ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه

0

ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینهثبت طرح صنعتی یکی از امور ثبتی شرکت های تولیدکننده فناوری های صنعتی یا دستی است. طرح صنعتی در واقع طرح های سه بعدی یا دو بعدی است که با استفاده از خطوط، شکل ها و رنگ های مختلف بر کالاهای جدید یک شرکت به کار می رود.

ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : جهت آشنایی بیشتر با چگونگی طرح صنعتی به این مثال توجه کنید. سال ها پیش خودرو ها تولید شده اند اما روز به روز مدل های جدید خودرو در شکل ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند. به این شکل ها و طرح های جدید خودرو، طرح صنعتی گفته می شود.

اگر شما نیز به عنوان صاحب یک شرکت تولیدی صنایع به دنبال ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه ممکن هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی هزینه های ثبت طرح صنعتی و مراجع ارزان قیمت آن آشنا کنیم.

چگونگی هزینه های ثبت طرح صنعتی

ابتدایی ترین نکته در یافتن یک مرکز جهت ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه ممکن، آگاهی نسبت به هزینه ها، مراحل و مدارک ثبت طرح صنعتی است. در اینجا به شما می گوییم که ثبت طرح صنعتی همچون بسیاری از امور ثبتی دیگر دارای مراحل بخصوصی است.

هزینه های مراحل ثبت طرح صنعتی

مهم ترین موضوع در رابطه با ثبت طرح صنعتی این است که نسب به تک تک مراحل ثبتی آن باید اطلاعات کافی داشته باشید. به همین جهت باید به مراکز ثبت طرح صنعتی یا وکلای مشغول در این زمینه مراجعه کنید که این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. اما باید بدانید که آشنایی با مراحل ثبت طرح صنعتی هزینه هایی را برای شما به همراه دارد.

همچنین زمانی که با مراحل ثبت طرح صنعتی آشنا شدید؛ جهت طی این مراحل نیز هزینه هایی همچون هزینه اظهارنامه، هزینه های ثبتی قانونی، هزینه ارسال جهت چاپ در روزنامه وغیره را باید پرداخت کنید.

هزینه های طرح صنعتی

همانطور که می دانید جهت ثبت طرح صنعتی خود باید طرح را در اندازه ها و شرایطی که این اداره مشخص کرده است؛ ارائه دهید. جهت آشنایی شما با این شرایط، برخی از آن ها را در ادامه بیان می کنیم. طوری که پس از مطالعه، متوجه خواهید شد که ضروری است، به متخصصان این امر مراجعه کنید.

  • تصاویر طرح حداکثر A4 باشد.
  • اسکن تصاویر به شکل عمودی.
  • طرح شما در تصاویر باید در زمینه ای ساده باشد.
  • تصویر کالای شما باید به شکل رنگی ارائه شود.
  • حجم تصویر کالا حداکثر ۵۰۰ KB باشد.

تهیه طرح صنعتی مطابق با شرایط ثبتی ذکرشده دارای هزینه های بخصوصی است که اگر این امر را به متخصصان آن بسپارید؛ باید مبالغ مربوطه را پرداخت کنید.

هزینه های جزئی ثبت طرح صنعتی

ثبت طرح صنعتی علاوه بر آنچه گفته شد؛ هزینه های دیگری دارد که در ادامه به صورت موردی آن ها را بیان می کنیم.

  • هزینه تهیه مدارک ثبت طرح صنعتی و کپی و اسکن آن ها
  • هزینه رفت و آمد به اداره ثبت طرح صنعتی
  • هزینه های اسکن و تکمیل اطلاعات سامانه ثبت طرح صنعتی
  • هزینه ثبت تغییرات طرح صنعتی
  • هزینه استعلام جهت انتقال طرح
  • هزینه گواهی ثبت طرح
  • و بسیاری هزینه های دیگر

ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه ممکن چگونه است؟

امروزه جهت کاهش هزینه ها و سهولت در امورات ثبتی شرکت ها، سایت های ثبت طرح صنعتی همچون سایت « ثبت فردا» در این زمینه فعالیت می کنند. اگر جهت ثبت طرح صنعتی خود به این سایت ها مراجعه کنید؛ به صورت آنلاین و رایگان تمامی اطلاعات در رابطه با چگونگی مراحل ثبت طرح صنعتی و مراجعه به ادارات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهند.

در این صورت دیگر مجبور به پرداخت هزینه های آموزش مراحل ثبت طرح صنعتی توسط وکلا و مراکز مربوطه نخواهید بود. از دیگر مزایای سایت های ثبتی این است که اگر شما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید؛ این کار را برای شما انجام می دهند. به طوری که با پرداخت هزینه ای مناسب، ضمن صرفه جویی در زمان خود، طرح شما به بهترین نحو ممکن به ثبت می رسد.

پرسنل و کارکنان این سایت ها، در زمینه ثبت طرح صنعتی افرادی بسیار مجرب و ماهر هستند. طوری که از بروز هر مشکلی در ثبت طرح شما جلوگیری می کنند. بنابراین ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه ممکن تنها با مراجعه به سایت های ثبتی ممکن می شود.

طرح صنعتی مطابق با قوانین با هزینه ای مناسب

پیش تر اشاره کردیم که جهت ثبت طرح صنعتی خود در اداره و سایت ثبت مالکیت معنوی، باید این طرح را متناسب با شرایط اداره مربوطه ارائه دهید. همچنین گفتیم که جهت ارائه طرح خود متناسب با شرایط قانونی باید به متخصصین این امر هزینه ای را بپردازید.

اما در اینجا می گوییم که اگر به دنبال ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه ممکن هستید؛ به سایت های ثبتی مراجعه کنید. زیرا پرسنل این سایت ها با اطلاع از تمامی شرایط و قوانین ثبت طرح صنعتی، طرح شما را به بهترین شکل به ثبت می رسانند.

سخن آخر

ثبت طرح صنعتی یکی از امور ثبتی است که شرکت های تولیدکننده فناوری های صنعتی یا دستی به آن نیاز دارند. می توان ثبت این طرح ها را با استفاده از برخی سایت ها در این زمینه انجام داد. بسیاری از سایت های ثبت طرح صنعتی نسبت به متخصصان و وکلا در این زمینه، جهت طراحی طرح شما مطابق با قوانین، هزینه کم تری دریافت می کنند. ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه ممکن را با این سایت ها بدون پرداخت بسیاری از هزینه های جزئی ثبتی همچون کپی تغییر طرح، استعلام طرح وغیره تجربه خواهید کرد. در نتیجه زمانی که طرح خود را به این سایت ها بسپارید، با هیچ مشکلی در ثبت آن رو به رو نخواهید شد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد