خرید اینترنتی فرش وینتیج

0

خرید اینترنتی فرش وینتیج : امروزه استفاده از وسایل کلاسیک در خانه های ایرانی بسیار متداول شده و بسیاری از افراد در دکوراسیون منزل خود از این وسایل استفاده می کنند.

خرید اینترنتی فرش وینتیج

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : فرش های قدیمی جزء آن دسته از وسایلی محسوب می شود که در کلاسیک به نظر رسیدن منزل تاثیر بسزایی دارد. طی چند سال اخیر فرش های جدیدی وارد بازار شده که از آن ها به عنوان فرش های وینتیج یاد می شود.

فرش های وینتیج، همان فرش های دست بافت قدیمی و شسته شده است که رنگ آن از بین رفته و به رنگ های مدرن در می آیند. این فرش ها ظاهری قدیمی و سنگ شور داشته و امروزه مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

شما می توانید با خرید اینترنتی فرش وینتیج از طریق سرای ابریشم اقدام به خرید این فرش کنید. در این مطلب به بررسی خرید اینترنتی فرش های وینتیج خواهیم پرداخت.

خرید اینترنتی فرش وینتیج به چه صورت انجام می شود؟

امروزه بسیاری از افراد خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. در صورت عدم دسترسی به فروشگاه های فرش وینتیج می توانید با مراجعه به وب سایت آن ها اقدام به خریداری فرش وینتیج مورد نظر خود کنید. جهت سفارش فرش از طریق اینترنت می توانید به دو روش زیر اقدام کنید.

اولین روشی که می توانید از طریق آن فرش خود را سفارش دهید، فرستادن لینک مورد نظر به کارشناسان سایت است. آن ها در کمترین زمان اطلاعات و شرایط خرید را برای شما فرستاده و به راحتی می توانید آن را خریداری کنید.

در روش بعدی می توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ورود به پنل کاربری آن را سفارش دهید. در صورت تایید روند ثبت سفارش توسط کارشناسان، می توانید به راحتی فرش وینتیج را سفارش دهید.

در آخر با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن درون یک درگاه اینترنتی امن، نسبت به پرداخت هزینه فرش وینتیج خود اقدام کنید. همچنین می توانید این کار را از طریق پرداخت هزینه در درب منزل انجام دهید. تنها با پرداخت مبلغی، فرش برای شما ارسال شده و درب منزل مابقی مبلغ آن دریافت می شود.

مزایای خرید اینترنتی فرش وینتیج چیست؟

در خرید اینترنتی فرش وینتیج شما هیچ گونه هزینه رفت و آمدی نخواهید داشت. تنها با یک کلیک فرش مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل می گیرید.

همچنین استفاده از این روش موجب صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. شما می توانید به راحتی به سایر امور خود رسیدگی کرده و بدون نگرانی از نداشتن وقت کافی برای گشتن در فروشگاه ها، جهت خرید فرش از طریق اینترنت اقدام به این کار کنید.

در خرید اینترنتی وینتیج، با تنوع زیادی از طرح ها و مدل های گوناگون رو به رو خواهید شد. به عبارتی دست شما در انتخاب طرح های مختلف این فرش باز است. تصاویر فرش های وینتیج به شما نشان داده شده و می توانید بر حسب سلیقه خود یکی از آن ها را سفارش دهید.

در این روش دسترسی تمام وقت و ۲۴ ساعته به سایت فروش فرش داشته و در هر موقع از شبانه روز می توانید به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. حتی در روز های تعطیل هم این فروشگاه باز بوده و آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته به شما هستند.

امکان مقایسه قیمت ها در این روش در سریع ترین زمان ممکن برای شما وجود دارد. شما می توانید با گشت و گذار در سایت های مختلف به راحتی از قیمت های فرش وینتیج آگاه شوید.

اطلاع از نظرات مشتریان به صورت آنلاین در سریع ترین زمان ممکن از دیگر مزایای خرید اینترنتی است. شما می توانید با مطالعه نظرات مردم درباره فرش مورد نظر خود اطلاعات بیشتری راجع به فرش انتخابی خود کسب کنید.

معایب خرید فرش وینتیج از طریق اینترنت

در این روش امکان ارزیابی کلی فرش را از دست می دهید. مهم نیست که تصاویر آنلاین چقدر خوب به نظر می رسند یا چقدر به جستجوی تصاویر فرش ها در اینترنت بپردازید، مهم این است که در نهایت شما جنس فرش یا دیگر ویژگی های آن را به خوبی درک نخواهید کرد.

ممکن است بسیاری از سایت ها امکان مرجوعی کالا را نداشته باشند. در این صورت اگر کالای شما دارای معایبی باشد، فروشگاه های اینترنتی از باز پس گرفتن آن خودداری می کنند و فقط خسارت به شما وارد می شود.

درباره خرید اینترنتی فرش های وینتیج و نحوه اعتماد به آن ها

فروشگاه اینترنتی خرید فرش سایتی است که در آن فرش مورد نظر خود را مقایسه، بررسی و در نهایت خریداری می کنید. اولین سوالی که در ذهن همه افراد به وجود می آید این است که از کجا بدانیم سایتی که از آن خرید می کنیم، مورد اعتماد است.

در پاسخ به این سوال باید گفت که پیش از خرید از هر سایتی بخش درباره ما و تماس با ما را مطالعه کنید. سپس اطمینان حاصل کنید که اطلاعات موجود در سایت و شماره تلفن صحت داشته باشد. به طور معمول از وب سایتی استفاده کنید که قابل اعتماد باشد.

همچنین فروشگاه اینترنتی باید دارای نماد الکتریکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد. هنگامی که روی این نماد کلیک کنید، صفحه مجوز مربوط به سایت اینترنتی برای شما باز می شود. اگر شرایط خرید فرش وینتیج بسیار عالی باشد به راحتی به آن اعتماد نکنید؛ برای مثال اگر قیمت فرش قیمتی بسیار پایین تر از سایر سایت ها بود یا در هنگام خرید جوایزی بدون قرعه کشی به شما تعلق گرفت، از خرید فرش از این سایت ها خودداری کنید.

از امکان مرجوع کردن فرش در صورت نقص نیز اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ممکن است هنگام تحویل فرش، خراب بوده یا آن را اشتباه فرستاده باشند. پس توصیه می کنیم پیش از خرید فرش وینتیج از طریق سایت در مرحله اول از مجوز آن اطمینان حاصل کنید.

زمان تحویل فرش وینتیج

طبق قانون اصل تجارت الکترونیکی، فرشی که از طریق اینترنت سفارش می دهید، باید در مدت ۷ الی ۱۴ روز کاری به شما تحویل داده شود. اگر محصول بنا به دلایلی که در بالا ذکر شد مرجوعی بود، در طول همین مدت نسبت به برگشت آن اقدام کرده تا محصول سالم یا محصول مد نظر خود را تحویل بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های اینترنتی خرید فرش وینتیج آشنا کنیم. مزایا و معایب اقدام از طریق این روش نیز برای شما ذکر شد. شما می توانید با مطالعه کامل این مطلب و آشنایی کلی با این روش اقدام به خرید فرش از این طریق کنید.

 

اگر فرش وینتیج انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد