خرید اقساطی انواع اره دورکن

0
دستگاه های اره دورکن یکی از ضروری ترین دستگاه های موجود در کارخانه جات و کارگاه های نجاری هستند. از آنجایی که جهت ساخت انواع وسایل چوبی از ورق های چوب یا ام دی اف استفاده می شود؛ صنایع چوب نیازمند دستگاه های برش هستند، این دستگاه بسیار پرکاربرد است و به همین منظور خرید اقساطی انواع اره دورکن با استقبال زیادی مواجه شده است.

خرید اقساطی انواع اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طوری که با استفاده از آن دستگاه، انواع قطعات و ورق های چوب را در اندازه های مختلف می توان برش داد. به همین جهت از اره دورکن که بهترین نوع دستگاه برش است؛ استفاده می کنند. نکته مهم در رابطه با دستگاه های اره دورکن چگونگی امکانات و خرید آن ها است که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

انواع دستگاه های اره دورکن

دستگاه های اره دورکن هر یک امکانات و قابلیت های متفاوتی دارند که در کاربرد دستگاه تاثیرگذار است. از آنجایی که بسیاری از صاحبان صنایع خواهان خرید اقساطی انواع اره دورکن هستند؛ در اینجا ابتدا مدل های مختلف این دستگاه را بررسی می کنیم.

اره دورکن از نظر مصرف برق

دستگاه های اره دورکن از نظر چگونگی کار با آن و مصرف نیروی برق به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. تفاوت این دو نوع اره دورکن در این است که جهت برش ورق ها با دستگاه دستی باید از گونیا استفاده کنید اما در اره دورکن اتوماتیک، صفحه لمسی جهت انجام این کار وجود دارد. به طوری که با استفاده از این صفحه لمسی، نوع و زاویه برش را تنظیم می کنید. به همین جهت دقت برش در دستگاه اتوماتیک بسیار بیشتر از نوع دستی آن است. با خرید و استفاده از اره دورکن اتوماتیک از بروز هرگونه خطا و برش کج ورق های چوب جلوگیری می شود.

اره دور کن از نظر خط زنی

در برخی موارد جهت برش ورق ها نیاز به خط زنی است. به همین جهت دستگاه های اره دورکن دو نوع ساده و خط زن دار دارند. نوع خط زن دار به صورتی است که دو موتور و دو تیغ اره دارد. موتورهای این دستگاه یکی جهت برش و دیگری جهت خط زنی است. تیغ اره های این دستگاه نیز به همین شکل است که یک اره جهت برش و دیگری جهت انجام عمل خط زنی است. بنابراین با توجه به نوع نیاز خود باید یکی از این دستگاه ها را خریداری کنید.

اره دورکن از نظر سیستم حرکتی

اره دورکن دستگاهی دارای سیستم حرکتی است. به همین دلیل این دستگاه از نظر سیستم حرکتی به سه نوع ریل دار، واگنی و لوکوموتیوی تقسیم می شود. اره دورکن ریل دار دقت بسیار زیادی در برش دارد. اما نوع واگنی آن، رایج ترین نوع دستگاه های اره دورکن است. در رابطه با دستگاه اره دورکن لوکوموتیوی نیز باید بدانید که این دستگاه بسیار بزرگ است و از آن در کارخانه های بزرگ صنایع چوب استفاده می شود. به همین جهت در خرید اقساطی انواع اره دورکن باید به چگونگی فضا و کاربرد خود توجه داشته باشید.

بهترین نوع خرید دستگاه های اره دورکن

از آنجایی که دستگاه های اره دورکن نوعی از دستگاه های برش بسیار رایج و حائز اهمیت هستند؛ قیمت های کلانی دارند. البته خوب است بدانید که قیمت این دستگاه ها نسبت به خدمات و امکاناتی که دارند؛ متفاوت است. اما اگر هزینه لازم جهت تهیه این نوع دستگاه را ندارید؛ بهتر است به خرید اقساطی انواع اره دورکن بپردازید. زیرا در خرید اقساطی دیگر مجبور به پرداخت نقدی کل هزینه دستگاه نخواهید بود. طوری که ضمن استفاده از اره دورکن به مرور زمان هزینه آن را نیز پرداخت می کنید. نکته حائز اهمیت در رابطه با خرید اقساطی شرایط به خصوص این نوع خرید است. در ادامه به صورت موردی برخی از این شرایط را ذکر می کنیم.
  • جهت خرید اقساطی باید تعهد بدهید که تمام قسط های مشخص شده را در زمان معلوم پرداخت کنید.
  • در خرید اقساطی بخشی از هزینه با توافق طرفین به صورت نقد و باقی مانده آن به صورت اقساط پرداخت می شود.
  • با پرداخت بیعانه و اولین قسمت اقساط می توانید از دستگاه خود استفاده کنید.
  • جهت تضمین پرداخت اقساط باید چک یا سفته ای به تناسب قسط های قابل پرداخت، به مرکز خرید مورد نظر ارائه دهید.
توجه کنید که هر یک از مراکز فروش جهت خرید اقساطی انواع اره دورکن، شرایط به خصوصی دارند. به طوری که برخی از این مراکز در خرید اقساطی هزینه ای را به مبلغ اصلی اضافه می کنند.

خرید آنلاین دستگاه اره دورکن به صورت اقساطی

همانطور که می دانید امروزه سایت ها و مراکز اینترنتی زیادی جهت فروش دستگاه های اره دورکن وجود دارند. یکی از نکات مهم در رابطه با این سایت ها، قابلیت خرید اقساطی دستگاه است. به طوری که اگر جهت خرید اقساطی انواع اره دورکن به سایت خوگر پلاس مراجعه کنید؛ بهترین خدمات را در این زمینه دریافت می کنید. زیرا با مراجعه به این سایت با انواع دستگاه های اره دورکن مواجه می شوید و هر یک را که با کار شما تناسب دارد به صورت آنلاین خریداری می کنید. همچنین در صورتی که هزینه دستگاه را نتوانید به صورت نقد پرداخت کنید؛ برای شما شرایط اقساط را فراهم می کنند. بنابراین مهم ترین مسئله در رابطه با خرید اقساطی انواع اره دورکن از این سایت، سود بسیار ناچیزی است که از شما دریافت می شود. ضمن اینکه با خرید دستگاه خود از این سایت از خدمات بسیاری همچون ارسال رایگان دستگاه، پشتیبانی آنلاین و رایگان سایت جهت پاسخگویی به سوالات و بسیاری تخفیفات ویژه در زمان های مختلف بهره مند می شوید. اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد