هتل ۲ ستاره در تهران

0

هتل ۲ ستاره در تهران: از دیرباز، مهم‌ترین دغدغه هر شخص هنگام مسافرت، محل اقامت و هزینه‌ای بوده که باید برای آن بپردازد. برای این

هتل ۲ ستاره در تهران

هتل ۲ ستاره در تهران: از دیرباز، مهم‌ترین دغدغه هر شخص هنگام مسافرت، محل اقامت و هزینه‌ای بوده که باید برای آن بپردازد. برای این که در هنگام رزرو هتل و محل اقامت خود بتوانید با دید بازتری انتخاب کنید، باید از سیستم امتیاز دهی به آن‌ها آگاه باشید.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در واقع اگر درباره‌ی درجه‌بندی هتل‌ها اطلاعاتتان‌ را افزایش دهید، می‌توانید متناسب با نیاز خودتان، امکانات و البته هزینه‌ اقامت، رزرو هتل را انجام دهید.

مهم‌ترین سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها، مدل ستاره است. همراه با اسنپ روم باشید تا در این مقاله به معرفی هتل‌های دو ستاره بپردازیم.

هتل‌های دو ستاره را می‌توان اقامتگاه‌هایی ارزان و اقتصادی نامید. به هر روی کم نیستند کسانی که سونا یا جکوزی یک هتل برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند تا هزینه زیادی بابت اقامت خود نپردازند.

اگر در هنگام سفر به تهران از قبل می‌دانید که بیشتر وقت خود را بیرون از هتل خواهید گذراند و چندان احتیاجی به امکانات رفاهی درون هتل نخواهید داشت، این نوع اقامتگاه‌های دو ستاره انتخاب‌های خوبی در هنگام رزرو از طریق اسنپ روم به حساب می‌آیند.

هتل های دو ستاره اغلب با هتل‌های تک ستاره مشترکات زیادی دارند، البته از نکات قابل توجه و چشمگیر آن‌ها وجود اتاق‌هایی کوچک ولی تمیز‌تر از هتل‌های تک ستاره هستند.

در این نوع هتل‌ها اغلب تنها دو تا چهار طبقه وجود دارد. در بیشتر هتل های دو ستاره حمام و سرویس بهداشتی به صورت مجزا بوده و امکانات اولیه هم چون تلویزیون و تلفن جهت تماس در هر اتاق موجود است.

از لحاظ رستوران، هتل های دو ستاره نیز با هم تفاوت‌هایی دارند ولی غالبا یک رستوران کوچک در این هتل ها فعال است و کم‌تر دیده شده خدماتی درون اتاق‌ها ارائه شود. چنان چه به دنبال هتل ارزان قیمت درتهران اما با امکانات کافی می‌گردید، هتل‌های دو ستاره را در اسنپ روم در نظر داشته باشید.

هتل های دو ستاره معمولا مخصوص افرادی طراحی می شوند که نگران هزینه‌های اقامتشان هستند، به همین دلیل برخی از ‏امکانات اولیه در این هتل‌ها محدود می شود تا بتوانند قیمت‌ها را کاهش دهند اما این خدمات و امکانات با هزینه جداگانه و به ‏درخواست میهمان این هتل ها ارائه می‌گردد.

حتی برخی از امکانات اولیه هم ممکن است تنها با پرداخت هزینه اضافی همراه به مسافر ارائه شود.‏ هتل های دو ستاره معمولا در نزدیکی جاذبه‌های ارزان قیمت قرار می گیرند. امکانات داخل اتاق‌ها در این نوع هتل‌ها تمیزند اما لوکس و گران قیمت نیستند و تنها برای رفع نیاز در اتاق قرار داده شده‌اند.

درست است که بیشتر هتل‌های دو ستاره رستورانی کوچک دارند، اما معمولا اطراف این هتل‌ها رستوران‌هایی پیدا می‌شود که با قیمتی مناسب به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند. هم اکنون و به آسانی از طریق وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم می‌توانید فهرستی کامل از هتل‌های دو ستاره را به همراه خدماتی که ارائه می‌دهند ببینید و در آن‌ها با بهترین قیمت اتاق رزرو کنید.

هتل‌های ۲ ستاره، کوچک یا متوسط هستند و نزدیک به ۲۰ اتاق دارند. برخورد و پوشش پرسنل هتل‌های ۲ ستاره حرفه‌ای تر و در سطح بالاتری نسبت به هتل‌های ۱ ستاره است. در هتل‌های ۲ ستاره، مانند هتل‌های ۱ ستاره، تقریبا در تمامی ساعات شبانه روز، پذیرش میهمانان انجام می‌شود.

اگر برای اقامت به این هتل‌ها مراجعه کردید، پرسنل هتل موظف‌ هستند که در همان ابتدا، و با رعایت ادب تمام خدمات هتل و هزینه‌های آنها را برایتان‌ تشریح کنند. کمک در حمل بارها و چمدان‌ها هم در وظایف پرسنل هتل‌های ۲ ستاره تعریف شده است.

در هتل‌های ۲ ستاره، برای میهمانان صبحانه آماده می‌شود اما وعده‌ی ناهار و شام اختیاری است. که اگر قرار باشد، ناهار و شام سرو شود، رعایت استانداردها ضروری است. وعده‌ی شام می‌تواند ترکیبی از غذاهای سرد و گرم باشد.

در آخر، به طور خلاصه می‌توان گفت  ‏تمیزی و راحتی و دکوراسیون منظم و هماهنگ از الزامات این هتل‌ها است و  ارائه رتبه دو ستاره مستلزم داشتن بعضی و نه همه این موارد است: خانه‌داری قابل قبول، دکوراسیون جذاب و وجود تلویزیون رنگی در تمام اتاق‌ها، مبلمان باکیفیت، اغلب وجود رستورانی با قابلیت ارائه سرویس در هر وعده غذایی، خدمات‌رسانی به اتاق‌ها، ورودی هتل با ظرفیت مناسب، تخت‌هایی با اندازه معمولی و بزرگ‌تر، سرویس حمام خوب و زیبا، قفسه‌های کافی، امکانات تفریحی، حوله و صابون، پرسنل آموزش‌دیده و لاندری و روم سرویس.

اگر بودجه چندان زیادی برای محل اقامت خود در نظر نگرفته‌اید و ترجیح می‌دهید بیشتر روی تفریح و خرید سوغاتی خرج کنید، رزرو هتل‌ دو ستاره  در تهران انتخاب ایده آلی برایتان به حساب خواهد آمد.

هتل ۲ ستاره در تهران: به وسیله اسنپ روم، از تخفیف‌های این نوع هتل‌های مقرون به صرفه مطلع شوید و در آن‌ها به ارزان‌ترین قیمت ممکن اتاق رزرو کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد