فرش ماشینی خارجی

0

فرش ماشینی خارجی : فرش های ایرانی از جمله بهترین فرش ها در سراسر جهان هستند. اما کشورهای دیگر نیز فرش های مخصوص به خود را دارند. به طوری که هر کشور فرشی متناسب با فرهنگ، شرایط آب و هوایی و سلایق مردم خود تولید می کند.

فرش ماشینی خارجی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از جمله معروف ترین فرش های دنیا بین مردم ایران، فرش های ترکیه ای هستند. دلیل محبوبیت فرش های ترکیه می تواند تناسب فرهنگی و مجاورت آن ها با کشور ما باشد. همچنین که کیفیت و مرغوبیت فرش های ترکیه نسبت به دیگر فرش های خارجی بیشتر است.

بنابراین در ادامه ویژگی فرش های ترکیه ای را برای شما شرح می دهیم. به طوری که اگر به دنبال خرید فرش ماشینی خارجی هستید؛ بهترین آن ها که فرش های ترکیه است را به خوبی بشناسید و تهیه کنید.

تفاوت رنگ فرش ترکیه ای با فرش ایرانی

فرش های ایرانی به طور کلی دارای رنگ های مختلفی هستند. امروزه تمایل افراد باعث شده است که فرش های ایرانی در رنگ های ملایم و خواب همچون کرم، گردویی، نقره ای و غیره تولید شوند. اما فرش های ترکیه ای به رنگ روشن خود مشهور هستند.

زیرا بیشتر فرش هایی که در کشور ترکیه تولید می شوند، دارای رنگ هایی روشن و لایت هستند. به همین جهت افرادی که به رنگ های روشن علاقه مند باشند؛ فرش های ترکیه ای را خریداری می کنند. زیرا رنگ این فرش ها باعث جلوه ای زیاد در فضای مورد نظر شما می شود.

خوب است بدانید که رنگ روشن فرش های ترکیه ای اصلا برای مشتریان آن ها نگران کننده نیست. زیرا کیفیت الیاف به کار رفته در این فرش ها باعث می شود که فرش ترک شما بسیار چرک تاب باشد و در صورت بروز کثیفی، به راحتی شسته شود. بنابراین جهت زیبایی فضای مورد نظر خود از فرش ماشینی خارجی ترک استفاده کنید.

تفاوت الیاف فرش ترکیه ای با فرش ایرانی

فرش های ایرانی به طور کلی براساس نوع طرح، قالب، متراژ و بسیاری موارد دیگر با استفاده از الیاف مختلف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند. اما الیاف به کار رفته در فرش های ترکیه ای کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی دارد.

به صورتی که امروزه افراد زیادی به دلیل کیفیت این فرش ها، به خرید آن ها اقدام می کنند. الیاف فرش های ترکیه ای به گونه ای است که هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند و پرز دهی ندارد. همچنین جنس الیاف این فرش ها باعث می شود که وزن سبک تری نسبت به فرش های ایرانی داشته باشند. به طوری که حمل و جا به جایی این فرش ها بسیار آسان است و در اسباب کشی دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد.

آشنایی با دیگر فرش های ماشینی خارجی

پیش تر اشاره کردیم که بهترین فرش ماشینی خارجی، فرش های ترکیه ای هستند. علاوه بر این ممکن است افراد به طرح و رنگ فرش کشورهای دیگر نیز علاقه مند باشند. به عنوان مثال فرش های اسپانیایی از جمله فرش های خاصی هستند که برخی از ایرانیان به تهیه آن ها می پردازند.

فرش های اسپانیای بر خلاف فرش های ایرانی و ترکیه ای، دارای طرح به خصوصی هستند. به طوری که در این فرش ها گل و بوته یا اشکال هندسی به کار نمی رود؛ طرح یک دختر یا انسان های مختلف در این فرش دیده می شود. البته از این فرش ها بیشتر به عنوان تابلو یا تزئین فضا استفاده می کنند.

فرش ماشینی خارجی را از کجا بخریم؟

جهت آشنایی بیشتر با دیگر انواع فرش های خارجی و خرید آن ها، بهتر است به سایت های فروش فرش مراجعه کنید. زیرا به طور کلی در فروشگاه های فرش، فرش های خارجی کم تر به چشم می خورند. اما سایت های فروش فرش متنوع ترین انواع فرش ماشینی خارجی تولید شده توسط کشورهای مختلف را در برای فروش قرار می دهند.

به طوری که با مراجعه به این سایت ها ضمن مشاهده تصاویر فرش های خارجی، اطلاعات و ویژگی های آن ها را نیز خواهید دید. همچنین فرش خارجی در این سایت ها در رنگ ها، طرح ها، قالب ها و متراژ های مختلف در اختیار شما هستند.

آیا به دنبال فرش ماشینی خارجی ارزان هستید؟

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با فرش های خارجی، قیمت سرسام آور این فرش ها است. به همین جهت افراد در پی راهی هستند که هزینه های فرش مورد نظر خود را کاهش دهند. بنابراین بهتر است جهت خرید فرش خارجی به سایت های فروش فرش همچون سرای ابریشم مراجعه کنید.

قیمت فرش خارجی در این سایت ها نسبت فروشگاه های سطح شهر بسیار ارزان تر است. ضمن اینکه سایت های فروش فرش دارای تخفیفات ویژه در زمان های مختلف سال هستند. به طوری که اگر فرش خود را از این سایت بخرید؛ از تخفیفات آن نیز برخوردار خواهید شد.

همچنین برخی از خدمات این سایت ها به صورت رایگان به شما ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • ارائه مشاوره رایگان جهت پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ویژگی و قیمت فرش ها
  • ارسال رایگان فرش انتخابی شما
  • تعویض رایگان فرش در صورت بروز مشکل

بنابراین جهت برخورداری از این خدمات و خرید بهترین فرش ماشینی با مناسب ترین قیمت، همین حالا به این سایت مراجعه کنید.

 

اگر فرش ماشینی  انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد