بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی

0

بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی: مواد غذایی در همه دوران ها، از نیاز های اصلی انسانها محسوب شده و با گذر زمان همواره از سوی فعالان تجاری و اقتصادی به عنوان بازاری مناسب جهت تجارت و کسب درآمد شناخته شده است. با توجه به نقش مواد غذایی در سلامتی مردم و نیاز هر روزه به آن، مردم بیشتر به دنبال برند های مواد غذایی با کیفیت بالا هستند؛ زیرا به سلامتی خانواده و خود اهمیت می دهند.

بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی

یه گزارش اینترنتی مجله دکوکده : مهم ترین دسته شرکت هایی که باید برند داشته باشند، شرکت های مواد غذایی هستند که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. امروزه شرکت های مختلفی جهت انجام کلیه کار های ثبت برند راه اندازی شده و شما می توانید با مراجعه به بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی برند شرکت خود را به ثبت برسانید. در این مطلب به بررسی بزرگترین شرکت های ثبت برند مواد غذایی خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت برند مواد غذایی

از آنجایی که مواد غذایی به طور مستقیم با سلامتی انسان ها سر و کار دارد، باید از نظر بهداشتی تایید شوند که این تاییدیه به واسطه وزارت بهداشت معاونت غذا و دارو انجام می شود.

ممکن است مواد غذایی که قصد دارید، برند آن را به ثبت برسانید از نوع کشاورزی باشد؛ در این صورت تاییدیه را می توان از جهاد کشاورزی گرفت. محصولاتی مانند حبوبات، خشکبار، پسته، زعفران، چای یا برنج را می توان از طریق جهاد کشاورزی تاییدیه گرفت و توسط بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی به ثبت رساند.

تولید کنندگان مواد پروتئینی نیز جهت ثبت برند باید از طریق سازمان دامپروری کشور تاییدیه را گرفته و پس از آن به شرکت های ثبت برند مراجعه کنند. به طور کلی، اگر قصد به ثبت رساندن برند مواد غذایی را دارید، ابتدا باید اقدام به اخذ مجوز از سازمان های مرتبط کرده و پس از اخذ آن به شرکت های ثبت برند مراجعه کنید.

روند ثبت برند مواد غذایی توسط بزرگترین شرکت ها

پیش از ثبت برند مواد غذایی ابتدا باید استعلام گرفته شود که آیا برندی مشابه این برند وجود دارد یا خیر. این کار در طبقه ۳۵ شغلی که وظیفه آن استعلام گرفتن است، انجام می شود. اگر پاسخ منفی باشد متقاضی می تواند جهت ثبت برند مواد غذایی خود اقدام کند. در صورتی که برندی مشابه برند انتخاب شده وجود داشته باشد متقاضی باید به فکر نام دیگری بوده و شرکت ثبت برند نام های مشابه را قبول نمی کند.

پس از استعلام از نام برند باید آن نام به اداره مالکیت فرستاده شود. پس از گذشت حدود ۳۵ تا ۴۰ روز کاری در صورت تاییدیه اولیه برند، آن برند نزد اداره مالکیت تضمین شده و محفوظ باقی می ماند. پس از تاییدیه لازم است که سایر مراحل طی شده و روند اداری انجام شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند مواد غذایی

بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی، از شما مدارکی را جهت به ثبت رساندن برند می خواهد. شرکت های ثبت شده مواد غذایی پیش از هر چیزی باید پروانه تاسیس را دریافت نموده باشند. پروانه تاسیس به سندی گفته می شود که پس از ثبت شرکت مواد غذایی صادر می شود؛ همچنین باید دارای مسئول فنی با شرایطی که گفته شد، باشد. در غیر این صورت نمی تواند اقدام به ثبت برند خود کند.

مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی باید به تفکیک اشخاص حقیقی و حقوقی باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

این مدارک یک نسخه کپی از آگهی تاسیس، هر نوع تغییرات مانند تغییر نام، آدرس و تغییر مدیر عامل، آگهی روزنامه رسمی درباره تاسیس به همراه درج تغییرات را شامل می شود.

ارائه یک نسخه کپی از مجوز های شرکت؛ این مجوز ها شامل جواز تاسیس و پروانه بهره برداری می شود.

کپی از کارت بازرگانی به نام مدیر عامل شرکت یا شرکت.

کپی از شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت.

مهر شرکت.

ارائه یک نمونه از علامت تجاری مورد تقاضا در ابعاد ۱۰×۱۰

اگر مسئول ثبت برند وکیل باشد، باید وکالتنامه را جهت تکمیل فرایند ثبت برند به شرکت ارائه کند.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی

کپی شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی.

کپی از جواز کسب یا هر گونه مجوز فعالیت.

ارائه کپی از کارت بازرگانی که به نام متقاضی باشد.

نمونه ای از علامت تجاری مورد درخواست که در ابعاد ۱۰×۱۰ باشد.

اگر وکیل، مسئول ثبت برند باشد همانند مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی باید وکالتنامه را به شرکت ارائه دهد.

مزایای ثبت برند توسط بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی

با در نظر گرفتن همه جوانب ثبت برند، باید تا کنون به این نتیجه رسیده باشید که اگر کار ثبت برند را به بزرگترین شرکت ثبت برند مواد غذایی بسپارید، مزایایی را برای شما در پی خواهد داشت. از جمله مزایای ثبت برند مواد غذایی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ثبت برند موجب افزایش فروش مواد غذایی که برند خود را ثبت کرده اند، می شود.

جلب اعتماد مشتری از مهم ترین مزایای ثبت برند مواد غذایی به شمار می رود.

اگر برند مواد غذایی به ثبت رسیده باشد، باعث افزایش و گسترش تبلیغات شده و در سراسر کشور مطرح می شود.

با ثبت برند، راه خود را به شرکت در بازار رقابت هموار کرده اید.

ایجاد انحصار برای محصول غذایی به ثبت رسیده دیگر مزایای ثبت برند مواد غذایی است.

افزایشاعتبار و وجه برای شرکت و محصول.

تشویق شرکت ها به حفظ و بهبود کیفیت محصولات غذایی.

توانمند سازی مشتریان برای تشخیص محصول مورد نظر.

مواردی که ذکر شد همگی از مزایای ثبت برند مواد غذایی بود تا شما با آن بیشتر آشنا شوید. در این مقاله تلاش نمودیم که از شرایط ثبت تا مزایای ثبت برند مواد غذایی را برای شما شرح دهیم. همچنین شما می توانید با مراجعه به شرکت ثبت فردا، برند مواد غذایی خود را به ثبت رسانده و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد