قیمت فرش وینتیج دستبافت

0

قیمت فرش وینتیج دستبافت : فرش وینتیج دستبافت، فرشی مشابه فرش دستبافت کهنه و پاخورده است. از آنجایی که امروزه افراد زیادی به دنبال فرش های دستبافت کهنه هستند؛ به همین جهت فرش های وینتیج به عنوان جایگزین مناسبی برای این نوع فرش ها تولید می شوند.

قیمت فرش وینتیج دستبافت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکدهفرش وینتیج دستبافت به صورتی است که توسط بافندگان فرش بافته می شود و سپس در مراکز مخصوص توسط نیروهای متخصص در آن ها انواع ساییدگی، پوسیدگی، رنگ رفتگی وغیره ایجاد می شود. به طوری که نام دیگر فرش های وینتیج، فرش کهنه نما است.

با توجه به اینکه عامل تولید فرش های وینتیج، کمک به علاقه مندان به فرش های دستبافت کهنه در بحث هزینه ها است؛ بهتر است نسبت به قیمت فرش وینتیج دستبافت و عوامل تاثیرگذار در آن جهت خرید این نوع فرش اطلاعاتی داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت فرش وینتیج دستبافت

قیمت تمامی کالاها متناسب با ویژگی ها و مزیت های آن ها افزایش یا کاهش پیدا می کند. به طور کلی در رابطه با قیمت فرش وینتیج دستبافت باید گفت که نسبت به قیمت فرش دستبافت کهنه بسیار ارزان تر است. اما در ادامه بسیاری از عوامل دیگر که در چگونگی قیمت این فرش تاثیر دارد را برای شما بیان می کنیم.

تاثیر متراژ فرش در قیمت آن

همانطور که می دانید با توجه به اینکه از فرش مورد نظر در چه محلی استفاده شود؛ متراژ آن نیز متفاوت است. به طوری که فرش های وینتیج دستبافت را در اندازه های مختلفی همچون ۲۴ متری، ۱۲ متری، ۹ متری، ۶ متری وغیره تولید می کنند.

هر یک از این فرش ها متناسب با متراژی که دارند در مکانی بخصوص قابل استفاده هستند. اما نکته مهم تر در رابطه با متراژ فرش های وینتیج دستبافت، تغییر قیمت فرش است. به طوری که با توجه به کاهش استفاده از الیاف و ابزار جهت تولید فرش هایی با متراژ کم تر، قیمت فرش های کوچک تر نسبت به فرش های بزرگ تر نیز پایین تر است.

بنابراین در تهیه فرش دستبافت وینتیج خود، دقت کنید که متراژ آن دقیقا متناسب با فضای مورد نظر باشد. در غیر این صورت ضمن پرداخت هزینه ای بیشتر، مکان مورد نظر شما زیبایی لازم را نخواهد داشت.

تاثیر جنس فرش در قیمت آن

از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت فرش وینتیج دستبافت، جنس آن است. فرش های دستبافت در جنس های مختلفی همچون کرک، پشم، ابریشم، چله پشم، چله ابریشم وغیره بافته می شود. جنس فرش های وینتیج دستبافت متناسب با آب و هوا و موقعیت مکان مورد نظر است.

ضمن اینکه برخی از جنس های این فرش نسبت به دیگر جنس ها در برابر شستشو و حرارت مقاومت بیشتری دارند. بنابراین جهت خرید فرش وینتیج دستبافت با جنسی مناسب و مقاوم هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

طوری که برخی از فرش های وینتیج دستبافت به صورتی هستند که پس از بارها شستشو هیچ تغییری در کیفیت آن ها مشاهده نخواهید کرد. همچنین کیفیت بالای این فرش ها باعث افزایش طول عمر و استفاده بیشتر از آن ها می شود. البته تمامی این ویژگی ها افزایش قیمت فرش را نیز در پی دارد.

تاثیر طرح فرش در قیمت آن

فرش های وینتیج دستبافت طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. به عنوان مثال می توان به فرش کاشان، فرش ترک، فرش زنجان، فرش قشقایی وغیره اشاره کرد. این تنوع در تولید، تغییر در قیمت فرش وینتیج دستبافت را  در سرای ابریشم به همراه داشته است.

به شکلی که هر اندازه طرح یک فرش دارای گل ها و نقش های بیشتر و ظریف تری باشد؛ قیمت آن افزایش پیدا می کند. دلیل این افزایش قیمت، در نظر گرفتن دستمزد و هنر بافندگان آن است. بنابراین در خرید فرش وینتیج دستبافت خود دقت کنید. اگر به فرش هایی با نقش و نگار بیشتر علاقه مند هستید؛ به تناسب هزینه زیادتری را باید پرداخت کنید.

چرا فرش وینتیج دستبافت را آنلاین بخریم؟

یکی از مهم ترین عوامل در قیمت فرش وینتیج دستبافت، چگونگی خرید آن است. امروزه جهت سهولت افراد سایت های فروش فرش وجود دارند که با مراجعه به آن ها بهترین فرش ها در دسترس شما قرار می گیرند.

در این سایت ها انواع فرش ها متناسب با انواع سلیقه ها قرار داده شده است و می توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید. خوب است بدانید که خرید فرش وینتیج دستبافت به صورت آنلاین بسیار ارزان تر از خرید حضوری آن است.

زیرا قیمت فرش در این سایت ها نسبت به مغازه ها و فروشگاه های فرش بسیار مناسب تر است. دلیل ارزانی قیمت فرش در سایت های اینترنتی این است که مشتریان تنها با مشاهده عکس و توضیحات سایت فرش خود را خریداری می کنند و امکان لمس جنس و چگونگی فرش را ندارند.

دیگر دلایل کاهش هزینه فرش در خرید آنلاین

کیفیت فرش های موجود در سایت ها تضمین شده است. به شکلی که در صورت عدم تطابق فرش خریداری شده با توضیحات آن در سایت، فرش شما را تعویض می کنند. ضمن اینکه بسیاری از این سایت ها هزینه تعویض را نیز دریافت نخواهند کرد.

از دیگر دلایل کاهش هزینه خرید فرش وینتیج دستبافت به صورت آنلاین این است که این سایت ها خدمات رایگان زیادی همچون مشاوره رایگان در رابطه با فرش ها و قیمت آن ها به شما ارائه می دهند. همچنین سایت های فروش فرش وینتیج دستبافت هزینه ارسال فرش را دریافت نمی کنند.

بنابراین جهت کاهش هزینه های خود بهتر است به خرید فرش وینتیج دستبافت به صورت آنلاین بپردازید. به شکلی که ضمن برخورداری از ویژگی ها و زیبایی فرش های دستبافت کهنه، هزینه کم تری را پرداخت خواهید کرد.

 

اگر فرش وینتیج انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد