مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی

0

مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی : همانطور که می دانید برند واژه ای لاتین بوده که معادل فارسی آن نشان و علامت است. برند به علامت اختصاری گفته می شود که هر شرکت برای معرفی محصول و خدمات خود از آن استفاده می کند. در حقیقت یک شرکت را می توان با برند و علامت تجاری مربوط به آن شناخت. شما با ثبت برند شرکت خود می توانید برند شرکت خود را مطرح کرده و مشتریان مربوط به خود را جذب کنید.

مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : مواد غذایی جزء آن دسته از مواردی است که به صورت فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه شرکت خود را به ثبت رسانده و اعتماد مردم را به خود جلب کنید باید به مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی مراجعه کرده و برند خود را مطرح کنید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی آشنا کرده و نحوه ثبت برند مواد غذایی را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای ثبت برند مواد غذایی از طریق موسسه

ثبت یک برند از طریق مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی مزایایی را برای شما به دنبال دارد.

ثبت برند موادغذایی، شرکت ها را تشویق می کند تا در حفظ و بهبود کیفیت محصولات خود سرمایه گذاری کنند. این روش نقش مهمی در موافقت نامه های اعطای نمایندگی مواد غذایی به سراسر کشور دارد. اگر موسسه ای که کار ثبت برند شرکت شما را انجام می دهد، مورد اطمینان باشد، باعث ایجاد شهرت و وجهه برای شرکت و محصولات شما می شود. ثبت برند مواد غذایی منبع درآمدی از محل حق امتیاز برای شما محسوب می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند مواد غذایی از طریق مطمئن ترین موسسه

برای اینکه برند مواد غذایی خود را به ثبت برسانید، نیازمند ارائه مدارکی هستید که کار ثبت شرکت خود را انجام دهید.

تکمیل دو نسخه اظهار نامه علامت از جمله مدارکی است که در هنگام ثبت برند مواد غذایی خود باید به موسسه ارائه دهید.

مدارک مثبت هویت متقاضی دومین مدرکی است که باید به موسسه مربوطه ارائه شود. اشخاص حقیقی و حقوقی باید این مدارک را به موسسه ارائه دهند. اشخاص حقیقی: فتوکپی شناسنامه و تصویر کارت ملی، اشخاص حقوقی: تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا و آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت.

مدرک بعدی مدارک نماینده قانونی جهت ثبت برند مواد غذایی است. اگر تقاضا از طرف نماینده قانونی مانند وکیل، دارنده یا دارندگان امضا برای اشخاص حقوقی باشد باید مدارک نماینده قانونی ضمیمه گردد.

نمونه گرافیکی مدرک نیز در ابعاد ۱۰ × ۱۰ متر باید ارائه شود. این اندازه برای کپی یا تصویری از علامت های درخواستی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که اگر به صورت سه بعدی است، علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به صورتی که از شش زاویه متفاوت تهیه شده باشد، تنظیم می شود.

ارائه مدارکی مبنی بر فعالیت در حوزه مربوطه. برای مثال جواز تاسیس یک شرکت تولید کننده مواد غذایی یا پروانه ساخت و پروانه کسب و….

استفاده از حق تقدم از دیگر موارد هنگام ثبت برند مواد غذایی توسط موسسه است. در صورتی که متقاضی یا متقاضیان بخواهند به استناد تقاضای ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر ۶ ماه) استفاده کنند، باید مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهار نامه یا حداکثر ظرف ۱۵ روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

تهیه نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام دارای صلاحیت از دیگر مدارکی است که باید به مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی ارائه شود.

در آخرین مرحله باید رسید مربوط به پرداخت هزینه های قانونی به موسسه ثبت برند مواد غذایی ارائه گردد.

کلیه مدارکی که در بالا ذکر گردید، باید هنگام ثبت برند مواد غذایی به موسسه ارائه شده و روند اداری طی شود.

مراحل ثبت برند مواد غذایی توسط موسسه ها

به طور کلی اولین مرحله جهت ثبت برند استعلام آن است تا توسط شخص دیگری به ثبت نرسیده باشد.

پس از انتخاب برند و تاییدیه استعلام می توانید به سامانه ثبت برند اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده و اطلاعات و مدارک لازم را ارسال کنید. بعد از ارسال مدارک کد پیگیری برای شما ارسال می شود که می توانید به واسطه آن از روند اداری ثبت برند خود مطلع شوید.

بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به ثبت شرکت مواد غذایی خود در سامانه ممکن است یکی از این سه حالت را از طرف سامانه دریافت کنید؛ اخطار نقص، رد پرونده و آگهی نوبت اول. اگر حالت آخر یعنی آگهی نوبت اول برای شما نمایان شد به این معنی است که مشکلی در اطلاعات وارده وجود نداشته و باید نسبت به ارائه مدارک اقدام کنید.

پس از انتشار آگهی نوبت اول باید مدارک به صورت فیزیکی به اداره مالکیت معنوی تحویل داده شود. در این صورت باید اقدام به پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول و هزینه حق الثبت شود.

بعد از گذشت زمان مقرر و تعیین شده در صورتی که شخص یا اشخاصی نسبت به برند مواد غذایی شما اعتراض نداشته باشند، باید برای آگهی نهایی و دریافت سند قطعی برند اقدام کنید.

پس از ثبت برند مواد غذایی از طریق مطمئن ترین موسسه چه مواردی روی محصول باید قید شود؟

بعد از ثبت برند مواد غذایی باید مواردی روی محصول ذکر شود. این موارد شامل نام محصول، مواد تشکیل دهنده، سری ساخت، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، تاریخ انقضا و تولید، وزن خالص، نام و آدرس موسسه سازنده و جمله ساخت ایران باید روی بر چسب قید شود.

چگونه تشخیص دهیم موسسه ای که قصد مراجعه به آن را جهت ثبت برند داریم، مطمئن است؟

جهت تشخیص مطمئن ترین موسسه ثبت برند مواد غذایی باید به مجوز و پروانه کسب آن موسسه دقت کنید. عده ای از سود جویان ممکن است از این موقعیت سوء استفاده کرده و سر شما کلاه بگذارند. پس با شناخت موسسه مطمئن و کسب اطمینان از پروانه کسب آن اقدام به ثبت برند مواد غذایی خود کنید. موسسه ثبت فردا از جمله موسسه های مطمئنی است که می توانید جهت ثبت برند به آن اعتماد کرده و ثبت برند شرکت خود را به آن واگذار کنید.

در این مقاله سعی شد تا مدارک و مراحل ثبت برند مواد غذایی توسط مطمئن ترین موسسات به شما ارائه شود. امیدواریم با مطالعه این مطلب کمکی به شما در این راستا کرده باشیم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد