خرید اقساطی فرش وینتیج

0

خرید اقساطی فرش وینتیج : در برخورد با این کلمه در ابتدا این سوال در ذهن شما ایجاد می شود که وینتیج به چه معنا است. وینتیج به فرش های کهنه نمایی گفته می شود که از جدید ترین مدل فرش های تولید شده در ایران به شمار می رود. فرش های وینتیج طراحی شبیه به فرش های قدیمی و تاریخی داشته و برای منازلی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده می شود.

خرید اقساطی فرش وینتیج

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این فرش ها زیبایی منزل شما را دو چندان کرده و تاثیر بسزایی در جذابیت منزل دارد. اگر پول نقد در دسترس ندارید، می توانید با خرید اقساطی فرش وینتیج از سرای ابریشم آن را تهیه کرده و به منزل ببرید. در ادامه شما را با خرید اقساطی این فرش آشنا خواهیم کرد.

شرایط خرید اقساطی

خرید اقساطی فرش وینتیج، در هر فروشگاهی شرایط متفاوتی برای فروش اقساطی آن ها تعیین شده است. به طور عمومی شرایط خرید اقساطی فرش وینتیج به شرح زیر است.

  • حضور صاحب چک به همراه کارت ملی و دسته چک
  • عدم داشتن چک برگشتی. استعلام این مورد توسط فروشگاه مورد نظر انجام می شود.
  • مشتریانی که از شهرستان جهت خرید فرش به فروشگاه مراجعه کرده اند، باید ۳۰ درصد مبلغ کل فاکتور را به صورت نقد پرداخت کنند.

شرایط خرید اقساطی برای هر کدام از فروشگاه ها متفاوت است، عده ای از آن ها ممکن است اقساط کوتاه مدت و بعضی دیگر اقساط بلند مدت به مشتریان خود ارائه دهند. با توجه به شرایط و میزان سرمایه خود می توانید اقدام به خرید اقساطی به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت کنید.

ارائه سفته به فروشندگان از دیگر شرایط خرید اقساطی فرش محسوب می شود. فروشنده جهت اطمینان از پرداخت وجوه اقساط، سفته ای معتبر به عنوان ضمانت از خریدار می کند.

برخی از فروشگاه های عرضه فرش وینتیج، همراه داشتن یک ضامن معتبر برای خرید این کالا را جز شرایط خرید اقساطی ذکر می کنند. مشتری برای خرید این کالا به ضمانت و تعهد یک ضامن معتبر نیاز دارد.

مزایای خرید اقساطی فرش وینتیج

در صورتی که به خرید فرش وینتیج نیاز داشته اما در شرایط خاصی توانایی پرداخت کل مبلغ را نداشته باشید می توانید با پرداخت مقداری از مبلغ، الباقی آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. در خرید اقساطی فرش نیاز به نگرانی بابت پرداخت کل هزینه فرش نیست؛ زیرا به واسطه خرید اقساطی به پس انداز های طولانی مدت متوسل شده و در مرور زمان کل مبلغ را پرداخت می کنید.

پس از پرداخت مقداری از مبلغ فرش به صورت نقد و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساطی، فرش بلافاصله به شما تحویل داده خواهد شد.

بعضی از فروشگاه های عرضه فرش وینتیج، بدون پرداخت مبلغ اولیه فرش را به شما تحویل می دهند. شما می توانید هزینه این فرش را به صورت تمام قسط پرداخت کنید.

خرید کالای گران قیمتی مانند فرش وینتیج به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند.

مزایای خرید اقساطی فرش وینتیج برای فروشندگان

همچنین فروش این کالا به صورت قسطی برای فروشندگان مزایایی را به همراه خواهد داشت.

هنگامی که فروشندگان اقدام به ارائه اقساطی فرش وینتیج می کنند، می توانند با احتساب هزینه های تامین پول از نظام بانکی، پولی بیشتر از بهای اصلی فرش در دراز مدت دریافت کنند.

همچنین این روش برای فروشگاه ها نوعی تبلیغات محسوب می شود. فروشندگان فرش وینتیج با فراهم آوردن شرایط آسان خرید این فرش، مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کرده و به کسب و کار خود رونق می بخشند.

خرید فرش به صورت قسطی به چند روش انجام می شود؟

همانطور که می دانید شما به دو صورت می توانید این کار را انجام بدهید. اولین روش از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه فرش وینتیج است. شما با مراجعه به فروشگاه و خرید فرش به صورت قسطی مراحل تعیین شده برای پرداخت هزینه را طی خواهید کرد.

روش دوم به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به وب سایت جهت خرید فرش قسطی است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مربوط به فروش فرش های وینتیج اقدام به خریداری این فرش کنید. شما می توانید این کار را به دو روش انجام دهید. در روش اول می توانید به صورت مستقیم لینک فرش وینتیج مورد نظر خود را در سایت وارد کرده تا کارشناسان وب سایت شرایط خرید اقساطی را برای ما ارسال کنند.

روش دوم به این صورت است که می توانید فرش مورد نظر خود را سفارش داده و سپس با ورود به پنل کاربری خود آن را سفارش دهید. در صورت تایید روند تایید ثبت سفارش توسط کارشناسان، باید به تعداد اقساط ماهیانه چک شخصی نوشته و برای کارشناسان سایت مربوطه ارسال کنید. پس از ارسال چک، فرش وینتیج خود را در درب منزل تحویل خواهید گرفت.

در روش سفارش اینترنتی، هیچ هزینه رفت و آمدی نداشته و در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. نکته ای که باید قبل از خرید اقساطی فرش های وینتیج به آن توجه داشته باشید، توجه به مطمئن بودن سایت مورد نظر جهت سفارش است. بسیاری از سایت ها جعلی بوده و ممکن است قصد آن ها خالی کردن جیب شما باشد.

بسیاری از فروشگاه های فروش فرش وینتیج ارسال رایگان به درب منزل داشته و از شما هیچ هزینه ای بابت رفت و آمد دریافت نخواهند کرد. در این مقاله سعی شد تا برای شما درباره خرید قسطی فرش وینتیج سخن گفته شود. با مطالعه این مطلب و آشنایی با مزایای خرید قسطی این فرش، به راحتی فرش خود را خریداری کنید و زیبایی را به منزل خود هدیه دهید.

 

اگر فرش وینتیج انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد