بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران

0

بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران : همانطور که می دانید امروزه بسیاری از شرکت های صنعتی به امور ثبت طرح صنعتی می پردازند. ثبت طرح صنعتی یکی از مهم ترین انواع ثبت است. زیرا این نوع ثبت از هرگونه سوء استفاده از طرح شما جلوگیری می کند.

بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین زمانی که شما طرحی صنعتی جهت کالاهای تولیدی شرکت خود به ثبت برسانید؛ محصولات جدیدی در طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه خواهید کرد. در نتیجه سود بیشتری از شرکت خود کسب می کنید. جهت آشنایی بیشتر با چگونگی ثبت طرح صنعتی و ویژگی های بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران با ما همراه باشید.

چگونگی ثبت طرح صنعتی

اگر به عنوان صاحب یک شرکت به دنبال ثبت طرح های صنعتی خود هستید؛ بهتر است با مراکز ثبت طرح صنعتی آشنا شوید. با توجه به نیاز صاحبان شرکت ها امروزه شرکت های مختلفی به صورت حضوری و آنلاین در این زمینه فعالیت می کنند.

بنابراین جهت ثبت یک طرح صنعتی می توانید به شرکت های امور ثبتی در سطح شهر مراجعه کنید. در این شرکت ها، پرسنل و وکلای امور ثبتی وجود دارند که ثبت طرح شما را انجام می دهند. اما اگر به دنبال بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران هستید؛ باید به سایت های ثبتی مراجعه کنید.

سایت های ثبت برند و ثبت طرح صنعتی، نوعی از شرکت های مجازی ثبتی هستند. این نوع از شرکت ها با توجه به خدمات منحصر به فردی که ارائه می دهند؛ از جمله پرطرفدارترین مراکز جهت امور ثبتی شرکت ها هستند. جهت آشنایی با ویژگی های این نوع از شرکت ها در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران چگونه است؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم؛ سایت های ثبتی همچون سایت « ثبت فردا»، بهترین شرکت های ثبت طرح و برند هستند. بنابراین در اینجا ویژگی ها و خصوصیات مهم این شرکت ها را برای شما شرح می دهیم. طوری که پس از آشنایی با آن ها بهترین سایت را جهت ثبت طرح خود انتخاب کنید.

ثبت طرح صنعتی در کمترین زمان

از آنجایی که یکی از پرمشغله ترین افراد جامعه، صاحبان شرکت ها هستند؛ ثبت طرح صنعتی برای آن ها باید در زمانی کوتاه انجام شود. زیرا امور ثبتی همچون بسیاری از امور اداری دیگر دارای مراحل و شرایطی هستند که زمان زیادی جهت انجام آن ها لازم است.

برخی از مراحل ثبت طرح شاید هفته ها یا ماه ها به طول انجامد. همچنین با توجه به اینکه ثبت برند را باید در دفاتر اسناد رسمی و اداره ثبت مالکیت انجام دهید؛ بخشی از زمان شما نیز در این ادارات تلف می شود.

به همین جهت بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران شرکتی است که مراحل ثبت طرح را در زمانی کوتاه انجام دهد. شرکت های اینترنتی ثبت طرح، به صورت آنلاین و مجازی بسیاری از امورات ثبتی را انجام می دهند. همچنین نیازی به حضور و رفت و آمد شما در ادارات ثبتی نخواهد بود و ثبت طرح توسط سایت های ثبتی در کمترین زمان انجام می شود.

ثبت طرح صنعتی با کمترین هزینه

یکی از مسائل مهم در رابطه با ثبت طرح، هزینه های این امر است. زیرا ثبت طرح صنعتی دارای هزینه های بسیاری است که برخی از آن ها را در اینجا ذکر می کنیم:

  • هزینه ثبت اظهارنامه
  • هزینه آگهی در روزنامه رسمی
  • هزینه استعلام طرح جهت انتقال
  • هزینه دریافت گواهی ثبت طرح
  • هزینه کپی مدارک
  • هزینه تنظیم طرح طبق موازین قانونی
  • و بسیاری هزینه های دیگر

با توجه به مواردی که ذکر شد؛ هزینه های ثبت طرح صنعتی بسیار زیاد است. بنابراین بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی در ایران، باید این هزینه ها را کاهش دهد. به همین جهت امروزه بسیاری از صاحبان شرکت ها به سایت های ثبتی مراجعه می کنند.

زیرا این سایت ها با دریافت کم ترین هزینه، امور ثبتی طرح شما را انجام می دهند. ضمن اینکه جهت ثبت طرح توسط سایت های ثبتی نیازی به کپی مدارک و هزینه های رفت و آمد به ادارات نخواهد بود. همچنین این سایت ها طرح شما را مطابق با موازین قانونی طراحی می کنند؛ بدون اینکه شما هزینه ای جهت این امر به متخصصین آن پرداخت کنید.

ثبت طرح صنعتی مطابق با قوانین

جهت ثبت برند، طرح صنعتی، اختراع و بسیاری از موارد دیگر، قوانین و شرایطی در نظام اداری ثبتی وجود دارد. ثبت طرح صنعتی باید مطابق با این قوانین باشد. ضمن اینکه شرایط به خصوصی جهت ارائه طرح به سایت و اداره ثبت مالکیت نیز در ایران لحاظ می شود. از جمله این شرایط می توان موارد زیر را نام برد:

  • طرح صنعتی باید جدید و اصیل باشد.
  • طرح خود را در زمینه ای ساده و قابل رویت ارائه دهید.
  • تصاویر طرح خود را به شکل عمودی اسکن کنید.
  • تصویر طرح صنعتی مورد نظر حداکثر A4 باشد.
  • تصویر کالای شما باید رنگی باشد.

 نتیجه گیری

از آنجایی که بسیاری از افراد اطلاعات کافی نسبت به ثبت طرح صنعتی، قوانین آن و توانایی ارائه طرح مطابق با آن ها را ندارند؛ بهتر است جهت ثبت طرح خود به سایت های ثبتی مراجعه کنند. زیرا پرسنل فعال در این سایت ها ضمن آشنایی با قوانین ثبت، طرح شما را مطابق با آن در سایت اداره ثبت اسکن می کنند. به طوری که ثبت طرح شما دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد.

بنابراین جهت برخورداری از خدمات بهترین شرکت ثبت طرح صنعتی خود در زمانی کوتاه ضمن پرداخت کمترین هزینه، بهتر است همین الان به سایت های ثبت برند و طرح مراجعه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد