بهترین سایت ثبت شرکت درتهران

0

بهترین سایت ثبت شرکت درتهران :ثبت شرکت پروسه ای است که افراد از طریق آن می توانند در زمان کمی حرفه و تجارت خود را گسترش دهند. برای این منظور، آنها باید ابتدا در مورد تمامی این مراحل آگاهی داشته باشند. امروزه ثبت شرکت به صورت حضوری و در دفاتر ثبت انجام نمی شود. این امر در فضای مجازی و از طریق سایت های معتبر صورت می گیرد.

بهترین سایت ثبت شرکت درتهران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ازآنجاییکه موسسات وشرکت های بسیاری درزمینه ثبت شرکت درایران به خصوص تهران به فعالیت مشغول هستند ،سایت های بسیاری دراین باب ایجاد شده است. بدون شک هرسایتی رانمیتوان بهعنوان بهترین سایت ثبت شرکت درتهران درنظر گرفت.

برای این منظور کافی است تا در مورد خدماتی که توسط این سایت ها ارائه می شود، آگاهی پیدا کنید. در این صورت کلیه کارهای ثبت شرکت خود را به راحتی توسط این سایت ها انجام خواهید داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ثبت فردا مراجعه کنید.

اطلاعاتی در مورد ثبت شرکت در سایت

بهترین سایت ثبت شرکت درتهران

همانطور که می دانیم ثبت شرکت ها در گذشته به صورت دستی و با مراجعه حضوری انجام می شد. به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی، اداره ثبت شرکت ها به فکر راه اندازی سامانه ای برای این کار افتاد.

اینامرسببشدتاتقاضابرایثبتشرکتبالاتررود. زیرادرهزینهوزمانافرادصرفهجویی میشد. امروزهاستفادهاز سامانه ثبت شرکت در سایت های معتبری مانند سایت ثبت فردا، سبب شده است تا این سایت به یکی از بهترین سایت های ثبت شرکت در تهران تبدیل شود.

برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین ثبت شرکت خود را انجام دهید، کافی است تا به این سایت مراجعه کرده و اطلاعاتی که مورد نیاز است را در این سامانه وارد کنید. لازم به ذکر است قبل از این کار، کلیه مدارک و اطلاعاتی که برای ثبت شرکت مورد نیاز است را تهیه کنید تا در زمان ورود اطلاعات به مشکلی بر نخورید.

همچنین نام پیشنهادی شرکت خود را قبل از ثبت در نظر داشته باشید. چند نام را برای این منظور انتخاب کنید. زیرا در صورت مشابه بودن با نام شرکت های ثبت شده، مجبور به تغییر آن هستید.

همچنینآدرسشرکتموردنظر،تعداد شرکا،سرمایه اولیه و بسیاری از موارد دیگ را باید قبل از ورود اطلاعات در سامانه سایت ثبت شرکت در اختیارداشته باشید. همچنین اساس نامه شرکت مورد نظر را نیز باید در سایت قرار دهید. در این برگه ها کلیه مقررات و قوانین شرکت ذکر می شود و به عنوان بنیادی ترین اطلاعات در سایت قرار می گیرد.

ثبت شرکت در بهترین سایت ثبت شرکت در تهران چگونه است؟

زمانی که برای ثبت شرکت ها ازطریق سایت اقدام می کنید، در ابتدا باید به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر ثبت شرکت در این سامانه عنوان کنید. در این صورت فرمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، که کلیه اطلاعات خواسته شده را باید در آن وارد کنید.

این اطلاعات مرحله به مرحله از شما خواسته می شود. در وارد کردن اطلاعات باید دقت بسیاری داشته باشید. زیرا هرگونه اشتباه در آن می تواند هویت شرکت شما را تغییر دهد. مراحل زیر برای این منظور صورت می گیرد:

  1. وارد کردن اطلاعات فرد متقاضی
  2. ورود اطلاعات شرکت و مشخصات آن
  3. مشخصات افراد سهامدار و میزان سهام هر یک
  4. تعیین کردن شعبات شرکت
  5. تعیین سال مالی شرکت
  6. فرم صورت جلسه

۷.آپلود اطلاعات

با رعایت این مراحل به راحتی شرکت شما به صورت آنلاین ثبت می شود. در ادامه توضیحات مختصری در مورد هر کدام از این مراحل ارائه خواهیم کرد.

وارد کردن اطلاعات فرد متقاضی

این مرحله به عنوان اولین مرحله ثبت شرکت در بهترین سایت ثبت شرکت در تهران، روبروی متقاضی قرار خواهد گرفت. از آنجایی که شرکت ها حداقل باید دارای دو شریک و سهامدار باشند، به همین دلیل در ابتدا باید تعداد سهامداران را مشخص کنید. بعد از آن فرم مخصوص هر فرد برای وارد کردن اطلاعت شخصی مانند نام، نوع شخص حقوقی و اطلاعات دیگری در این خصوص از متقاضی درخواست می شود.

ورود اطلاعات شرکت و مشخصات آن

بعد از ورود مشخصات فردی، زمان اضافه کردن مشخصات شرکت است. اینکه شرکت مورد نظر در چه حیطه ای و با چه هدفی به فعالیت مشغول است، باید در این فرم عنوان شود. در این فرم اطلاعاتی از جمله نشانی شرکت، کد پستی، شماره تلفن، شماره پست الکترونیکی، نشانی تارنما و برخی از اطلاعات دیگر باید وارد شود.

مشخصات افراد سهامدار و میزان سهام هر یک

هر فردی که به عنوان شریک در شرکت معرفی شود، دارای سهام و سرمایه مشخصی است. این سهام بر اساس سرمایه ای که هر فرد در ثبت شرکت قرار داده است، مشخص می شود. برای این منظور باید در این مرحله سهم هر فرد از سهام مشخص شود.

تعیین کردن شعبات شرکت

در صورتی که می خواهید چند شعبه از شرکت خود را در مکان های متفاوت تاسیس کنید، باید در این مرحله مشخصات شعبات دیگر را نیز ذکر کنید.

تعیین سال مالی شرکت

سال مالی شرکت به مدت یک سال در نظر گرفته می شود. در پایان هر سال مالی، کلیه حسابداران شرکت باید صورت حساب های مالی را ارائه دهند. در زمان ثبت شرکت باید سال مالی آن را نیز ذکر شود.

فرم صورت جلسه

صورت‌جلسات شرکت باید به صورت فرم های مربوطه در سایت قرار داده شود. در این فرم ها کلیه قوانین و مقررات شرکت ها و هر گونه تغییری در آنها ذکر می شود.

آپلود اطلاعات

در این مرحله کلیه اطلاعات وارد شده در بهترین سایت ثبت شرکت در تهران بارگذاری می شود. در صورت تایید این اطلاعات، باید تصویر برابر با اصل اساسنامه شرکت را در سایت مربوطه قرار دهید. در این صورت مراحل ثبت شرکت را به صورت آنلاین به اتمام می رسانید.

ثبت شرکت در سایت برای افراد مزیت های بسیاری را در بر دارد. از این طریق کارهای ثبت با سرعت بیشتری انجام می شود. همچنین هزینه های اضافی نیز به مخاطبان متحمل نخواهد شد. با توجه به مراحل ساده و بسیار راحت ثبت شرکت در سایت ها، می توانید شرکت مورد نظر خود را با کمترین دردسری به ثبت برسانید.

بهترین سایت ثبت شرکت درتهران

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد