دستگاه پانل بر اتوماتیک

0
دستگاه پانل بر اتوماتیک از جمله دستگاه های برش مورد استفاده در انواع کارخانجات چوب و کارگاه های نجاری است. از آنجایی که در کارخانجات چوب از ورق های بزرگ ام دی اف و چوب جهت ساخت وسایل استفاده می شود؛ وجود دستگاه برش بسیار ضروری است.

دستگاه پانل بر اتوماتیک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه های برش پانل بر با توجه به چگونگی قرارگیری در جایگاه مورد نظر، چگونگی مصرف برق، امکانات و خدماتی که ارائه می دهند؛ به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله دستگاه های پانل بر می توان به پانل بر دستی، اتوماتیک، افقی و عمودی اشاره کرد. از جمله بهترین نوع دستگاه های پانل بر، پانل بر اتوماتیک است. به طوری که امروزه بسیاری از صاحبان صنایع جهت خرید این نوع دستگاه اقدام می کنند. به همین جهت در ادامه در رابطه با چگونگی پانل برهای اتوماتیک، ویژگی ها و قیمت آن توضیح می دهیم.

پانل برهای اتوماتیک چه ویژگی هایی دارند؟

پانل برهای اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های برش است که با استفاده از نیروی برق کار می کنند. از این نوع دستگاه ها جهت برش انواع ورق های چوب، ام دی اف و پی وی سی استفاده می شود. این نوع از دستگاه پانل بر دارای ویژگی های به خصوصی است که آن را با دیگر دستگاه ها متمایز می کند. از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به عدم نیاز به دخالت نیروی انسانی، سرعت در برش، دقت در برش، قابلیت تنظیم برش انواع قطعات در اندازه های مختلف، قابلیت تنظیم زاویه و نوع برش اشاره کرد. در اینجا هر یک از ویژگی ها را به صورت کامل شرح می دهیم.

عدم نیاز به دخالت نیروی انسانی

همانطور که می دانید دستگاه های پانل بر دستی به صورتی هستند که برخی از بخش های برش توسط نیروی انسانی انجام می شود. اما دستگاه های پانل بر اتوماتیک هیچ نیازی به دخالت نیروی انسانی ندارند. زیرا تمامی بخش های این دستگاه با استفاده از نیروی برق و به صورت اتوماتیک کار می کند. بنابراین با خرید و استفاده از پانل برهای اتوماتیک، هزینه ای جهت نیروی انسانی پرداخت نخواهید کرد. به صورتی که سود شما با استفاده از این دستگاه افزایش پیدا می کند و دیگر نگران بروز مشکل در برش ورق مورد نظر خود نخواهید بود.

سرعت و دقت در برش ورق های چوب یا ام دی اف

یکی از تفاوت های مهم و بارز دستگاه پانل بر اتوماتیک نسبت به انواع دیگر پانل برها، در سرعت و دقت این دستگاه در برش ورق های چوب یا ام دی اف است. قابلیت اتوماتیک این دستگاه باعث می شود که با سرعت بیشتر، تعداد ورق های بیشتری را در زمانی بسیار کوتاه برش دهد. به صورتی که با خرید این دستگاه ورق های موردنظر شما بدون هیچ گونه اتلاف وقتی برش داده می شود. همچنین دقت در برش با پانل برهای اتوماتیک بسیار بیشتر است. زیرا کلیه بخش های عمل برش به صورت اتوماتیک و براساس تنظیمات دستگاه انجام می شود.

قابلیت تنظیم برش انواع ورق ها

همانطور که می دانید جهت ساخت وسایل چوبی از انواع ورق های چوب با جنس های مختلف و در اندازه های متفاوت استفاده می شود. بنابراین در کارخانجات چوب و کارگاه های نجاری باید از دستگاهی استفاده شود که قابلیت برش انواع ورق ها را داشته باشد. دستگاه پانل بر اتوماتیک به شکلی است که تنظیمات آن را متناسب با هر نوع ورق چوبی که تنظیم کنید؛ آن را برش می دهد. همچنین که این نوع دستگاه نسبت به دیگر پانل برها، انواع ورق ها با اندازه های مختلف را متناسب با تنظیمات مورد نظر شما قطعه قطعه می کند. بنابراین اگر از انواع ورق در صنعت خود استفاده می کنید؛ این دستگاه را خریداری کنید.

قابلیت تنظیم زاویه و نوع برش

یکی دیگر از مسائل مهم در برش ورق های چوب و ام دی اف این است که هر یک از ورق ها باید متناسب با وسیله مورد نظر، برش داده شود. به طوری که گاهی قطعات برش داده شده جهت استفاده در ساخت هر وسیله، طول و عرض متفاوتی دارند. به همین جهت پانل بر اتوماتیک قابلیتی دارد که بتوانید نوع برش و زاویه را تنظیم کنید. در این صورت دستگاه متناسب با تنظیماتی که توسط شما در آن وارد شده است؛ قطعات را برش می دهد. به طوری که در برش و زاویه برش هیچ گونه خطایی رخ نمی دهد و ورق ها متناسب با آنچه تنظیم کرده اید؛ برش داده می شوند.

چگونه پانل برهای اتوماتیک را ارزان بخریم؟

با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه های پانل بر و امکانات این نوع از دستگاه ها، قیمت آن ها نیز بالا است. به طوری که امروزه صاحبان صنایع نسبت به چگونگی قیمت پانل برها توجه زیادی نشان می دهند. در رابطه با خرید ارزان پانل بر اتوماتیک؛ بهتر است این دستگاه را به صورت آنلاین تهیه کنید. زیرا در خرید آنلاین، قیمت دستگاه های پانل بر نسبت به فروشگاه های این دستگاه ها بسیار ارزان تر است. ضمن اینکه با مراجعه به سایت خوگرپلاس علاوه بر پرداخت هزینه ای مناسب، از خدمات دیگری همچون موارد زیر بهره مند می شوید.
  • مشاهده تصاویر و امکانات پانل برهای مختلف
  • دریافت مشاوره رایگان در رابطه با دستگاه ها و قیمت های آن ها
  • ارسال رایگان دستگاه پانل بر خریداری شده
  • دریافت تخفیفات ویژه در زمان های مختلف جهت خرید پانل برهای اتوماتیک
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
بنابراین جهت خرید بهترین دستگاه پانل بر از نوع اتوماتیک با کم ترین قیمت و دریافت بیشترین خدمات؛ به این سایت مراجعه کنید. زیرا با خرید پانل بر مورد نظر خود از این سایت در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه، پرسنل سایت در اولین فرصت جهت تعمیر یا تعویض دستگاه شما اقدام می کنند. اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد