پانل بر دست دوم

0
امروزه از دستگاه های پانل بر به جای روش های قدیمی جهت برش انواع پانل از جمله نئوپان، ام دی اف وغیره استفاده می شود. با توجه به قیمت های بسیار بالای انواع پانل بر، بسیاری از صاحبان شرکت های بزرگ و کارگاه های چوب بری، تمایل به استفاده از نمونه های دست دوم دارند. معمولا ماشین آلات دسته دوم اگر ارزیابی های فنی مناسبی قبل و بعد از خرید داشته باشند؛ صرفه جویی های قابل ملاحظه ای را ایجاد می کنند. بنابراین خرید پانل بر دسته دوم از نظر اقتصادی کاملا بهینه و مناسب است!

پانل بر دست دوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگرچه قیمت مناسب پانل بر کارکرده در کاهش هزینه های کسب و کار موثر است. اما اگر نکاتی درباره آن نادیده گرفته شود؛ بالعکس باعث بروز خسارت و ضررهای مالی زیادی می شود. با در نظر داشتن این مساله که دستگاه فعالیت های زیادی را در پیش دارد؛ باید از نمونه هایی خریداری شود که قدرت موتور بالایی دارد و جنس تیغه ها به اندازه ای مناسب است که طول عمر بالای سیستم را تا سال ها تضمین می کند. با ما همراه باشید و بسیاری از نکات مهم هنگام خرید دستگاه پانل بر کارکرده را مطالعه کنید.

کیفیت پانل بر دسته دوم چگونه است؟

همواره مهم ترین مساله هنگام خرید ماشین آلات صنعتی، کیفیت و دوام سیستم است. اما چگونه فرصت سنجش و ارزیابی کیفیت دستگاه در اختیار قرار می گیرد؟! توجه داشته باشید که برخی عوامل مانند برند و شرکت سازنده در تعیین کیفیت محصول حتی اگر کارکرده باشد؛ بسیار موثر است! به عنوان مثال برندهای ترک عموما کیفیت قطعات بالایی دارند و سیستم های طراحی شده توسط شرکت ها تا ده ها سال مانند روز اول کارایی مناسبی دارد! بنابراین پیش از خرید دستگاه پانل بر حتما باید سیستم را از نظر کیفیت کلی و جزیی قطعات و دستگاه بسنجید! بر این اساس تنها کافی است که از نظرات یک کارشناس فنی با تجربه استفاده کنید. تکنسین متخصص تنها با چند نگاه ساده به دستگاه قادر به تعیین عملکرد آن است. برخی تست ها و آزمایشات در نهایت تعیین کننده کیفیت و طول عمر باقی مانده دستگاه است که برای خریداران اهمیت بالایی دارد! در واقع هیچ کس تمایلی به خرید محصولاتی ندارد که به زودی از کار می افتند و کارایی خود را از دست می دهند.

همه چیز درباره قیمت دستگاه پانل بر

پانل بر دست دوم : بدیهی است که عمده دلایلی که سبب می شود افراد به دنبال خرید دستگاه های پانل بر دسته دوم باشند؛ قیمت پایین و مقرون به صرفه آن است. اگر صاحبان کارگاه های کوچک و صاحبان کسب و کارهای نوپا بخواهند که سیستم ها را به صورت آکبند و از کارخانه های تولید کننده خریداری کنند؛ هزینه های زیادی را متحمل می شوند. این مساله مخصوصا برای تجارت های نوپا اصلا مناسب و ایده آل نیست و افراد ترجیح می دهند که نمونه های ارزان اما با کیفیت را خریداری کنند! بسیاری از خریداران معمولا از قیمت های پایین دستگاه ها واهمه دارند و تصور می کنند که تمام سیستم هایی که به صورت استوک یا دست دوم به فروش می رسد از کیفیت نامناسبی برخوردار هستند. این در حالی است که باید در نظر داشته باشید که ممکن است برخی کارخانه ها به دلایل مختلفی همچون ورشکستگی مجبور به فروش ماشین آلات خود شده باشند. در این صورت شما یک فرصت فوق العاده طلایی جهت خرید بهترین کیفیت ها با پایین ترین قیمت را خواهید داشت! در نتیجه آگاه باشید که همواره ارزان بودن با بی کیفیت بودن هم تراز نیست! و گاهی با به دست آوردن چنین فرصت هایی امکان صرفه جویی فوق العاده ای در هزینه های اولیه کسب و کار خود را دارید!

ویژگی هایی که خرید پانل بر دسته دوم را ممتاز می کند!

برخی قابلیت ها در پانل برها مخصوصا نمونه های اتوماتیک وجود دارد که به تنهایی ارزش بسیار زیادی دارند و افراد جهت در اختیار داشتن آن باید هزینه های گزافی را پرداخت کنند. اما با توجه به اینکه دستگاه به صورت کامل به فروش می رسد؛ حتی این قابلیت ها نیز به صورت مقطوع به فروش می رسد و این مساله از هر لحاظ به نفع شما خواهد بود! یکی از این ویژگی ها شامل پکیج نرم افزاری دستگاه پانل بر است که بسیار با ارزش و گران بها محسوب می شود. وجود قابلیت هایی نظیر سرعت مناسب فنس اصلی، طول برش حداکثری، سرعت بالای پروگرم فنس، مجهز بودن به سیستم انتقال قدرت و توان بالای موتور اصلی وغیره تنها بخشی از ویژگی هایی است که خرید نمونه های استوک دستگاه را توجیه می کند. توجه داشته باشید که اگر برند دستگاه ممتاز باشد؛ این قابلیت ها تا سال ها با قدرت حداکثری و قابل قبولی فعالیت خواهد کرد!

آیا توان موتور دستگاه در نمونه های استوک کاهش می یابد؟

قدرت و توان موتور سیستم کاملا به کارخانه سازنده بستگی دارد! گاهی ممکن است حتی شما پس از خریداری نمونه اورجینال پس از مدتی با مشکلات زیادی مواجه شوید! زیرا برند و کارخانه سازنده آن از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست! این در حالی است که شاید دستگاه پانل بر دسته دوم حتی پس از گذشت سال ها به خوبی روز اول فعالیت کند! بنابراین توجه داشته باشید که کیفیت موتور به صورت مستقیم به شرکت و برند سازنده مرتبط است و دسته دوم بودن دلیلی بر افت کیفیت نیست! در واقع عمده موتورهایی که برای دستگاه های پانل بر و سایر نمونه های مشابه طراحی می شوند؛ از ابتدا به گونه ای ساخته می شوند که تا سال ها کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند! حتی انتقال قدرت نیز در نمونه های استوک در سطح قابل قبولی است و شما با خرید یک دستگاه پانل بر استوک قادر به فعالیت های حجیم و با کیفیت در طول سال ها خواهید بود! تنها کافی است که هنگام خرید به برخی نکات جانبی توجه داشته باشید!

آیا امکان تامین قطعات یدکی در پانل برهای دسته دوم وجود دارد؟

این مساله نیز بستگی زیادی به برند دستگاه دارد و در صورتی که برند پشتیبانی مناسبی در ایران داشته باشد؛ امکان تامین قطعات اصلی معیوب به راحتی امکان پذیر است. اما اگر این شرکت به طور کلی یا مدتی است که در کشور پشتیبانی نمی شود؛ شما به دردسر خواهید افتاد. با توجه به عملکرد بالای سیستم، امکان خرابی و بروز نقص در دستگاه وجود دارد و در صورتی که پشتیبانی مناسبی نداشته باشد؛ خرید دستگاه دست دوم اصلا معقول و منطقی نخواهد بود! بنابراین با توجه به نکات گفته شده در این مقاله در رابطه با پانل بر کارکرده می توانید با مراجعه به سایت خوگر پلاس اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد