معرفی انواع پایه کابینت

0

معرفی انواع پایه کابینت

به گزارش دکوکده : معرفی انواع پایه کابینت بدون شک شما هم میدانید که آشپزخانه یکی از پرتردد ترین بخش های خانه است. در این بین استفاده از کابینت هایی که جنس مناسب دارند به شما کمک خواهند کرد که کار خود را راحت تر انجام دهید. انواع پایه کابینت یکی از بخش هایی است که نگهدارنده کابینت شماست اما به چشم نمی آید در صورتی که یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید از آن استفاده کنید و جز آیتم های اصلی به شمار می آید. بدون شک شما هم میدانید که آشپزخانه یکی از پرتردد ترین بخش های خانه است. در این بین استفاده از کابینت هایی که جنس مناسب دارند به شما کمک خواهند کرد که کار خود را راحت تر انجام دهید. انواع پایه کابینت یکی از بخش هایی است که نگهدارنده کابینت شماست اما به چشم نمی آید در صورتی که یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید از آن استفاده کنید و جز آیتم های اصلی به شمار می آید. دقت داشته باشید که همه ی کابینت ها در واقع دارای پایه هایی نگهدارنده هستند. کار انواع پایه کابینت اما نگه داشتن کابینت روی سطوح مختلف است. حالا فرض کنید که این نوع پایه ها از جنس مرغوبی نباشند. چه مشکلاتی ممکن است که برای شما پیش بیاید؟ ممکن است که حتی از پایه های مناسبی برای کابینت خود استفاده نکند و به همین دلیل هم مدتی بعد دچار مشکل خواهید شد چرا که جنس نامرغوب توانایی مقاومت در برابر کابینت شما را نخواهد داشت. در زمان جابه جایی هم این پایه ها یکی از بخش های اصلی به شمار می آیند.

کاربرد انواع پایه کابینت چیست؟

معرفی انواع پایه کابینت : یکی از مهم ترین چیزهایی که باید بدانید این است که کاربرد انواع پایه کابینت چیست؟ شما میتوانید انواع پایه کابینت را به پایین کابینت های خود اضافه کنید تا آنها را بالا بیاورید و روی زمین ثابت نگه دارید. انواع پایه کابینت در واقع شبیه به پایه مبل برای شما عمل خواهد کرد و تفاوتی ندارد که شما از کابینت های مدل کلاسیک استفاده می کنید و یا کابینت های مدرن، در هر صورت باید از این نوع پایه ها برای ثابت نگه داشتن کابینت خود استفاده کنید.

انواع پایه کابینت چوبی

همانطور که میدانید، در بسیاری از کابینت هایی که امروزه ساخته می شوند از پایه چوبی استفاده می شود. این نوع پایه ها در واقع هم سطح با پایه های پوسته هستند و نقش نگهدارنده روی سطوح را برعهده دارند و همچنین برای افزایش نما و جلوه دادن به طرح کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته استفاده از نوع چوبی تا حد بسیار زیادی بستگی به طرح کابینت شما دارد. از جمله مزیت های این نوع پایه های کابینت میتوان به قطر، ضخامت و همچنین نوع چوب اشاره کرد که با توجه به آن ها عوامل دیگری مانند زیبایی، رنگ پذیری و همچنین استقامت هم به میان خواهد آمد.

پلاستیکی

زمانی که صحبت از پایه پلاستیکی به میان می آید در واقع نمی توان گفت که منظور پلاستیک های معمولی است. این نوع پلاستیک ها معمولا از نوع فشرده هستند که توانایی مقاومتی بسیار بالایی دارند. این نوع از پایه ها معمولا از جنس پلاستیک مرغوب و نامرغوب در بازار یافت می شوند که به طور حتم انواع مرغوب آن ها بسیار مورد استفاده هستند. نکته ای که باید در مورد این نوع پایه ها بدانید این است که در رنگ های مختلفی در بازار یافت می شوند که از جمله آنها میتوان به طلایی، نقره ای، سفید و همچنین قهوه ای اشاره کرد. تعویض راحت و همچنین دسترسی آسان کاربران نیز از جمله مزایای این نوع پایه های کابینت است.

پایه های فلزی

یکی دیگر از انواع پایه های کابینت، پایه فلزی است. شما میتوانید این نوع از پایه ها را در انواع محصولات کابینتی مشاهده کنید که معمولا به طرح های مختلفی وجود دارند که از جمله آنها میتوان به ال شکل، لوله ای یا استوانه ای اشاره کرد. این نوع پایه ها معمولا مزایای بسیار زیادی دارند و حتی توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شما میتوانید انواعی از این پایه های کابینت را از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم خریداری کنید.

چرا استفاده از این محصول کاربردی است؟

شاید تصور کنید که بدون استفاده از انواع پایه کابینت هم میتوانید کار خود را انجام دهید البته این کار صحیح نیست. بدون شک یکی از پراستفاده ترین انواع پایه های کابینت پایه چوبی است. این نوع پایه ها علاوه بر اینکه زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند پایه های کابینت شما را نیز محکم خواهند کرد. آنچه باید بدانید این است که شما میتوانید این کار را به آسانی انجام دهید اما یک نصاب در این زمینه می تواند به شما کمک کند. بهترین نوع این محصول اما از نوعی است که ضد زنگ باشد. در واقع این نوع پایه ها معمولا از جنس استیل هستند و پس از آن ها می توان گفت که انواع پایه کابینت آلومینیوم آبکاری، آلومینیوم بدون آبکاری و همچنین پلیمری از بهترین نوع آن هستند. جنس انواع پایه کابینت معمولا ابتدای استفاده از آن ها مشخص است. شما میتوانید از نظر کیفیت مواد آن ها را به خوبی تشخیص دهید  دقت داشته باشید که باید ابتدا قطعه پلاستیکی را از قطعه آلومینیومی جدا کنید. سپس باید لوله ها را در میان انگشت شصت قرار دهید و سپس با فشار انگشتان سعی کنید که بدنه های لوله را به سمت داخل در امتداد لوله ها قرار دهیم.  انواع پایه کابینت همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارد و اینکه کدام یک از آنها برای شما بهترین نوع انواع پایه کابینت است در واقع تماما به خودتان بستگی دارد و همچنین بودجه شما نیز در این بخش موثر خواهد بود. اگر پایه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد