ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن

0

کانادا به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا شناخته می شود. با توجه به شرایط منطقه ای این کشور تقاضا برای مهاجرت به آنجا بسیار زیاد است. از طریق متفاوتی می توان برای این امر اقدام کرد. یکی از این روش ها ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن است.

ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از این طریق می توان سرمایه گذاری های کلانی را در این کشور انجام داد. کسانی که توانایی مالی سرمایه گذاری با ثبت شرکت را دارند می توانند شرایط اقامت خود را در آنجا ثابت کنند. با این حال ثبت شرکت در کانادا بهراحتی امکان پذیر نیست.

برای این منظورافراد باید در مورد تمامی نکات و قوانین قانونی این امر از شرکت های حقوقی در این زمینه اطلاعات مناسب را کسب کنند. همچنین می توانید با ورود به سایت ثبت فردا در مورد تمامی قوانین سرمایه گذاری در این کشور آگاهی پیدا کنید.

انواع شرکت های ثبتی در کانادا

شرکت هایی که می توانید در این کشور به ثبت آنها اقدام کنید به صورت زیر عنوان می شود:

  • شرکت سهامی
  • شرکت های مالکیت خصوصی
  • شرکت های مشارکتی

در ادامه توضیحات مختصری را در این زمینه ارائه می دهیم.

شرکت های سهامی

این شرکت ها در کانادا عملکردی مشابه با شرکت های سهامی در ایران دارند. شرکتی که با این عنوان در کانادا ثبت شود، به عنوان شرکت حقوقی مستقل تلقی می شود. حداقل افراد مورد نیاز برای ثبت شرکت در این نوع دو نفر است.

با این حال زمانی که شرکت مورد نظر دچار ورشکستگی شود صاحبان آن هیچ گونه ضرری را متحمل نمی شوند و محدودیت های مالی فقط به خود شرکت مربوط می شود نه صاحبان و سهامداران آن. ثبت این شرکت ها در کانادا با توجه به قوانین حقوقی و مالیاتی متعادلی که دارا هستند،با حمایت های دولتی برای پیشرفت و توسعه خود صورت می گیرد. بنابراین از مخاطبان بسیاری برخوردار هستند.

شرکت های مالکیت خصوصی

برای اینکه بتوانید ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن را انجام دهید در ابتدا باید در مورد نوع شرکت و فعالیت های آن به تصمیم درست و اصولی برسید. برای این منظور می توانید شرکت خود را با مالکیت خصوصی در کانادا تاسیس کنید.

در این نوع از شرکت ها مالکیت در اختیار یک فرد قرار می گیرد و او به عنوان صاحب شرکت شناخته می شود. فردی که برای ثبت شرکت خصوصی اقدام می کند کلیه مسئولیت های شرکت و تجارت را بر عهده دارد و قرارداد ها باید زیر نظر او ترتیب داده شود.

از آنجایی که درآمد فرد و شرکت با یکدیگر جمع می شود، در صورت بروز مشکلات مالی، فرد ممکن است تمام سرمایه خود را از دست دهد. همچنین مالیات هایی که باید بپردازد نیز افزایش پیدا می کند.

شرکت های مشارکتی

شرکت های مورد نظر همانطور که از اسم آنها مشخص است در زمان ثبت به همکاری و مشارکت دو یا چند فرد نیاز دارند. این عنوان برای افرادی که شناخت کافی و کاملی از یکدیگر دارند مناسب است. زیرا درگیری ها و مسائل حقوقی پیچیده ای در زمان ثبت این شرکت ها وجود دارد. در این مورد کلیه درآمد و سود و زیان در بین شرکا تقسیم می شود. این امر با توجه به سرمایه گذاری های هر فرد صورت می گیرد.

شرایط ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن

برای اینکه بتوانید شرکت مورد نظر خود را در کانادا ثبت کنید، باید در ابتدا در مورد شرایط حقوقی ثبت شرکت اطلاعات کاملی را به دست آورید. این شرایط به صورت زیر بیان می شوند:

  • افراد سرمایه گذار و کسانی که می خواهند با ثبت شرکت در کانادا سرمایه گذاری کنند باید در ابتدا مجوز های لازم تجاری را دریافت کنند. بعد از دریافت مجوز های لازم، افراد موظف به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار کانادایی به دولت کانادا به عنوان وثیقه هستند. این مدت زمان برای ۵ سال در نظر گرفته می شود.
  • هر فردی نمی تواند نسبت به ثبت شرکت در کانادا اقدام کند. زیرا با قوانین و مقررات مربوطه تنها افرادی که سابقه سه سال مدیریت در یک شرکت را داشته باشند، می توانند مجوز های لازم برای ثبت شرکت در کانادا را به دست آورند.
  • سرمایه ای که برای ثبت شرکت در کانادا مورد نیاز است، حداقل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار کانادایی در نظر گرفته می شود. افرادی که این مقدار هزینه را در اختیار ندارند، از صلاحیت کافی برای ثبت شرکت در کانادا برخوردار نیستند.

ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن چه مراحلی دارد؟

برای ثبت شرکت با کمترین هزینه در کانادا باید در ابتدا فعالیت های شرکت را مشخص کرد. با توجه به نوع فعالیت نام شرکت تعیین می شود. نامی که برای شرکت انتخاب می کنید باید مختصر باشد. همچنین مفهوم و هدف تجارت شما را به خوبی نشان دهد.

بعد از انتخاب نام شرکت کافی است نوع فعالیت شرکتی که قصد ثبت آن را دارید مشخص کنید. با توجه به مطالبی که در بالا اشاره شد می توانید شرکت مورد نظر خود را ثبت کنید.

دریافت مجوزهای لازم از دولت فدرال کانادا مرحله بسیار مهمی است که نیاز به صرف زمان دارد. با توجه به مسائل حقوقی پیشرفته ای که دولت کانادا در این خصوص دارد برای اطلاعات کامل و کاربردی در این زمینه کافی است تا با وکیل یا مشاورین حقوقی، مشورت های لازم را داشته باشید.

همچنین می توانید وکالت تام به این افراد دهید تا کلیه کارهای حقوقی ثبت شرکت در کانادا با کمترین هزینه ممکن را برای شما انجام دهند.

سرمایه اولیه را در ثبت شرکت جدی بگیرید بدون این سرمایه دولت کانادا به شما اجازه ثبت شرکت را نمی دهد. با توجه به نوع شرکت مورد نظر و منطقه ای از کانادا که برای ثبت در آنجا اقدام کرده اید، سرمایه گذاری ها ممکن است متفاوت باشد. این مبلغ از ۷۰ هزار دلار تا ۲۰۰ هزار دلار متغیر است.

ثبت شرکت در کانادا نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و قانونی دارد که باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گیرد. در صورتی که قصد ثبت شرکت در کانادا را دارید می توانید مشاوره های تخصصی را در این زمینه انجام دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد