بهترین سایت ثبت برند در ایران

0

بهترین سایت ثبت برند در ایران : برند به نشانی می گویند که باعث می شود کالا یا محصول تولید شده توسط شرکتی از سایر رقبای خود متمایز گردد. با گذر زمان و با توجه به جهانی شدن و رشد رو به بالای شرکت ها، نیاز به ثبت برند یا ثبت علامت تجاری به شدت احساس می شود.

بهترین سایت ثبت برند در ایران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ثبت برند، از نیاز های ضروری برای شرکت ها محسوب شده و یکی از عوامل موفقیت در بازار های داخلی و خارجی است. همچنین به دلیل تشابه در محصولات مصرفی، شناساندن محصولات خود به دیگران و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان ثبت برند یکی از عوامل ضروری محسوب می شود. جهت کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، سایت هایی راه اندازی شده اند که برخی از آن ها به بهترین سایت ثبت برند در ایران معروف هستند. در این مقاله به نحوه ثبت برند و بهترین سایت ثبت برند در ایران اشاره خواهیم کرد.

علت ثبت برند چیست؟

برند عبارت است از یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری که خدمات یا فروشنده محصولی خاص را مشخص می کند. این نام باعث متمایز شدن وسیله ارائه دهنده مذکور، از سایر محصولات و خدمات مشابه می گردد.

با ثبت برند خود در ایران، جلوی هر گونه سوء استفاده غیر مجاز را از نام شرکت خود می گیرید. چنانچه کسی علامت و برند شرکت را جعل کند، طبق قانون مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

مراحل ثبت برند در ایران

جهت ثبت برند برای شرکت خود نیاز به طی کردن مراحلی دارید که باید آن ها را در نظر داشته باشید. ثبت شرکت در ایران به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می شود.

مراحل ثبت برند به صورت حضوری

تهیه اظهار نامه در وب سایت مالکیت معنوی، ثبت نام اولیه ثبت برند، ارزیابی و بررسی مدارک ثبت برند توسط کارشناسان مجرب در بخش ثبت علائم تجاری و تاییدیه مدارک ثبت برند.

در تاییدیه مدارک ثبت برند، لازم است متقاضی دو نسخه از قرارداد را تهیه کرده و یک نسخه را بایگانی نماید. نسخه دیگر را باید همراه با سایر مدارک مجددا از طریق پست به آدرس مراکزی که ثبت برند را انجام می دهند، ارسال کند. پس از پایان گذراندن روند اداری سی روز کاری، ثبت نهایی برند انجام می شود.

نحوه ثبت برند به صورت آنلاین و غیر حضوری در سایت

در عصر حاضر و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، اینترنت جایگزین تمام روش های سنتی شده و کلیه کارها از این طریق انجام می شود. به این ترتیب تعداد مراجعین به سازمان ها کاهش یافته و افراد قادر خواهند بود، کلیه کارهای خود را از طریق اینترنت انجام داده و در وقت خود صرفه جویی کنند. آشنایی با بهترین سایت ثبت برند در ایران شما را در روند اینترنتی ثبت شرکت کمک خواهد کرد.

در این روش با اجرایی شدن سامانه ثبت برند ها از طریق اینترنت و مراجعات ارباب رجوع ها به منظور صرفه جویی در وقت، سامانه ثبت فردا راه اندازی شد. در این سایت، کلیه اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست، مدارک مورد نیاز بخش نامه ها، شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی ها را می توان پیگیری نمود.

چه مراحلی را باید در بهترین سایت ثبت برند در ایران طی نمود؟

جهت ثبت برند به صورت آنلاین در سامانه ثبت فردا نیاز به طی کردن مراحلی است تا پس از آن برند شرکت خود را به ثبت برسانید.

پس از ورود به سامانه به قسمت پذیرش درخواست ثبت برند مراجعه نمایید. در این مرحله فرمی پیش روی شما قرار می گیرد که باید مرحله به مرحله آن را پر کنید. اطلاعات مربوط به متقاضی و مشخصات اولیه نخستین مرحله ای است که در این فرم باید تکمیل کنید. انتخاب نام شرکت و برند، آدرس شرکت، میزان سرمایه شرکت، معرفی شرکا، مشخص نمودن میزان سهام شرکا و معرفی شعب شرکت از جمله اموری است که قبل از رجوع به سایت باید درباره آن ها تصمیم گیری نهایی شده باشد.

همچنین در سایت باید اساسنامه شرکت را ارائه دهید. شرکت ها و اساس نامه ها فرم پیش فرضی دارند که باید آن ها را پر کرده و در نهایت در صورت تمایل، قوانین مخصوص به شرکت خودتان را در فرم قید کنید. پس از طی این مرحله می بایست تصویر برابر اصل از اساسنامه را در سایت اداره ثبت برند ها بارگذاری نمایید.

مزایای ثبت برند به صورت غیر حضوری و آنلاین

جهت ثبت برند به صورت غیر حضوری در بهترین سایت ثبت برند در ایران، باید بدانید که این روش از مزایایی برخوردار است که شما را به ثبت برند با این روش ترغیب می کند.

از مهم ترین مزایای این روش می توان به رفت و آمد آن اشاره کرد. این روش هیچ گونه هزینه رفت و آمدی را برای شما در پی ندارد.

با ثبت برند به صورت آنلاین، روند کار خود را سریع تر پیش برده و ثبت برند به صورت اصولی تر انجام می شود.

همچنین این روش زمان بر نبوده و باعث صرفه جویی در زمان می شود.

جهت آگاهی از روند و پیشرفت کار می توانید با دریافت کد رهگیری از طریق سامانه از پیشرفت کار ثبت برند شرکت خود آگاه شوید.

فرآیند کار در روش اینترنتی به دور از مسائل بروکراسی انجام می شود. در این روش شما مجبور به طی کردن روال اداری نبوده و بدون دردسر می توانید آن را انجام دهید.

در این مقاله سعی کردیم به بهترین سایت ثبت برند در ایران اشاره کرده و مزایا و نحوه ثبت برند از این طریق را برای شما شرح دهیم. پس از مطالعه دقیق این مطلب و آشنایی با مراحل آن اقدام به ثبت برند شرکت خود نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد