بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران

0

بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران

بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران : کانادا یکی از ثروتمند ترین کشور های دنیا محسوب می شود که منابع و امکانات زیادی را در خود جای داده است. به همین دلیل افراد بسیاری جهت سرمایه گذاری و تاسیس شرکت به کانادا مهاجرت می کنند. این افراد به منظور اینکه شرکت آن ها توانایی بازدهی بالا را داشته باشد، اقدام به ثبت برند شرکت خود می کنند. ثبت برند موجب ایجاد تمایز بین کالا ها شده و مشتریان مربوط به خود را جذب می کند. در ایران، شرکت های بسیاری امور ثبت برند در کانادا را برای شما انجام می دهند؛ در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر این شرکت ها خواهیم پرداخت.

مراحل ثبت برند در کانادا در ایران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران برای ثبت برند مورد نظر شما امور زیر را انجام می دهند. پیش از هر چیزی باید بدانید که اقدام به درخواست ثبت برند در کانادا صرفاً از طریق اداره مالکیت صنعتی امکان پذیر است.

نخستین گام در این کار، پر کردن فرم اظهار نامه ثبت برند نزد اداره مالکیت صنعتی است؛ این اداره مسئولیت امور مربوط به ثبت علائم تجاری را بر عهده دارد. فرم درخواست باید شامل جزئیات و مشخصات برند مورد درخواست باشد؛ این جزئیات شامل رنگ، فرم و دیگر مشخصات برند می شود. توجه داشته باشید فرمی که پر می کنید، باید شامل لیست کالا ها یا خدمات مرتبط، طبق طبقه بندی کشور کانادا باشد که برند های مورد قبول را در بر می گیرد.

شرایط مورد نیاز ثبت برند در کانادا

جهت به ثبت رساندن برند خود در کشورکانادا، باید نکاتی را مد نظر داشته و آن را رعایت کنید. برندی که قصد به ثبت رساندن آن را دارید، باید خاص و متمایز کننده باشد؛ این برند باید به گونه ای باشد که مصرف کنندگان با دیدن محصول آن را شناخته و تفاوت آن با سایر محصولات را تشخیص دهند.

یک برند نباید باعث گمراهی یا فریب مصرف کننده شود؛ برندی که برای شرکت خود انتخاب می کنید نباید موجب از بین رفتن نظم عمومی شود و باید مطابق با قوانین کشور کانادا باشد.

حقوقی که به یک برند تعلق می گیرد با حقوق اعطا شده به برند دیگر یکسان نخواهد بود؛ این موضوع از طریق بررسی های انجام شده توسط اداره ثبت برند انجام می شود.

بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

پیش از مراجعه به شرکت های ثبت برند باید از مطمئن بودن شرکت ثبت برند اطمینان حاصل بفرمایید. بهترین شرکت های ثبت برند در کانادا که از ایران امور ثبت برند شما را پیگیری می کنند، باید ویژگی هایی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد داشته باشند. برای مثال بهترین شرکت ثبت برند باید برند شما را به صورت تضمین شده طراحی و تحویل دهد؛ برندی که برای ثبت در نظر گرفته اید، نباید قابلیت سوء استفاده از آن وجود داشته باشد.

بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران پیش از هر چیزی ابتدا اقدام به استعلام از برند مورد نظر شما می کند. این امر موجب می شود تا شما از بابت تکراری نبودن برند اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود هر گونه برند مشابه باید آن را عوض کرده و به فکر برند دیگری برای شرکت خود باشید.

همچنین این شرکت ها امور ثبت برند شما را در کمترین زمان ممکن انجام داده و به شما تحویل می دهند. باید توجه داشت که اگر شرکتی امور ثبت برند را به درستی انجام دهد، می تواند برند شما را در کمترین زمان ممکن به ثبت رسانده و به شما تحویل دهد.

با افزایش شرکت های ثبت برند در ایران، بسیاری از کلاهبرداران و سود جویان از این موقعیت سوء استفاده کرده اند. برای مثال امور ثبت برند شرکت خود در کانادا را از ایران انجام می دهید؛ ولی در کانادا هیچ برندی از سمت شما به ثبت نرسیده است. به همین منظور باید توجه داشته باشید که شرکتی که امور ثبت برند شما در کانادا را انجام می دهد، حتماً مجوز و پروانه کسب و کار را داشته باشد. به علاوه بهترین موسسه های ثبت برند از شما کمترین هزینه را دریافت کرده و در عوض کلیه امور شما را از صفر تا صد انجام می دهند.

شرکت ثبت فردا از جمله شرکت هایی است که کلیه امور ثبت برند شما را در کانادا انجام داده و برند شما را به ثبت می رساند. این موسسه با دریافت کمترین هزینه از مشتری و در عوض تحویل کار فوری با کیفیت بالا تا کنون توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در کانادا در ایران

طبق قوانین ثبت برند در کشور ها مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند موارد زیر را شامل می شود.

ارائه نامه ای تحت عنوان درخواست جهت ثبت برند خطاب به اداره ثبت برند با درج نام کشور کانادا.

ارائه معرفی نامه روی سربرگ شرکت همراه با امضای مدیران و دارندگان حق امضا؛ این معرفی نامه باید با مهر شرکت برای اشخاص حقوقی بوده و در صورت مراجعه وکیل باید وکالتنامه ارائه دهد.

کپی از اصل شناسنامه و کارت ملی مدیران و دارندگان حق امضای شرکت

کپی از روزنامه تاسیسات و آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی

اشخاص حقیقی نیز باید از اصل شناسنامه و کارت ملی خود کپی تهیه کرده و آن را به شرکت ثبت برند ارائه دهند. در صورتی که امور ثبت برند را وکیل پیگیری می کند باید از وکالتنامه دادگستری خود کپی گرفته و تحویل موسسه ثبت برند دهد.

از آن جایی که اگر می خواهید برند خود را کشور کانادا به ثبت برسانید، باید فرم مخصوص لاتین را پر کنید. پس از این موسسه ثبت برند به شما برگه مربوط به محاسبه هزینه ها را ارائه می دهد.

در آخر، رسید مربوط به پرداخت هزینه بررسی اظهار نامه برای ثبت برند در کانادا تحویل شما داده می شود.

مجموعه مدارکی که به شما گفته شد، همگی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در کشور کانادا است؛ بهترین شرکت ثبت برند در کانادا در ایران باید تمامی این مدارک را از شما دریافت کند.

در این مقاله سعی شد تا از ویژگی های یک شرکت معتبر ثبت برند و مراحل و شرایط آن به شما توضیح داده شود. پس از مطالعه کامل این مطلب وآشنایی کامل با مراحل آن اقدام به ثبت برند شرکت خود در کانادا از ایران کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد