فرش ماشینی جدید

0

فرش ماشینی جدید : فرش ها به طور کلی طیف بسیار گسترده ای دارند. ابتدا مردم از فرش های دستبافت استفاده می کردند؛ اما به مرور زمان فرش هایی مشابه فرش های دستبافت در کارخانه های فرش بافی تولید شدند. به صورتی که این فرش های ماشینی دارای طرح های سنتی و مدل های دستبافت بودند.

فرش ماشینی جدید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با گذشت زمان فرش های جدیدی برحسب قالب، رنگ، طرح، نقش وغیره تولید می شوند. از آنجایی که بسیاری از مردم به دنبال مدرن ترین و جدیدترین لوازم جهت دکوراسیون منزل یا محل کار خود هستند؛ در خرید فرش نیز، به سراغ فرش ماشینی جدید می روند.

به همین جهت در اینجا چند مدل از جدیدترین فرش های ماشینی را به همراه ویژگی ها، کاربرد و قیمت آن ها به شما معرفی می کنیم. طوری که فضای مورد نظر خود را با فرش ماشینی جدید، زیباتر کنید.

انواع فرش ماشینی جدید

فرش های ماشینی جدید بر اساس رنگ، طرح، نقش و بسیاری دیگر از ویژگی ها دارای انواع مختلفی هستند. دلیل تنوع در فرش های ماشینی جدید، دکوراسیون و سلیقه های متفاوت افراد است. بنابراین در ادامه چند نمونه از جدیدترین فرش های ماشینی را برای شما معرفی می کنیم.

فرش ماشینی فانتزی

فرش های ماشینی فانتزی برخلاف فرش های ماشینی گذشته، طرح های بسیار ساده ای دارند. به طوری که در اکثر این فرش ها طرح گل و بوته، لچک و ترنج وغیره را مشاهده نمی کنید؛ بلکه فرش های فانتزی دارای طرح هایی هندسی، خطوط مورب و بهم ریخته و طرح هایی جدید هستند.

ضمن اینکه فرش های فانتزی تنوع رنگی زیادی ندارند و این فرش ها را می توان مطابق با دکوراسیون های تک رنگ خریداری کرد. ناگفته نماند که فرش های فانتزی به چندین نوع از جمله فرش شگی، فریز، پرز بلند وغیره تقسیم می شود.

هر یک از فرش های فانتزی به تناسب متراژ، قالب، رنگ، جنس، مدل و شانه مجددا قابل تقسیم بندی هستند. از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با فرش های فانتزی این است که با توجه به ویژگی های به خصوص این فرش ها، از آن ها جهت تزئین دکوراسیون بیشتر استفاده می شود.

به طوری که فرش های فانتزی در مکان های پر رفت و آمد قابل استفاده نیستند. زیرا به مرور زمان با پاخوردگی زیاد دچار خرابی و آسیب می شوند. اما تنوع زیاد طرح و رنگ در این دست از فرش ها، امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

فرش ماشینی سه بعدی

اگر به دنبال فرش ماشینی جدید هستید؛ بهتر است با فرش های سه بعدی آشنا شوید. فرش های سه بعدی به شکلی هستند که در کارخانه های فرش بافی برخی از طرح های روی فرش را برجسته و بعضی دیگر را با استفاده از ابزار و مهارت خاص، فرورفته می کنند.

ایجاد برجستگی و فرورفتگی در طرح و نقش فرش ها باعث می شود که جلوه ای سه بعدی داشته باشند. فرش های سه بعدی همچون بسیاری از مدل های فرش، در طرح ها، رنگ ها، متراژها و قالب های مختلفی تولید می شوند.

اما به طور کلی در فرش های سه بعدی، طرح های بسیار جدید و مدرنی بافته می شود. به همین جهت افراد در تزئین دکوراسیون های مدرن خود از فرش های سه بعدی بیشتر استفاده می کنند. ضمن اینکه فرش های سه بعدی بسیار حساس هستند و قابلیت استفاده در هر مکانی را ندارند.

زیرا طرح های برجسته این فرش ها اگر دچار پاخوردگی زیاد شوند؛ از بین می روند و زیبایی فرش همچون سابق نخواهد بود. بنابراین در خرید فرش های سه بعدی، نوع کاربری و مکان مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

جدیدترین فرش های ماشینی را از کجا پیدا کنیم؟

پیش تر تنها دو نمونه از جدیدترین فرش های ماشینی را به شما معرفی کردیم؛ اما اگر می خواهید به طور روزانه، مدرن ترین فرش ها را مشاهده کنید و با چگونگی ویژگی های آن ها آشنا شوید؛ بهتر است به سایت های فروش فرش همچون سایت سرای ابریشم مراجعه کنید.

با مراجعه به سایت سرای ابریشم از بهترین خدمات طی خرید فرش برخوردار می شوید. به همین جهت در اینجا برخی خدمات مطلوب این سایت را برای شما شرح می دهیم.

  • ارائه مشاوره رایگان در رابطه با ویژگی و قیمت فرش های مختلف
  • ارائه جدیدترین و بهترین فرش ها
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ فرش ها
  • ارائه تصاویر و بیان چگونگی کاربرد هر یک از فرش ها در این سایت
  • قابلیت سفارش آنلاین فرش
  • ارسال رایگان فرش به نقاط مختلف کشور
  • قابلیت سفارش فرشی مطابق با سلیقه و دکوراسیون خود
  • قابلیت تعویض فرش در صورت بروز هرگونه مشکل

فرش ماشینی جدید را ارزان بخرید

یکی از مشکلات افراد در خرید فرش های ماشینی جدید، قیمت های سرسام آور برخی از این فرش ها است. بهتر است بدانید که فرش های ماشینی جدید قیمت مناسب تری نسبت به فرش های دستبافت و قدیمی دارند.

در نتیجه اگر به دنبال خرید فرش ماشینی جدید با قیمتی ارزان هستید؛ بهتر است فرش خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. زیرا قیمت فرش ها به صورت آنلاین بسیار ارزان تر از خرید فرش از فروشگاه ها است. همچنین در خرید آنلاین شما از تخفیفات ویژه فصلی برخوردار می شوید.

ضمن اینکه اگر فرش خود را به صورت آنلاین خریداری کنید؛ ضمن پرداخت هزینه ای مناسب از بهترین خدمات و ارسال رایگان فرش نیز بهره مند خواهید شد.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد