بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا

0

بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا : کشور کانادا به دلیل شرایط خوب اقتصادی و امکاناتی که دارد، بیشتر افراد علاقمند به سرمایه گذاری در آن جا هستند. هر کشوری جهت ثبت شرکت قانون های مختص به خود را دارد. در نتیجه باید قبل از هرگونه اقدامی به قوانین و مقررات آن کشور به خوبی آگاه باشید.

بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : روند ثبت شرکت یک امر تخصصی است. در واقع زمانی می توانید این مراحل را انجام دهید که دانش کافی دراین خصوص راداشته باشید. اغلب افرادی که قصدسرمایه گذاری درکشورکانادا را دارند،ترجیح میدهندکه امور رابه بهترین شرکت ثبت شرکت درکانادا بسپارند. در ادامه در خصوص بهترین شرکت جهت انجام امور ثبت، بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شرکت هایی که در زمینه ثبت شرکت فعالیت می کنند، باید با تمامی قوانین کشور کانادا در خصوص ثبت آشناباشند. در غیر این صورت فرد درخواست کننده با مشکلات زیادی از جمله اتلاف وقت روبرو خواهد شد.

خدمات شرکت ها باید با سرعت عمل بیشتری انجام شود. این سرعت عمل زمانی ایجاد می شود که دانش کافی در این زمینه داشته باشند. در واقع بهترین شرکت ها همیشه در پی آن هستند که چشم اندازهای خوبی در آینده برای مشتریان خود ایجاد کنند.

  • در واقع بهترین شرکت ثبتباید بتواند به درستی مشتریان و متقاضیان خود را درک کند.
  • باید با دقت کامل و دانش کافی خدمات را به متقاضیان ارائه دهد.
  • پیگیری های لازم را در خصوص ثبت شرکت در کانادا داشته باشد.
  • در زمان های مشخص و دقیقی اطلاع رسانی ها را انجام دهد.

این موضوعات از جمله مواردی است که باید یک شرکت خوب جهت ثبت شرکت انجام دهد. شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند باید نسبت به پولی که از مشتریان خود دریافت می کنند خدمات خوبی را نیز به آنها ارائه دهند. در ادامه در خصوص اطلاعاتی که یک شرکت خوب در زمینه ثبت شرکت باید بداند برای شما مطالبی را ذکر خواهیم کرد.

اطلاعاتی که یک شرکت خوب جهت ثبت شرکت در کانادا باید بداند

همانطور که گفته یک شرکت خوب برای انجام امور ثبتی شرکت در کانادا باید دانش کافی در این زمینه داشته باشد. چراکه قوانین و مقررات کشورها با یکدیگر متفاوت است. یکی از اطلاعاتی که یک شرکت خوب باید به آن آگاه باشد، انواع شرکت هایی است که می توانید در کشور کانادا به ثبت برسانید.

  1. شرکت سهامی

این نوع شرکت مشابه شرکت های سهامی خاص و سهامی عام در ایران است. در این نوع از شرکت ها، فرد متقاضی به عنوان فردحقوقی به ثبت می رسد. در ثبت این شرکت ها باید دو نفر حضور داشته باشند. همچنین در مواقعی که این شرکت وابسته شود، صاحب آن شرکت ورشکسته نخواهد شد.

این نوع شرکت ها به دلیل مزایای ویژه ای که دارند مانند حقوق، مالیات و … ، افراد زیادی طرفدار آن هستند.

۲.مشارکت

در این نوع از شرکت، دو یا چند نفر با یکدیگر مشارکت می کنند. این شیوه به دلیل مسائل کاری دشواری که دارد، بهتر است بین افرادی انجام شود که به یکدیگر اعتماد دارند.این امر موجب می شود که در آینده با مشکلی در خصوص شراکت مواجه نشوند.

درآمد و سودی که در هر کشور دریافت می شود، بین شرکا به طور مساوی تقسیم خواهد شد. روش ثبت شرکت در این روش بسیار پیچیده است ولی با وجود بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا امکان پذیر خواهد بود.

  1. شرکت مالکیت انحصاری

در این نوع از شرکت ها همانطور که از نامش پیداست، شرکت منحصرا برای یک نفر است. در واقع در شرکت مالکیت انحصاری، تمامی مسائل مربوط به قرارداد های تجاری بر عهده یک نفر خواهد بود. در این روش از ثبت شرکت، تمامی درآمد برای فرد مسئول خواهد بود. این امر منجر به پرداخت مالیات های خیلی زیاد خواهد شد. در این مواقع در صورتی که شرکت ورشکسته شود، فردی که مسئولیت آن را برعهده دارد کلیه اموال و دارایی خود را در شرکت از دست خواهد داد.

بهترین ثبت شرکت ها به خوبی به تمامی این موارد ذکر شده آگاه هستند و در این زمینه به شما کمک خواهند کرد که کدام گزینه را برای خود برگزینید. با مراجعه به سایت ثبت فردا می توانید به بهترین شکل ممکن شرکت خود را در کانادا به ثبت برسانید.

مراحلی که بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا به آن آگاه است

همانطور که گفته شد بهترین شرکت باید با تمامی قوانین در خصوص ثبت شرکت به خوبی آگاه باشد که در نهایت فرایند ثبت به خوبی انجام گیرد. در ادامه مراحل ثبت شرکت در کانادا را خواهیم گفت:

  • در ابتدا باید یک نام تجاری برای شرکت خود مشخص کنید که همه افراد شما را با آن نام تجاری بشناسند. نام تجاری باید کوتاه و راحت باشد.
  • در مرحله دوم باید نوع فعالیت خود را در شرکت مشخص کنید. در واقع فعالیت ها به چند دسته استانی، فدرالی، مشارکتی و مالکیت فردی تقسیم می شوند.
  • در مرحله سوم کار بسیار مهمی را پیش روی خود خواهیدداشت. دراین قسمت باید مجوزهای لازم در خصوص کسب و کار را دریافت کنید. انجام این امور بسیارتخصصی است. این امر سبب شده که اهمیت وجود بهترین شرکت در این مرحله مشخص شود. در صورتی که در این مرحله با مشکلی مواجه شوید، نمی توانید کسب و کار خود را در کانادا آغاز کنید.
  • در مرحله چهارم که به عنوان مرحله نهایی تلقی می شود. باید سرمایه اولیه شرکت را مشخص کنید. سرمایه اولیه در شرکت بسته به نوع فعالیت شرکت تعیین می شود. به طور میانگین سرمایه ای که باید برای ثبت شرکت در نظر داشته باشید، مبلغی به ارزش ۷۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ دلار کانادایی خواهد بود.

در نتیجه اگر قصد ثبت شرکت در کانادا را دارید باید انجام امور اداری آن را به دست بهترین شرکت ثبت شرکت در کانادا بسپارید. چرا که آنها اطلاعات و تخصص کافی در این زمینه را دارند و می توانند به راحتی شما را در این زمینه یاری کنند. باوجود بهترین شرکت در این روند در زمان و هزینه های شما در ثبت شرکت در کانادا صرفه جویی خواهد شد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد