بهترین سایت ثبت برند درکانادا در تهران

0

بهترین سایت ثبت برند درکانادا در تهران

بهترین سایت ثبت برند درکانادا در تهران : برای ثبت برند ابتدا باید با تعریف آن آشنا باشید. برند عبارت است از اصطلاح، نشانه، نماد، طرح یا ترکیبی از این موارد. هدف از ثبت برند شناساندن محصولات یا خدمات از یکدیگر است. برند در عین حال که یک واژه خاص محسوب می شود و چیزی بیش از یک کلمه نیست، اما وجه تمایزی میان شرکت های رقیب به حساب می آید.

کانادا جزء کشور هایی است که دارای منابع معدنی زیادی بوده و افراد زیادی را برای سرمایه گذاری به خود جذب می کند. به دلیل ازدیاد این شرکت ها بسیاری به دنبال به ثبت رساندن برند شرکت خود هستند. امروزه بسیاری از شرکت های ثبت برند این امور را از طریق سایت نیز برای شما انجام می دهند. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین سایت ثبت برند در کانادا در تهران می پردازیم.

نکات مهم هنگام ثبت برند از طریق سایت

بهترین سایت ثبت برند درکانادا در تهران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پیش از هر چیزی باید چند نکته مهم هنگام انتخاب نام برند را در نظر گرفت. اول اینکه اسامی مشهور را نمی توان برای برند انتخاب و ثبت کرد. از طرفی اگر نامی که به عنوان برند انتخاب کرده اید با نام دیگر برند ها بیش از ۵۰ درصد تشابه داشته باشد، برند شما در سایت قابل ثبت نیست. اگر برندی که برای شرکت خود انتخاب نموده اید دارای لوگو باشد، بهتر است از نشانه هایی استفاده شود که قابل فهم باشد. در حالت کلی ثبت برند به دو صورت حقیقی یا حقوقی انجام می شود. باید توجه داشته باشید برندی که برای شرکت خود در کانادا انتخاب نموده اید، باید کاملاً مطابق قوانین این کشور باشد.

استعلام گرفتن از نام برند انتخابی شما، مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه داشت. اگر امور ثبت خود را از طریق سایت انجام می دهید، سایت مورد نظر در ابتدای کار از نام انتخابی شما استعلام می گیرد. پس از تایید نام برند، سایت مورد نظر شما اقدام به ثبت برند شما می کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در بهترین سایت ثبت برند در کانادا در تهران

بهترین سایت ثبت برند درکانادا در تهران

مدارکی که باید برای ثبت برند در کشور کانادا به بهترین سایت در تهران تحویل دهید، با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن اشخاص متفاوت است. مدارکی که اشخاص حقیقی باید ارائه دهند، شامل کپی از شناسنامه و کارت ملی، کپی از کارت بازرگانی به دلیل اینکه برندی که برای شرکت خود انتخاب می کنید از حروف لاتین باید در آن استفاده شود. در مرحله بعد باید مدارک نماینده قانونی که شامل وکیل یا دارندگان حق امضا است، باید تحویل داده شود.

در این مرحله باید حق تقدم رعایت شود. حق تقدم به این معناست که متقاضیانی که قصد به ثبت رساندن برند خود در کشور کانادا را دارند، باید از مزایای حق تقدم حداقل ۶ ماه استفاده نمایند. این افراد باید مدارک مربوط به اظهار نامه حق تقدم را همزمان با ارائه اظهار نامه یا حداکثر ۱۵ روز بعد از آن تحویل سایت دهند.

برای این کار شما باید تمامی این مدارک را اسکن کرده و به همین روش برای سایت مورد نظر ارسال کنید.

اشخاص حقوقی نیز باید این مدارک را برای سایت اسکن کرده و ارسال کند. این مدارک شامل آگهی از تاسیس شرکت و درج آخرین تغییرات آن، کپی از کارت ملی و شناسنامه صاحبین امضا، ارائه کارت بازرگانی به دلیل استفاده از حروف لاتین در برند، ارائه مدارک نماینده قانونی و استفاده از حق تقدم. در بالا شرایط حق تقدم ذکر شده است.

متقاضی پس از جمع آوری مدارک ذکر شده باید به وب سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کند. اداره ثبت برند از طریق ثبت اظهار نامه ثبت برند، اقدام به تکمیل اظهار نامه به صورت گام به گام می کند.

در صورتی که ادعایی نسبت به برند مورد تقاضا در کانادا وجود نداشته باشد، شما می توانید برند خود را به ثبت رسانده و شروع به کار کنید.

فرایند ثبت برند در بهترین سایت ثبت برند در کانادا در تهران به چه صورت است؟

جهت ثبت برند خود در بهترین سایت، ابتدا باید وارد سایت مالکیت صنعتی شوید. پس از وارد شدن به سایت باید به کادر سمت چپ رفته و گزینه مالکیت معنوی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه مالکیت معنوی به قسمت خدمات الکترونیک رفته و در قسمت اول اطلاعات اظهار نامه گزینه موافق هستم را کلیک می کنید. در مراحل بعدی باید مدارکی که در بالا ذکر شد را به صورت اسکن شده به سایت ارسال کنید. فرایند ثبت برند نیاز به گذراندن پروسه ای دارد که بهتر است این کار را به شرکت ثبت فردا واگذار کنید. این شرکت کلیه امور مربوط به ثبت برند شما در کانادا را مو به مو و بدون هیچ مشکلی برای شما انجام می دهد.

بهترین سایت ثبت برند در کانادا در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

به منظور اینکه کلیه امور ثبت برند شما به بهترین شکل انجام بگیرد باید از صحت سایتی که به آن مراجعه کرده اید، مطمئن شود. برای اینکه از جعلی نبودن آن مطمئن شوید سایت مورد نظر شما باید ویژگی هایی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد، داشته باشد.

اولین و مهم ترین ویژگی که یک سایت ثبت برند در کانادا در تهران می تواند داشته باشد استعلام گرفتن از برند مورد نظر شما است. استعلام از برند مهم ترین مرحله ای است که باید آن را انجام داد. این امر موجب می شود تا برند های مشابه برند خود را بشناسید و در صورت وجود برند مشابه اقدام به تعویض نام برند خود کنید.

از دیگر ویژگی های این سایت ها می توان به کار تضمین شده آن ها اشاره نمود. متخصصان سایت ثبت فردا برند شما را به صورت تضمین شده طراحی و به شما تحویل می دهند.

آن ها این کار را در کمترین زمان و دریافت پایین ترین هزینه برای شما انجام داده و به راحتی می توانید با برند ثبت شده خود در کشور کانادا به تجارت بپردازید.

اگر قصد به ثبت رساندن برند شرکت خود از طریق سایت در کشور کانادا را دارید، ما در این مقاله به بررسی بهترین سایت ثبت برند در کانادا در تهران پرداختیم. امید است با مطالعه این مطلب و آگاهی از ویژگی های یک سایت معتبر بتوانید برند خود را در این کشور به ثبت برسانید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد