صفحه کابینت MDF جدید

0

صفحه کابینت MDF جدید

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت MDF جدید محصولاتی هستند که با استفاده از مواد مختلف همچون چوب، سنگ، سرامیک، بتن، پلاستیک، ام دی اف و…تولید می شوند. افراد نیز براساس چگونگی کاربرد و سلیقه خود یکی از این انواع را انتخاب می کنند. یکی از مرغوب ترین و پرطرفدارترین صفحه کابینت ها، صفحه کابینت از جنس ام دی اف است. از آنجایی که ام دی اف ها دارای انواع متنوعی هستند، به همین جهت صفحه های ام دی اف نیز انواع بسیار زیادی دارند. در ادامه با انواع این صفحات آشنا می شوید.

انواع صفحه کابینت ام دی اف

همانطور که می دانید ام دی اف ها دارای دو نوع روکش دار و بدون روکش هستند. از آنجایی که در ساخت صفحه کابینت ها بیشتر از ام دی اف های روکش دار استفاده می شود، می توان صفحه کابینت های ام دی اف را براساس تفاوت روکش به دسته های مختلفی تقسیم کرد که به شرح زیر است.

صفحه کابینت ام دی اف با روکش چوب طبیعی

اگر دکوراسیون منزل شما چوبی است، ولی هزینه تهیه صفحات کابینت چوبی برای شما گران تمام می شود یا علاقه دارید که صفحات کابینت شما مشابه چوب باشد، می توانید از صفحات ام دی اف طرح چوب استفاده کنید. این صفحات دارای روکشی مشابه چوب هستند که با خرید و استفاده از آن ها نه تنها دکوراسیونی مشابه چوب خواهید داشت، بلکه از مزیت های ام دی اف نیز بهره مند خواهید شد. ضمن اینکه قیمت این صفحات نسبت به صفحات تمام چوب بسیار ارزان تر است.

صفحه کابینت ام دی اف با روکش مصنوعی

علاوه بر روکش طرح چوب، صفحات کابینت ام دی اف دارای انواع روکش های مصنوعی همچون لترون، ملامینه، پی وی سی، لمینت و… هستند. هر یک از این روکش ها نیز دارای رنگ ها و طرح های مختلفی همچون براق، مات، طرح دار و… هستند که شما متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. اما مهم ترین مسئله در رابطه با صفحات کابینت ام دی اف، صفحه کابینت MDF جدید است. زیرا بسیاری از افراد می خواهند دکوراسیونی مدرن و به روز داشته باشند به همین دلیل به دنبال تهیه صفحه کابینتی جدید از جنس ام دی اف هستند. به همین جهت می توان گفت یکی از جدیدترین صفحات کابینت ام دی اف، صفحات طرح کورین است. جهت آشنایی با این نوع از صفحات زیبا و پرطرفدار در ادامه با ما همراه باشید.

صفحه کابینت MDF جدید چیست؟

همانطور که گفته شد جدیدترین صفحه کابینت ام دی اف، صفحه طرح کورین است. این نوع از صفحه کابینت به طوری تهیه شده است که در مغز آن ام دی اف بوده و دو طرف این صفحه را رزین تشکیل می دهد. اما باید بدانید که در ایران صفحات ام دی اف کورین به صورتی هستند که تنها روکشی مشابه با طرح های کورین بر آن ها قرار گرفته است. به طور کلی این صفحات امروزه جایگزین صفحات کورین است با این تفاوت که قیمت کمتری نسبت به آن صفحات دارند. به طوری که با خرید صفحات طرح کورین می توانید علاوه بر پرداخت هزینه ای کمتر، از زیبایی صفحات کورین و ویژگی های ام دی اف و رزین بهره مند شوید.

مزایای صفحه کابینت MDF جدید

صفحه ام دی اف جدید یا طرح کورین به گونه ای است که امروزه مشتریان زیادی را به خود جلب می کنند. دلیل این جلب مشتری مزایای بی نظیر آن است که در ادامه بیان می شود.

مقاومت بالا

این نوع از صفحه کابینت با توجه به ام دی اف و رزین و خصوصاً روکش کورین روی آن دارای بالاترین سطح مقاومت برابر هرگونه رطوبت، حرارت، ضربه، خش، فرورفتگی، زنگ زدگی، آفت و… است. به طوری که با خرید و استفاده از آن در آشپزخانه منزل خود می توانید نسبت به استحکام و طول عمر صفحه کابینت خود اطمینان داشته باشید. زیرا این نوع از صفحه کابینت بسیار مقاوم بوده و در برابر هیچ گونه حرارت و رطوبت دچار تغییر رنگ یا کاهش کیفیت نخواهد شد.

تمیزکردن راحت

همچنین با استفاده از این نوع صفحه کابینت می توانید به راحتی آن را تمیز کنید. از آنجایی که محیط آشپزخانه محیطی است که بر اثر آشپزی یا دیگر امور زود به زود کثیف می شود، شما باید از صفحه کابینتی استفاده کنید که بتوان به راحتی آن را تمیز کرد. بنابراین با استفاده از صفحه کابینت MDFجدید یا طرح کورین می توانید با خیالی آسوده و با دستمالی نم دار، سطوح این صفحه را تمیز کنید، بدون اینکه دچار برآمدگی، شستگی یا مشکلاتی از این قبیل بشود.

محیطی لوکس و جدید

مهم ترین مسئله در رابطه با این صفحات این است که بسیار مدرن و به روز هستند. به طوری که با خرید و استفاده از آن در منزل و محیط کار خود می توانید محیطی زیبا و لوکس داشته باشید. در صورتی که قیمت صفحات جدید ام دی اف نسبت به صفحات سنگی، چوبی و… بسیار مناسب است.

قیمت صفحه کابینت MDF جدید

یکی از مهم ترین مسائل در خرید صفحه کابینت ها قیمت این محصولات است. همانطور که می دانید براساس چگونگی جنس، رنگ، ابعاد، روکش و… قیمت صفحات افزایش یا کاهش پیدا می کند. اما اگر علاقه مند به دکوراسیونی مدرن و به روز هستید و هزینه آن زیاد است، می توانید با خرید صفحه کابینت جدید ام دی اف به خواسته خود برسید. زیرا این نوع از صفحات کابینت ضمن زیبایی صفحات کورین همچنین نسبت به دیگر صفحات همچون صفحات چوبی، فلزی و… مقاومت بسیار بالایی داشته و در عین حال قیمت بسیار ارزانی دارند. این ارزانی قیمت در واقع در برابر صفحات کورین است. همچنین با خرید این صفحات ضمن پرداخت هزینه ای کم می توانید از قابلیت های بی نظیر آن همچون مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، ضد خش، ضد آب، قابل شستشو و… برخوردار شوید. بنابراین با خرید صفحات ام دی اف جدید می توانید محیطی زیبا داشته باشید. اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد