هتل تهران یافت آباد

0

هتل تهران یافت آباد: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید، بهتر است از قبل محله‌هایی که سر و کار بیشتری با آن‌ها دارید

هتل تهران یافت آباد

هتل تهران یافت آباد: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید، بهتر است از قبل محله‌هایی که سر و کار بیشتری با آن‌ها دارید را مشخص کنید تا بتوانید هتل‌ها و محل‌های اقامتی که به آن‌ها نزدیک است را انتخاب نمایید.

تهران شهر بزرگ و بسیار شلوغی است و اگر بخواهید از محل اقامتتان به مکان دلخواه خود که نزدیکتان نیست بروید، ساعت‌های زیادی را در ترافیک و شلوغی شهر از دست خواهید داد.

در وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم به راحتی قادر خواهید بود در هر جایی از تهران که دوست دارید اقدام به رزرو هتل کنید. در این مقاله به بررسی محله یافت آباد می‌پردازیم و در مورد چگونگی اقامت در این منطقه از تهران صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شهروندان تهرانی با شنیدن نام یافت آباد، همه به یاد بازار معروف این محل، بازار مبل یافت آباد می‌افتند. یافت آباد محله‌ای در جنوب غربی شهر تهران در منطقه ۱۸ شهرداری است که در این اواخر دستخوش تغییرات زیادی شده است و بافت های جدید را در کنار بافت قدیمی این محله ی با اصالت، ایجاد کرده است.

دور زدن در یافت آباد حس و حال سوار شدن در ماشین زمان را القا می کند چرا که تلفیقی است از سنت و مدرنیته.

اگر از مرکز یافت آباد آرام آرام به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کنید دقیقا انگار در ایستگاه ده‌ها سال قبل سوار شدید و خیابان به خیابان نزدیک‌تر می شوید به احوال این روزهایمان. و وقتی به ایستگاه بزرگراه آزادگان می‌رسید دیگر انگار پرتاب شده‌اید به تهران مدرن کنونی. اما این محله قدیمی متمایل است به اینکه ظاهر سنتی خود را حفظ کند بنابراین قیمت هتل‌ها و مراکز اقامتی آن بسیار مناسب و کمتر از سایر مناطق مشابه است.

در اپلیکیشن و وبسایت اسنپ روم قادر خواهید بود که ارزان‌ترین و بهترین هتل‌ها و محل‌ها اقامت در یافت آباد را پیدا کرده و در آن‌ها اتاق رزرو کنید.

محله یافت آباد از توابع شهرستان ری بود که بخش‌های مرکزی آن را غار می‌نامیدند و بعدها خود آن غار به دو بخش غار شرقی و غار غربی تقسیم شد و نهایتا یافت آباد امروزی جایگزین غار غربی گردید. البته محله یافت آباد به تهرانیه هم معروف بود.

اغلب محدوده کارکرد مسکونی داشته و به دلیل این که پذیرای انبوهی از مهاجران است از تراکم فوق العاده بالایی برخوردار است. محله از دو خرده محله آذری و یافت آباد تشکیل شده است. اقوام مختلف از جمله آذری، شمالی و فارس در کنار یکدیگر در محله زندگی می‌کنند.

از لحاظ ساختار شهری، محله دارای خیابان‌ها و معابر کم عرض و طویل و همچنین دارای بن بست‌های فراوان است که در کنار بافت فرسوده محله از مشکلات عمده محله محسوب می‌شوند. البته سکونت در این محل برای کسی که می‌خواهد تا سال‌ها در آن زندگی کند شاید همراه با مشکلاتی باشد اما اگر قصد دارید از طریق اسنپ روم هتل ارزان در یافت آباد رزرو کنید، این را بدانید که این محله انتخاب خوبی برایتان محسوب می‌شود.

در این محله هیچ اثری از ایستگاه مترو نیست اما برای اتصال به این شبکه شهری می‌توان از ایستگاه مترو واقع در محله کناری یعنی محله عبدل آباد و ایستگاه مترو آزادگان استفاده کرد.

مسیر اتوبوس‌های تندرو تنها در یک نقطه (در مجاورت نمایشگاه های دائمی بازار مبل ایران) از این محله وجود دارد. ایستگاه معلم واقع در خط ۱۰ سامانه اتوبوس‌های تندرو، که از پایانه آزادگان آغاز و تا ایستگاه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد منتهی می‌شود نیز از سایر مسیرهای دسترسی عمومی این محله است.

از جمله راحت‌ترین مسیرهای دسترسی به این محله بزرگراه آزادی است که از سمت غرب شما را به سمت محله هدایت می کند و به عنوان مسیر جایگزین مناسب می توان بزرگراه فتح را یاد کرد. در کل این محله دسترسی خوبی به دیگر مناطق تهران دارد و اگر این مورد برایتان جزو اولیت‌ها است، در هنگام رزرو هتل در تهران از طریق اسنپ روم، نام محله یافت آباد را به خاطر داشته باشید.

در حال حاضر از بازار مبل و محل نمایشگاه دائمی مبلمان ایران به عنوان شاخص ترین و مهم ترین مرکز خرید محله یاد می‌شود. در کنار این ۳ مجموعه و سازه عظیم بازار مبل، ساختمان بازار موبایل شماره دو جا خوش کرده است، همچنین این محله دارای انواع مراکز مورد نیاز مردم مثل: نانوایی، سوپرمارکت، فست فود و … نیز هست.

در صورتی که شما به دنبال خرید از برند خاص و معروف باشید حتما باید به بازار مبل ایران شماره یک یا دو یا سه سر بزنید چون تمامی شرکت‌های بزرگ در این مراکز خرید دارای نمایندگی هستند. اگر قصد دارید در محله یافت آباد هتلی ارزان قیمت و با کیفیت را پیدا و در آن اتاق رزرو کنید، همین حالا از طریق اسنپ روم می‌توانید این کار را انجام دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد