توصیه هایی برای ثبت برند کفش

0

اگر شما به دنبال ثبت برند در زمینه تولید کفش هستید ما توصیه هایی برای ثبت برند کفش گردآوری کرده ایم که به شما کمک شایانی خواهد کرد.

توصیه هایی برای ثبت برند کفش

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همانطور که می دانید همواره ایران، در زمینه تولید پوشاک و محصولات مربوط به این بخش در منطقه خاورمیانه پیشرو بوده و در تولیدات دست ساز و صنعتی، نامی بزرگ و درخشان به حساب می آید. در کنار این باید به صنعت چرم ایران هم باید اشاره کرد که محصولات چرمی تولیدشده در ایران به صورت مداوم به دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده است.

پس با این توصیفات، به این مهم پی می بریم که ایران برای تولید کفش، زمینه های لازم را دارد و گفتنی است، این زمینه برای را ه اندازی و شکل دادن کسب و کار در ایران بسیار مناسب و پرسود خواهد بود.

ثبت برند کفش، بایدها و نبایدها

هر کسب و کاری دارای پیچیدگی ها و نکات قابل توجه مختص به خود است؛ برای ورود به هر زمینه ای باید تمامی جوانب مثبت و منفی آن را به خوبی مورد بررسی لازم قرار داد. برای این کار باید با افرادی که تجربه و تبحر لازم را دارند، بحث و مشورت کنید. توصیه هایی برای ثبت برند کفش از اشتباهات کوچک و بزرگ شما برای راه اندازی این تجارت کم می کند و مسیر انجام این کار بزرگ و پیچیده را برای سرمایه گذاران معطوف به این نوع تجارت هموار می سازد. اما برای انجام این کار باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ چگونه ثبت برند کفش را انجام دهیم؟ آیا فعالیت در این زمینه به اندازه کافی پرسود خواهد بود؟ در ادامه متن همراه ما باشید.

چرا باید روی صنعت کفش سرمایه گذاری کنیم؟

صنعت کفش متقاضی های زیادی دارد. افراد زیادی هستند که در این صنعت با یکدیگر به رقابت می پردازند. به طور طبیعی، با بالا رفتن تقاضا و شدت گرفتن عرصه رقابت تعداد سودجویان و افرادی که قصد کنار زدن رقبا را با توسل به راه های غیرقانونی و کلاهبرداری دارند، نیز افزایش پیدا می کند، درنتیجه جهت تولید کفش قبل از هرچیز دیگری باید نسبت به ثبت کردن برند تجاری خود به منظور جلوگیری و مقابله با افراد سودجو و کلاهبرداران، بپردازید.

اما آیا صنعت کفش زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

برای رسیدن به جواب این سوال، به توصیه هایی برای ثبت برند کفش می‌پردازیم. امروزه با افزایش روابط بین الملل این صنعت به یکی از بهترین و پرسودترین کسب و کارها تبدیل شده است. جالب است که بدانید کشور ایران در زمینه  صادرات و واردات با وارد کردن ۱۱ درصدی کفش،  صادرات ۱۲.۵ درصدی این کالا در سال گذشته آمار اقتصادی رو به رشدی را داشته و این مورد که صادرات ایران از واردات آن بیشتر و گسترده تر انجام می گیرد؛ نشان دهنده این موضوع است.

درنتیجه، سرمایه گذاری و ثبت برند کفش برای سرمایه گذاران در آینده یک زمینه فعالیت اقتصادی پرسود و بی نظیر خواهد بود. ایران در جهان، رتبه دوازدهم تولیدات کفش را دارد که همین موضوع نشان دهنده گسترده بودن بازار این محصول در ایران است. پس با این توصیفات اگر قصد سرمایه گذاری در این زمینه را دارید، جایی برای شک نیست که این زمینه برای شما بهترین کسب و کار است.

ثبت برند کفش چه قوانینی دارد؟

همانطور که می دانید ثبت برند کفش، دارای قوانین خاص خود است و برای انجام این کار باید پایبند قوانینی باشید و صورت گرفتن مواردی را در دستور کار قرار دهید. برای اولین بخش شما باید نام برند تجاری خود را مشخص کنید و این بدین معناست که باید اسم مورد نظر در قالب شرکت های تولیدی با موضوع پوشاک در زیر شاخه صنایع چرمی و کفش قرار بگیرد.

به خودی خود با انتخاب حوزه کفش برای ثبت علامت تجاری، گستره فعالیت های شما  به تنهایی معطوف به کفش خواهد شد. پس اگر در این زمینه قصد انجام کار دارید باید برندی را انتخاب کنید که با صنایع چرمی و کفش به صورت کامل مرتبط باشد.

توجه داشته باشید که در بعضی مواقع اسم کیف و کفش به هم پیوند می خورند، ولی این دو در یک شاخه قرار نمی گیرندو شما امکان این را دارید که اسم این دو را از یکدیگر جدا و به فعالیت تخصصی روی حوزه تولید کفش بپردازید و تجارت خودرا در آینده گسترش دهید.

البته باید بدانید که برای گسترش دادن تجارت خود در آینده این مراحل باید دوباره مورد بررسی قرار بگیرد. در ضمن باید بدانید که فعالیت در این حوزه نباید شامل تولید محصولاتی غیراخلاقی باشد. در صورت تولید چنین محصولاتی امکان ثبت علامت تجاری امکان پذیر نخواهد بود.

چه توصیه هایی برای ثبت برند کفش ، اهمیت بیشتری دارند؟

گفته شد که افراد زیادی مشغول به این کسب و کار هستند؛ پس باید بدانید که فعالیت در این زمینه کار آسانی تلقی نیست. مخصوصا باتوجه به بزرگان صنعت کفش که در ایران فعالیت می‌کنند و برای رقابت با این افراد کاربلد و با تجربه باید تمامی قدم ها را برای شروع کار اصولی و با دقت لازم انجام دهید.

برای ثبت برند کفش باید به این مورد توجه داشته باشید که نام برند شما به هیچ عنوان نباید به اسم برند دیگری شبیه یا حتی نزدیک باشد؛ چرا که این مورد نوعی سواستفاده از نام تجاری، برند دیگری به حساب می آید؛ در این حالت با ثبت نام تجاری مورد نظر شما مخالفت خواهد شد.

همچنین باید به این نکته هم توجه داشته باشید که نشان تجاری شما نباید به هیچ عنوان از اشکال رسمی و خاص متعلق به کشور مثل آرم های سه قوّه یا پرچم جمهوری اسلامی ایران در آن آورده شده باشد؛ در این صورت با ثبت علامت تجاری مورد نظر شما مخالفت خواهد شد.

سخن پایانی …

تمام این موارد، توصیه هایی برای ثبت برند کفش بود که مورد بررسی قرار دادیم. در صورت لزوم، شخص متقاضی باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشد. توصیه هایی برای ثبت برند کفش که در این مقاله مطرح شد، جهت کمک به شما در این زمینه بود. در واقع اگر بدون اشراف به این توصیه‌ها به دنبال ثبت برند خود بروید، مشکلات بسیاری را تجربه خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات کامل و بیشتر مشاورین ثبت برتر همراه شما هستند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد