و ساخته های هنری در این گروه هدایایی مانند مجسمه و گلدان، تابلو های نفیس و قلمدان جای می گیرند.

برخی کادوها نیز ترکیبی از موارد کاربردی و تزئینی به صورت توامان بهره مند هستند. مانند ساعت دیواری با طرح صنایع دستی که در محیط شرکت کاربرد داشته و به عنوان شیء زینتی نیز قابل استفاده هستند.

شرط استفاده از گل و شیرینی هم کاربرد آنها به شکل متین و باکلاس است. بسته بندی و محتویات شیرینی اهدایی لزوما باید سنگین و باوقار باشد.

دسته گل یا تاج گل هم در چنین موقعیتی پیشنهاد خوبی جهت کادو برای افتتاح شرکت است که باید دارای کارت شناسایی باشد و حتی المقدور از رنگ های ملایم و خنثی انتخاب شود.

همه این موارد را در سایت ویستور خواهید یافت. کافی است سری به این فروشگاه اینترنتی زده و کادوی خود را انتخاب کنید. قیمت های مناسب و باورنکردنی در این سایت حنما شما را شگفت زده خواهد نمود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد