هتل ۳ ستاره در تهران

0

هتل ۳ ستاره در تهران: چنان چه قصد رزرو هتل  در تهران را دارید، بهتر است با معیار سنجش هتل‌ها آشنایی داشته باشید. گرچه این

هتل ۳ ستاره در تهران

هتل ۳ ستاره در تهران: چنان چه قصد رزرو هتل  در تهران را دارید، بهتر است با معیار سنجش هتل‌ها آشنایی داشته باشید. گرچه این معیار در همه جای دنیا از یک تا پنج ستاره طبقه بندی شده است، اما ستاره دهی به هتل‌ها کشور به کشور و حتی گاها شهر به شهر متفاوت است و در مناطق گوناگون، سنجش‌ متفاوتی برای این کار وجود دارد.

اما در تهران دقیقا به چه هتل‌هایی سه ستاره می‌گویند و این هتل‌ها چه امکاناتی را به مسافران ارائه می‌کنند؟ در اسنپ روم با ما همراه باشید تا به بررسی هتل‌های سه ستاره و رزرو اتاق در آن‌ها بپردازیم.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : هتل‌های ۳ ستاره از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار هستند و اتاق‌های تمیز و شیک از ویژگی‌های بارز آن‌ها به ‌شمار می‌آیند. کلیه امکانات موجود در هتل‌های ۱و ۲ ستاره به همراه برخی امکانات ویژه در این هتل‌ها دیده می‌شوند.

تفاوت ها در سطح خدمات و امکانات در بین هتل ها، اغلب در هتل های سه ستاره نسبت به دو گروه پایین‌تر از آن یعنی یک ستاره و دو ستاره، چشمگیرتر هستند. هتل های سه ستاره با اتاق های بزرگ، فضای تمیزتر و شیک‌تر اتاق‌ها، حمام‌هایی با امکانات بیشتر، وسایل شخصی موجود در اتاق و حمام ها، از جمله حوله و انواع مواد شوینده و نظافتی، لابی‌های بزرگ‌تر و پرسنل بیشتر، خود را از هتل‌هایی در سطح پایین‌تر جدا کرده‌اند.

در اسنپ روم می‌توانید ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های تهران را پیدا کرده و پس از بررسی مشخصات هر یک، در آن‌ها اتاق رزرو کنید.

بیشتر هتل‌های سه ستاره، انواع خدمات و سرو غذا را در اتاق ارائه می‌دهند که در هتل‌های دو و تک ستاره کمتر دیده می‌شود. استخر و حتی باشگاه کوچک ورزشی را در برخی از این هتل‌ها می توان دید که خود از نشانه‌های تمایز بین این هتل‌ها و هتل‌های در سطح پایین‌تر هستند.

رستوران های بزرگ و منوی غذایی کامل‌تر و کیفیت غذای بالاتری نسبت به هتل های دو ستاره در این هتل‌ها دیده می شود. هتل های سه ستاره امکان انتخاب اتاق های متنوع‌تری را با نور و تهویه تحت کنترل برای مسافران فراهم می کنند.

چنان چه بودجه‌ای میان رده برای اقامت خود در نظر گرفته‌اید، بهتر است از طریق اسنپ روم اقدام به رزرو هتل‌ سه ستاره در تهران  کنید چرا که برای چنین بودجه‌ای، این هتل‌ها بهترین انتخاب هستند.

هتل‌های سه ستاره بیشتر در حاشیه بزرگ‌راه‌ها و مراکز تجاری واقع‌ شده‌اند. خدمات این هتل‌ها به نسبت خوب است و دارای اتاق‌های بزرگ با لابی‌های آراسته هستند.

هتل‌های ۳ ستاره بزرگ‌تر از هتل‌های ۲ ستاره هستند و پرسنل آنها در تمام ساعات شبانه روز، در محل پذیرش حضور دارند تا استقبال گرمی از میهمانان به عمل بیاورند.

سرویس بهداشتی و حمام به طور مستقل در آنها وجود دارد و وسایلی نظیر تلویزیون و یخچال حتماً در اتاق به چشم می‌خورند. مدت زمان سرو وعده‌های غذایی نباید کمتر از ۲ ساعت باشد. کیفیت غذا و رعایت بهداشت آشپزخانه رستوران بسیار مهم است. ارائه خدمات لباسشویی در هتل‌های ۳ ستاره بر خلاف هتل‌های ۱ و ۲ ستاره، اجباری است.

کیفیت تشک‌های تخت‌ها نیز باید در سطح مطلوبی باشد. لازم به ذکر است که هنگام رزرو هتل از طریق اسنپ روم، تنها به تعداد ستاره‌های یک هتل توجه نکنید و حتما مشخصات آن‌ها را که در اپلیکیشن و وبسایت به طور کامل آورده شده است، مطالعه بفرمایید.

به طور کل برای جمع بندی، در هتل سه ستاره خدمات به طور کامل ارایه می‌گردد. این نوع هتل ها دارای چشم انداز زیبا و امکانات گسترده‌اند .

ارائه رتبه سه ستاره مستلزم داشتن بعضی و نه همه این موارد است: نظافت و نگهداری عالی، هال ورودی بزرگ با طراحی جذاب، فضای پذیرش فعال ۲۴ ساعته، اتاق‌های بزرگ و راحت، بدون سر و صدا با نور کافی و فضای نشیمن با دکوراسیون جذاب و گاهی نقاشی روی دیوا، مبلمان با کیفیت بالا، سیستم مرکزی تهویه هوا و سیستم حرارتی، اتاق‌های مفروش شده با کیفیت بالا و دارای تشک‌های عالی ، ترموستات کنترل درجه دما، سرویس حمام زیبا که بعضی از آن‌ها دارای وسایل آرایشی، صابون و حوله با کیفیت خوب است، دارای سوئیت اتاق لوکس، محدوده زمانی گسترده جهت سرویس دهی به اتاق‌ها، وجود دو دستگاه تلفن در اتاق یکی کنار تخت و دیگری در حمام یا روی میز، استخر شنا در محوطه ساختمان یا نزدیک آن، خدمات بیدار کردن، وجود بیش از یک رستوران با غذای مناسب، امکانات تفریحی برای میهمان از قبیل سونا، گلف و غیره، ارایه خدمات ویژه از قبیل اتاق ملاقات، پارک اتومبیل توسط مستخدم.

هتل ۳ ستاره در تهران: هم اکنون می‌توانید از طریق اسنپ روم هتل‌ها سه ستاره باب میل خود را پیدا کرده و در آن به آسانی اتاق رزرو کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد