مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا

0

مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا : کشور کانادا از آن دسته کشور هایی است، که افراد زیادی تمایل دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند. زیرا با سرمایه گذاری در کانادا از منافع و مزایای ویژه ای برخوردار خواهید شد. اگر قصد ثبت شرکت در کانادا را دارید باید قبل از هرگونه اقدامی با تمامی مراحل و قوانین آن به خوبی آشنا باشید.

مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اغلب افراد ترجیح میدهند که این اقدامات را به دست افرادی بسپارند،که دانشو تجربه کافی در این زمینه دارند. این امر سبب میشود که در سریعترین زمان ممکن و بدون مشکل بتوانندشرکت خود را در کانادابه ثبت برسانند.

مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا، دانش و آگاهی کافی در خصوص تمامی مراحل و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت را دارند. در ادامه با ما همراه باشید که در این خصوص اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ثبت فردا مراجعه کنید.

قوانین سرمایه گذاری یا ثبت شرکت در کانادا

مطمئن ترین موسسه ها باید به خوبی با قوانین و مقررات سرمایه گذاری در کشور کانادا آشناباشند.در نهایتمی توانند،افرادی که درخواست ثبت شرکت رادارندبه خوبی راهنمایی کنند. اطلاعاتی که بایدازآنهاآگاه باشیدرابرای شماتوضیح خواهیم داد.

  • جهت ثبت شرکت در کانادا باید مجوز های لازم تجارت فدرال کانادا دریافت شود.
  • هر فرد خارجی که بخواهد ثبت شرکت را حتی به صورت انحصاری به ثبت برساند، باید تحت نظر دولت قرار گیرد. زیرا در هر شرایطی او به عنوان فردی خارجی در آن کشور مشغول به فعالیت است.
  • دولت کشور کانادا، منافع افراد، سهام و حق رای را در شرکت مشخص خواهد کرد. چرا که هویت هر یک از آنها به عنوان فردی خارجی محسوب می شود.
  • در گذشته تفاوت هایی برای فرد خارجی و فرد کانادایی وجود داشت. اما اخیرا قوانینی وضع شده که تمامی این تفاوت ها برطرف شده است. در نتیجه افراد خارجی مانند افراد کانادایی حق رای، طرح دعوی و سهام خواهند داشت.

نکته ای که در این خصوص وجود دارد، این است که تمامی ایالت ها طبق این قوانین عمل می کنند. اما در ایالتی به نام کبک در کانادا محدودیت هایی در خصوصثبتشرکتبرایخارجیانوجوددارد کهمیتوانیدبارعایتبرخیازقوانین، طبق مقرراتی که در آن ایالت در نظر گرفته شده است، شرکت خود را به ثبت برسانید.

موسسه یا سایت فردا جز آن دسته از موسسه های مطمئن است که با دانش و تجربه کافی می تواند شما را جهت ثبت شرکت کمک کند.

باید و نباید هایی که موسسات مطمئن جهت ثبت شرکت باید بدانند

همانطور که گفته شد، مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا باید دانش کافی در زمینه های مختلف داشته باشد، که در نهایت بدون هیچ مشکلی بتواند روند ثبت را انجام دهد. برای ثبت شرکت در کانادا باید و نباید های وجود دارد که باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید.

  • تاسیس بانک و ثبت شرکت در کانادا زمانی امکان پذیر است که ابتدا فواید و منافع آن در کشور کانادا مشخص شود.
  • موضوعاتی که برای ثبت شرکت در کانادا در نظر گرفته می شود، باید تحت نظارت دولت انجام گیرد.
  • جهت بهره برداری در کانادا محدودیت هایی وجود دارد. در واقع باید ۴۰ درصد سهام شرکت را داشته باشید که در نهایت بتوانید از منابع آن کشور بهره برداری کنید.
  • هنگام ثبت شرکت باید موضوعاتی که قصد فعالیت در آن را دارید، مجوز های لازم در آن خصوص از دولت دریافت شود. به عنوان مثال ثبت شرکت در موضوعات و زمینه های حمل و نقل و صید به افراد خارجی در کانادا داده می شود.در واقع می توانند زمین هایی را در کانادا خریداری کرده که به عنوان زمین کشاورزی و معدنی محسوب نشوند.
  • جهت خرید زمین ها در کانادا باید مالیاتی به ارزش ۳۳ درصد هزینه زمین، به دولت پرداخت شود.
  • جهت ثبت شرکت سهامی، زمانی می توانید در زمین های کانادا سرمایه گذاری کنید که مالکیت آن به دست فردی کانادایی باشد. همچنین باید در تمامی مجمع ها حضور داشته باشد.
  • افراد خارجی همانند افرادی که در کانادا هستند، می توانند طرح دعوی را انجام دهند. اما در ایالت کبک باید وثیقه ای را پرداخت کنید که خسارت های احتمالی در خصوص تایید نشدن دعوی، به وسیله وثیقه جبران شود.

مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا از تمامی این قوانین به خوبی آگاه است و در کمترین زمان ممکن شرکت را در کانادا به ثبت خواهد رساند.

مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا چه مزایایی دارد؟

با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا از مزایای ویژه ای بهره مند خواهید شد. اما این امر در صورتی امکان پذیر است که اقدامات ذکر شده به دست افرادی با دانش و تجربه کافی صورت بگیرد. در ادامه مزایا ثبت شرکت در کانادا را بازگو خواهیم کرد:

  • در صورتی که مراحل به درستی انجام گیرد و شرکت به ثبت برسد، دولت فدرال از سرمایه گذاران در کانادا به خوبی حمایت می کند.
  • در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانید درخواست خود را به ثبت برسانید.
  • دسترسی به تمامی بازار های روز دنیا برای خرید و فروش تجاری بسیار آسان خواهد بود.
  • افرادی که شرکت خود را توسط موسسه های معتبر به ثبت می رسانند، می توانند اقامت شهروندی خود را در آن کشور به دست آورند.
  • محدودیت های ثبتی در شرکت بسیار کمتر است.
  • در کشوری ثروتمند، در بالاترین رفاه اجتماعی زندگی خواهید کرد.

در نتیجه، مطمئن ترین موسسه ثبت شرکت در کانادا می تواند نقش پررنگی در موفقیت شما داشته باشد. زیرا آنها با داشتن دانش کافی در خصوص مراحل ثبت شرکت در کانادا می توانند، به خوبی تمامی مراحل ثبت را انجام دهند.

باید دقت داشته باشید، امور کاری خود را به دست افرادیبسپارید که از موارد ذکر شده به خوبی آگاهی داشته باشند. این امر منجر می شود که بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان ممکن مراحل ثبت انجام شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد