یراق آلات تخت تاشو

0
یراق آلات تخت تاشو بسیاری از مردم از وجود فضای کم در اتاق خواب خود ناراضی بوده و این مشکل را دلیل استفاده از وسایلی نظیر تخت خواب می­دانند. به عنوان پیشنهادی مفید برای این افراد، می­توان تخت تاشو را نام برد. تخت تاشو پس از استفاده، امکان جمع شدن به سمت دیوار را داشته و بدین ترتیب فضای خالی زیادی در اتاق خواب را برایتان به ارمغان می آورد. به گزارش دکوکده : یراق آلات تخت تاشو بسیاری از مردم از وجود فضای کم در اتاق خواب خود ناراضی بوده و این مشکل را دلیل استفاده از وسایلی نظیر تخت خواب می­دانند. به عنوان پیشنهادی مفید برای این افراد، می­توان تخت تاشو را نام برد. تخت تاشو پس از استفاده، امکان جمع شدن به سمت دیوار را داشته و بدین ترتیب فضای خالی زیادی در اتاق خواب را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین این گروه از تخت ها زمینه قرار گیری وسایلی نظیر کمد، میز آرایشی، آینه قدی و وسایلی از این دست را، در کنار خود فراهم نموده و فضایی بی نظیر را در اتاق خواب شما ایجاد می­کند. تخت های تاشو مدل ها های متنوع و طرح های گوناگونی دارند و گاها به صورت عمودی و بعضی مواقع نیز به صورت افقی باز و بسته می­گردند. یراق آلات تخت تاشو انواع گوناگون و متعددی دارند و زمینه ساخت این تخت ها به صورت یک نفره و نیز دو نفره را فراهم می آورند. تخت های تاشو ضمن تاشو وکم جا بودن، همه وظایف یک سرویس خواب معمولی را نیز انجام می­دهند. این تخت ها با توجه به سایز تشک موجود در بازار، در ابعاد گوناگون طراحی، تولید و به بازار عرضه می­شوند. این تخت ها در حالت عادی، ۴۰ سانتی متر عمق داشته و این عمق با توجه به استفاده از تشک های ضخیم تر، تا سقف ۶۰ سانتی متر نیز قابل افزایش می­باشد. از آن جا که فریم فلزی تخت های تاشوی عمودی متفاوت از فریم تخت های افقی می­باشد، در هنگام خرید باید عمودی یا افقی بودن تخت را مد نظر داشته و با توجه به نوع آن به خرید تشک بپردازیم.

یراق آلات تخت تاشو

در تولید تخت های تاشو که ضمن استفاده از تختی راحت برای خواب، موجب ایجاد فضای آزاد در اتاق خواب می­گردند، یراق آلات تخت تاشو در انواع متعدد و متنوع مورد استفاده قرار می­گیرند. یراق آلات تخت تاشبه تعداد فراوان موجود می­باشند، که در ادامه به اختصار به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

مثال هایی از یراق آلات تخت تاشو

جک گازی جک ابزاری مکانیکی با قابلیت وارد کردن نیرویی بسیار زیاد که به منظور بلند کردن اجسام سنگین مورد استفاده قرار می­گیرد. این دسته از یراق آلات تخت تاشو که نوع گازی آن در ساخت این نوع تخت مورد استفاده قرار می­گیرد، غالبا نیرویی خطی را با به کارگیری رزوه و یا سیلندر هیدرولیک به وسیله دارای وزن سنگین وارد می­کند. جک مورد استفاده در تخت تاشو، در واقع کفی مورد استفاه در تخت خواب می­باشد که زمینه باز و بسته شدن این نوع تخت را فراهم می­کند. به عبارت دیگر جک های گازی در کف تخت خواب قرار گرفته و این وظیفه را انجام می­دهند. این نوع جک ها در دو دسته تمام کلاف و نیم کلاف که هردو عملکرد و مقاومت یکسانی داشته و از نظر کارایی نیز تفاوت چشمگیری ندارند، موجود می­باشند.

فرنگ تخت مهره دار

این گروه از یراق آلات تخت تاشو به ظاهر شبیه لولای مورد استفاده در درب ها می­باشند. تفاوت این یراق آلات تخت تاشو با لولا در این است که لولا ها با هدف اتصال درب به چهارچوب و نیز باز و بسته شدن آن با یک زاویه چرخشی مناسب مورد استفاده قرار می­گیرند، اما فرنگ تخت به منظور اتصال قطعات یک تخت تاشو به یکدیگر، استفاده می­گردد. استفاده از این گروه از محصولات در نصب تخت ها، موجب نامگذاری آن ها تحت عنوان فرنگ تخت خواب شده است. فرنگ ها انواع تنوع و متعددی داشته و نصبشان نیز بسیار ساده می­باشد. استفاده از این محصول در هنگام نصب بدنه، آسیبی به رنگ و بدنه تخت خواب وارد نخواهد کرد. فرنگ ها از یک قسمت گونیایی که به بدنه تخت و سمتی صاف که به ابتدا و انتهای تخت نصب می­شود، تشکیل شده اند. یراق ال شکل این دسته از یراق آلات تخت تاشو، زمینه اتصال تخت به دیوار را فراهم می­کنند. یراق ال شکل با استفاده از گالوانیزه روکش شده و بدین ترتیب ضد زنگ بوده و استقامت و زیبایی آن ها محفوظ می­ماند. به منظور تقویت استحکام و ایمنی این دسته از وسایل، آن ها را از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و سپس جهت استفاده به بازار عرضه می­کنند. یراق میله ای یراق میله ای دسته ای از این محصولات می­باشد که با استفاده از روکش گالوانیزه ضد زنگ شده و زیبایی دو چندانی می­یابد. این یراق به منظور نگه داری جک گازی تخت خواب تاشو بر روی این نوع تخت مورد استفاده قرار می­گیرد. این دسته از یراق آلات نیز با هدف افزایش ایمنی و همچنین کیفیت محصول، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می­شوند. یراق یو شکل یراق های یو شکل، گروهی از یراق آلات تخت تاشو هستند که با استفاده از روکش گالوانیزه در مقابل زنگ زدگی مقاوم شده  نیز زیبایی چشمگیری یافته اند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ین محصولات، اصلی بسیار مهم و غیر قابل انکار می­باشد. بست فلزی بست های فلزی در تخت های تاشو با هدف اتصال کلاف تخت به درب آن مورد استفاده قرار می­گیرند. رعایت اصل استفاده از روکش گالوانیزه به منظور افزایش زیبایی و مقاومت و نیز استفاده از مواد اولیه مرغوب برای حفظ ایمنی و کیفیت کار، در این دسته از یراق آلات تخت تاشو نیز به چشم می­خورد. اگر یراق آلات تخت تاشو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد