کیفیت انواع لولا آرام بند کابینت

0
کیفیت انواع آرام بند کابینت یکی از پرکاربرد ترین ابزارآلات در صنعت کابینت سازی، لولا آرام بند است. لولاها اغلب برای باز و بسته شدن درب کابینت کاربرد داشته و از دو قطعه تشکیل می شود. یکی از این دو قطعه هموار به دور قطعه دیگر چرخیده یا حرکت می کند.

کیفیت انواع لولا آرام بند کابینت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : لولاها در انواع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و لولا آرام بند به شهرت قابل توجهی دست یافته است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به بسته شدن درب کابینت به صورت آرام اشاره کرد. مقاومت بالای این محصول موجب تمایز آن نسبت به رقبا شده است. در این مقاله به بررسی انواع لولا آرام بند خواهیم پرداخت. پیش از پرداختن به بحث انواع این لولا بد نیست با مزایای این محصول آشنا شوید. همانطور که گفته شد این لولا از مزایای بسیار زیادی بهره مند است. مزایای این محصول موجب محبوبیت آن در مقایسه با محصولات دیگر شده است. لولا آرام بند از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. مقرون به صرفه بودن این محصول، بسیاری از کابینت سازان را به استفاده آن ترغیب کرده است. کیفیت لولا آرام بند در مقایسه با لولاهای معمولی بالاتر است. پس از چندین بار استفاده از این محصول به این ویژگی پی خواهید برد. از مهم ترین مزایای لولا آرام بند، تنوع گسترده آن است. در ادامه به شرح انواع این محصول خواهیم پرداخت.

انواع مختلف لولا آرام بند کابینت

لولا آرام بند بازه حرکتی درب کابینت را بهبود می بخشد. برای متصل نمودن این دو قطعه به کابینت از وسیله مخزن دار استفاده می شود. این امر موجب می شود تا یکی از قطعات قابلیت چرخش با زاویه چند درجه به دور قطعه دیگر را داشته باشد.

لولا آرام بند خلاص

لولا آرام بند خلاص اغلب برای کابینت هایی که دستگیره ندارند؛ استفاده می شود. این کابینت ها از طریق لمس دست باز شده و به همین دلیل می توان آن را در هر زاویه ای باز نگه داشت.

لولاهای آرام بند توکار کلیپس دار

این لولا را می توان از بهترین و با کیفیت ترین انواع لولا برشمرد. به دلیل بهره گیری از آهن در ساخت این لولا، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

آرام بند استیل

از دیگر انواع آرام بند می توان به نمونه استیل اشاره کرد. بهتر است از این لولا برای مناطق مرطوب استفاده شود. برای مثال برای کابینت زیر سینک به دلیل وجود رطوبت بهتر است از این لولا به هنگام ساخت آن استفاده شود. از مهم ترین مزایای این لولا می توان به مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی اشاره کرد.

آرام بند زاویه دار

از دیگر انواع لولا آرام بند کابینت نمونه زاویه دار است. این لولا در درهایی با زاویه ۹۰ درجه که در کنج هستند؛ استفاده می شود. اکثر استفاده این لولا میان دو درب کابینت است.

لولا آرام بند سارو

گاهی اوقات ممکن است درب کابینت به طور ناگهانی از دست شما رها شود. لولاهای آرام بند سارو از بسته شدن درب به صورت ناگهانی جلوگیری می کنند.

لولاهای آرام بند معمولی

نمونه آخر این محصول لولا آرام بند معمولی است. این لولا از ورقی با ضخامت مناسب ساخته شده است. همین ورق دوام و کارایی لولا را بالا برده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

تفاوت لولا آرام بند با سایر لولاها

لولاهایی که در گذشته استفاده می شد؛ بیشتر وظیفه باز و بسته کردن درب کابینت را بر عهده داشتند. به علاوه با بسته شدن درب به طور ناگهانی صدای گوش خراشی ایجاد می شد. با نصب لولا آرام بند به درب کابینت هنگام بسته شدن درب، صدایی را نخواهید شنید. در لولای آرام بند سرعت بسته شدن درب بسیار پایین است؛ اما در لولای معمولی درب به ناگهان بسته خواهد شد. در لولاهای معمولی برای بستن درب کابینت باید از نیروی دست کمک گرفت. در حالیکه در لولا آرام بند پس از رها کردن درب کابینت به صورت خودکار بسته خواهد شد. کیفیت و مقاومت بالای این لولا در برابر نمونه معمولی آن از دیگر تفاوت های آن محسوب می شود. اگر به دنبال محصولی باکیفیت که چندین سال عمر کند هستید، لولا آرام بند بهترین گزینه است.

نکات مهم هنگام خرید انواع لولا آرام بند کابینت

در هنگام خرید این محصول بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید. برای خرید لولا آرام بند کابینت به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. همچنین هنگام خرید این محصول به گارانتی آن توجه داشته باشید. با خرید لولا با گارانتی سلامتی محصول خود را تضمین خواهید کرد. به برند لولا آرام بند هنگام خرید توجه داشته باشید. بسیاری از افراد سودجو انواع این لولا را به عنوان لولا آرام بند به شما خواهند فروخت. همچنین توجه به کیفیت و جنس لولا هنگام خرید از دیگر نکات مهم است. به تعداد لولاهای مورد نیاز برای کابینت توجه داشته باشید. هر درب کابینت در حالت عادی به دو لولا آرام بند نیاز دارد. اگر درب کابینت سنگین باشد؛ بهتر است لولاهای بیشتری برای آن خریداری شود. اگر قصد آشنایی بیشتر با انواع این محصول را دارید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت تمامی مشخصات لولاهای آرام بند را در اختیار شما خواهد گذاشت. شما می توانید علاوه بر آشنایی با ویژگی های این محصول، تصاویر آن را مشاهده کنید. در این مطلب به بررسی انواع لولا آرام بند کابینت پرداخته شد. لولا آرام بند وسیله ای کاربردی بوده که مانع از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد سروصدا می شود. امیدواریم با خرید و استفاده از این محصول رضایت کامل را داشته باشید. اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد