فرش ماشینی خوش رنگ

0

فرش ماشینی خوش رنگ : فرش ها به صورت کلی به دو نوع دستبافت و ماشینی تقسیم می شوند. هر یک از این فرش ها دارای ویژگی ها و انواع مختلفی هستند. به شکلی که فرش های ماشینی براساس چگونگی متراژ، طرح، رنگ، قالب، شانه، تراکم، جنس و بسیاری موارد دیگر، مدل های متنوعی دارند.

فرش ماشینی خوش رنگ

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از دسته بندی های اصلی فرش های ماشینی بر اساس رنگ آن ها است. معمولا افراد در خرید فرش خود به دنبال فرش ماشینی خوش رنگ هستند. اما خوش رنگی یک فرش به معنای رنگی خاص نیست. بلکه تناسب رنگ فرش با طرح آن بسیار در چشم نوازی فرش تاثیرگذار است.

اگر شما نیز به دنبال فرش ماشینی خوش رنگ هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید که با رنگ های متداول فرش ها و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در پایان خواهید دانست هر فرش با رنگ به خصوص خود در چه فضایی باید استفاده شود که خوش رنگ به نظر برسد.

فرش های ماشینی با رنگ لاکی

رنگ لاکی از ابتدایی ترین و متداول ترین رنگ های فرش است. به خصوص که بسیاری از فرش های ماشینی با طرح های سنتی همچون شاه عباسی، لچک و ترنج، گل افشان، طرح کاشان، طرح ترک وغیره به رنگ لاکی هستند.

به طور کلی اکثر فرش های رنگ لاکی دارای گل و بوته و پرنده هستند. این رنگ طیف متنوعی همچون لاکی کم رنگ، پررنگ، پوست اناری وغیره است. بنابراین افرادی که به فرش های دستبافت یا طرح سنتی علاقه مند هستند؛ بیشتر فرش هایی با رنگ لاکی تهیه می کنند.

همچنین رنگ لاکی رنگی روشن و شاد است. به طوری که با استفاده از این فرش، روشنی و جاذبه به خصوصی در دکوراسیون و فضای مورد نظر شما ایجاد می شود. در واقع فرش های لاکی رنگ، حالت کسلی و خواب را از فضا دور می کنند.

فرش ماشینی کرم رنگ

فرش ماشینی کرم رنگ یک فرش ماشینی خوش رنگ است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. رنگ کرم فرش بسیار آرامش بخش است. به طوری که با استفاده از فرش های کرم رنگ، آرامش و سادگی بسیاری در فضای مورد نظر شما ایجاد می شود.

بسیاری از فرش های کرم رنگ دارای طرح هایی همچون لچک و ترنج، فانتزی وغیره هستند. از آنجایی که امروزه افراد به دنبال سادگی هستند؛ فرش های کرم رنگ بسیار پرفروش شده اند. همچنین که رنگ آرام این فرش ها قابلیت هماهنگی با دکوراسیون های مختلف را دارد.

به طوری که از فرش های کرم رنگ در مکان های مختلفی همچون پذیرایی و اتاق خواب منازل، سالن های کنفرانس، سینما، سالن تئاتر، رستوران ها، کافه ها و بسیاری محل های دیگر استفاده می شود. همچنین با استفاده از فرش های کرم رنگ، دیگر وسایل دکوراسیون شما جلوه بیشتری خواهند داشت.

فرش ماشینی با رنگی از طیف آبی

امروزه فرش هایی بین مردم متداول شده است که رنگی از طیف آبی دارند. منظور از رنگ های طیف آبی رنگ های فیروزه ای، سرمه ای، آبی کم رنگ، آبی نفتی وغیره است. شاید دلیل خرید فرش هایی با این طیف رنگی، آرامش حاصل از استفاده از این فرش ها در فضا باشد.

زیرا به طور کلی رنگ آبی رنگی آرامش بخش و ملایم است. اما مهم ترین نکته در رابطه با فرش های رنگ آبی این است که فضای شما را بزرگ تر از آنچه که هست؛ جلوه می دهند. ضمن اینکه فرش های فیروزه ای یا آبی، زنندگی و روشنایی فرش های لاکی را ندارند و در عین حال همچون فرش های کرم رنگ، حالت کسلی و گرفتگی در فضا ایجاد نمی کنند.

مهم ترین نکته در رابطه با فرش ماشینی خوش رنگ

پس از آشنایی با رنگ های متداول زمینه فرش ها و چگونگی کاربرد آن ها، خوب است بدانید که تنوع رنگی در فرش نیز باعث خوش رنگی آن می شود. به طوری که هر اندازه تنوع رنگ در یک فرش بیشتر باشد؛ زیبایی آن نیز افزایش پیدا می کند.

به همین جهت در فرش های سنتی و با طرح های شلوغ، از رنگ های بیشتری استفاده شده است. اما فرش های اسپرت و فانتزی دارای تنوع رنگی کم تری هستند. البته این مسئله بیشتر براساس سلیقه افراد است. زیرا برخی نیز سادگی را ترجیح می دهند و فرش خوش رنگ از نظر آن ها فرشی با تنوع رنگی کم تر است. بنابراین تنها رنگ زمینه یک فرش در زیبایی آن تاثیر ندارد.

آنچه در خرید فرش خوش رنگ باید بدانید

جهت خرید فرش ماشینی خوش رنگ باید نکاتی را بدانید که در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را به صورت موردی برای شما بیان می کنیم.

  • فرشی خوش رنگ است که براساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید.
  • از عوامل موثر در خوش رنگی یک فرش این است که رنگ آن با رنگ وسایل فضای شما هماهنگی داشته باشد.
  • در تهیه فرشی خوش رنگ باید توجه کنید که آن را براساس نور مکان مورد نظر خود تهیه کنید.
  • اگر می خواهید فرش شما در طول زمان خوش رنگ باشد؛ باید در مکان های پر رفت و آمد از فرش های تیره رنگ استفاده کنید.

فرش ماشینی خوش رنگ را از کجا بخریم؟

یکی از بهترین مراکز فروش فرش های خوش رنگ سایت ها هستند. زیرا در این مراکز آنلاین؛ شما با بیشترین تنوع در طرح و رنگ فرش ها رو به رو می شوید. به طوری که فرش خود را با رنگی متناسب با سلیقه و فضای مورد نظر خود تهیه می کنید.

ضمن اینکه در خرید فرش ماشینی خوش رنگ از سایت های فروش فرش همچون سرای ابریشم، هزینه کم تری را پرداخت می کنید. زیرا قیمت فرش در سایت ها نسبت به فروشگاه های فرش بسیار ارزان تر است. به شکلی که ضمن دریافت خدمات بی نظیری همچون مشاوره رایگان، ارسال رایگان، تنوع زیاد، ارائه تخفیفات ویژه در زمان های مختلف و غیره، مبلغ مناسبی را جهت خرید فرش خود پرداخت خواهید کرد.

بنابراین با مراجعه به این سایت فرشی خوش رنگ و ارزان را بخرید؛ بدون اینکه در خرید خود دچار مشکل شوید. ضمن اینکه سایت های فروش فرش، در صورت بروز هرگونه مشکل، فرش شما را بدون دریافت هیچ گونه خسارتی تعویض می کنند.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد