فرش ماشینی خوشگل

0

امروزه افراد جهت پوشش قسمت کف مکان های مورد نظر خود به دنبال فرش ماشینی خوشگل هستند. خوشگل بودن به طور کلی یک صفت نسبی است که متناسب با سلیقه افراد تغییر می کند. زیرا ممکن است فرشی از نظر شما خوشگل و از نظر دیگران زشت باشد.

فرش ماشینی خوشگل

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بنابراین کارخانه های فرش بافی تلاش می کنند، فرش هایی را تولید کنند که تمامی سلایق رو پوشش دهد. به شکلی که افراد با سلایق مختلف بتوانند فرش مورد نظر خود را تهیه کنند. بنابراین فرش های ماشینی در ویژگی های مختلف خود دارای تنوع زیادی هستند.

به همین جهت در ادامه انواع فرش ماشینی را براساس ویژگی های آن ها برای شما شرح می دهیم که ضمن آشنایی با این فرش ها، فرش ماشینی خوشگل مورد نظر خود را خریداری کنید.

زیباترین فرش ماشینی از نظر شانه و تراکم

یکی از مهم ترین قسمت های فرش ماشینی، شانه و تراکم فرش است. منظور از شانه و تراکم در واقع گره های موجود در عرض و طول فرش ها است. به صورتی که فرش ها از نظر شانه به انواع مختلفی همچون ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه مغیره تقسیم می شوند.

همچنین فرش ها دارای تراکم های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۲۵۰۰ وغیره هستند. نکته مهم در رابطه با تراکم و شانه فرش این است که با افزایش گره های یک فرش، زیبایی آن نیز بیشتر می شود. زیرا الیاف به کاررفته در فرش افزایش پیدا می کند و نرمی و لطافت به همراه دارد.

بنابراین اگر به دنبال فرش ماشینی خوشگل هستید؛ فرش خود را با تراکم و شانه زیاد تهیه کنید. البته افزایش تراکم و شانه فرش باعث گرانی یک فرش می شود. به همین جهت در خرید فرش ماشینی خوشگل با تراکم بالا، باید هزینه آن را نیز در نظر بگیرید.

خوشگل ترین فرش ماشینی از نظر طرح

به طور کلی فرش های ماشینی دارای طرح های مختلفی همچون سنتی، اسپرت و فانتزی هستند. هر یک از این فرش ها زیبایی و طرفداران به خصوص خود را دارند. به همین جهت آن ها را برای شما معرفی می کنیم که متناسب با سلیقه و فضای مورد نظر خود، فرشی را که خوشگل تر است؛ انتخاب کنید.

فرش ماشینی با طرح سنتی

فرش های ماشینی با طرح سنتی مورد علاقه افرادی است که به دنبال فرش های دستبافت باشند. از جمله طرح های سنتی زیبایی که در فرش های ماشینی طرح سنتی بافته می شود؛ می توان به طرح شاه عباسی، طرح گل افشان، طرح کاشان وغیره اشاره کرد.

زیبایی فرش های ماشینی با طرح سنتی بخاطر ظرافت طرح و گل و بوته های آن است. به طوری که طرح های سنتی فرش ماشینی دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند. این تنوع در رنگ و ظرافت باعث ایجاد جلوه و زیبایی در فضای شما نیز می شود.

فرش ماشینی با طرح فانتزی و مدرن

اگر از آن دسته افرادی باشید که سادگی را ترجیح می دهند؛ بنابراین فرش های فانتزی و مدرن به نظر شما خوشگل تر خواهد بود. زیرا فرش های مدرن دارای طرح های ساده و بدون گل و بوته هستند. از جمله طرح فرش های جدید می توان به خطوط مورب و بهم ریخته، اشکال هندسی وغیره اشاره کرد.

از دیگر نکات در رابطه با فرش های مدرن این است که رنگ های به کاررفته در این فرش ها انگشت شمار هستند. به شکلی که فرش شما ممکن است از یک رنگ زمینه ای و دو رنگ دیگر بافته شده باشد. بنابراین فرش ماشینی خوشگل از نظر سادگی و آرامش بخشی، مانند فرش های مدرن هستند.

آیا به دنبال فرش ماشینی خوشگل هستید؟

علاوه بر آنچه گفته شد؛ عوامل دیگری نیز در زیبایی فرش ها تاثیرگذار هستند. اما اگر به طور کلی به دنبال فرش خوشگل هستید و نمی دانید این نوع فرش را از کجا تهیه کنید؛ بهتر است به سایت های فروش فرش مراجعه کنید.

جهت خرید فرش دو راه مراجعه به فروشگاه ها یا خرید از سایت ها وجود دارد. اما اگر به دنبال یافتن فرش خوشگل هستید، سایت ها بهترین گزینه هستند. زیرا در این سایت ها تعداد زیادی فرش با تنوع بالا از نظر رنگ، طرح، شانه، تراکم و بسیاری موارد دیگر مشاهده می کنید.

به شکلی که با مقایسه ویژگی این فرش ها، می توانید خوشگل ترین فرش متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود را پیدا کنید. ضمن اینکه با خرید فرش از این سایت، هزینه کم تری را نسبت به فروشگاه ها پرداخت خواهید کرد.

فرش خوشگل ماشینی ارزان

همانطور که پیش تر اشاره شد؛ فرش های ماشینی خوشگل دارای تنوع رنگ و طرح زیادی هستند. همچنین تراکم و شانه این فرش ها بالا است و این باعث افزایش قیمت فرش می شود. به همین جهت باید فرش خود را از مرکزی خریداری کنید که هزینه کم تری بپردازید.

به همین جهت امروزه زیباترین فرش ها را با قیمتی مناسب در سایت های فروش فرش هم چون سرای ابریشم خواهید یافت. دلیل کاهش هزینه ها با خرید فرش به صورت آنلاین این است که این سایت ها بسیاری از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهند. برخی از این خدمات را در ادامه برای شما بیان می کنیم.

  • ارائه مشاوره رایگان در رابطه با سوالات شما
  • امکان مقایسه قیمت ها و خرید ارزان ترین فرش
  • تعویض فرش در صورت بروز مشکل بدون پرداخت خسارت
  • ارسال فرش انتخابی شما به صورت رایگان

بنابراین خوشگل ترین فرش را با قیمتی مناسب ضمن دریافت بهترین خدمات می توانید از سایت های فروش فرش خریداری کنید.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد