صفحه های جدید کابینت

0

صفحه های جدید کابینت

مهمترین کاربرد صفحه کابینت ها در آشپزخانه و محیط منازل و ادارات است. به همین جهت روزانه مدل های جدیدتری از این صفحات با استفاده از روش های خاص تولید می شود. به همین جهت افراد در طراحی محیط اطراف خود به دنبال انواع صفحه های جدید کابینت هستند.

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت ها براساس جنس، ابعاد، رنگ، روکش و… دارای انواع مختلفی همچون صفحه کابینت های سنگی، پنج سانتی، طرح کورین، طرح چوب و… هستند. به طوری که هر یک از این صفحات در مواردی خاص کاربرد دارند.

اما مهمترین کاربرد صفحه کابینت ها در آشپزخانه و محیط منازل و ادارات است. به همین جهت روزانه مدل های جدیدتری از این صفحات با استفاده از روش های خاص تولید می شود. به همین جهت افراد در طراحی محیط اطراف خود به دنبال انواع صفحه های جدید کابینت هستند.

از جمله جدیدترین صفحات کابینت می توان به مدل کورین و کوارتز اشاره کرد. جهت آشنایی بیشتر با این نوع از صفحات کابینت و آگاهی از قابلیت ها و مزایای آن ها به مطالعه ادامه این نوشته بپردازید.

صفحه کابینت کورین

صفحات کابینت کورین به گونه ای هستند که با استفاده از سنگ مصنوعی کورین ساخته می شوند. این صفحات را در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می کنند. به طوری که هر فرد با هر سلیقه جهت هرگونه کاربردی همچون میز منشی، رویه کابینت، میز پذیرش، میز کنفرانس و… می تواند این نوع از صفحات را تهیه کند.

مقاومت بالای صفحات کورین

این نوع از صفحات نسبت به هر گونه رطوبت، حرارت، جرم، زنگ، ضربه و… بسیار مقاوم هستند. به طوری که با تهیه و استفاده از آن ها می توانید نسبت به طول عمر و استحکام صفحات کابینت خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین این صفحات از جمله صفحه های جدید کابینت هستند که اگر دچار خش یا ضربه بشوند، می توانید به راحتی با پولیش آن را به حالت اول خود برگردانید. به همین جهت امروزه این صفحات طرفداران زیادی دارند.

از مهم ترین مسائل در رابطه با صفحات کورین این است که این صفحات دارای خاصیت ضد باکتریال هستند. صفحات کورین به صورت یک پارچه هستند و این باعث می شود که ضد باکتریال بوده و در مقایسه با دیگر صفحات کابینت همچون صفحات چوبی، سنگی، پلاستیکی و… دارای مقاومت بیشتری باشند.

قابلیت شستشو و تعمیر

از جمله نکات قابل توجه در رابطه با صفحات کابینت این است که این صفحات بسیار در معرض ضربه و کثیفی قرار دارند. به همین جهت باید به گونه ای باشند که بتوان آن ها را به راحتی تمیز یا تعمیر کرد. بنابراین باید بدانید که صفحات کورین دارای قابلیت شستشو و تعمیر هستند.

به طوری که می توانید با استفاده از مواد شوینده این صفحات را به راحتی تمیز کرده و در صورت بروز هرگونه آسیب یا مشکل این صفحات را تعمیر کنید.

صفحه کابینت کوارتز

یکی دیگر از صفحه های جدید کابینت، صفحه های کوارتز است. این صفحات با استفاده از کوارتز و رزین و پلیمرها و رنگدانه ها طبق روش تولیدی خاصی ساخته می شوند. امروزه یکی از پرطرفدارترین صفحات کابینت، کوارتزها هستند.

تنوع در طرح و رنگ

زمانی که شما از سنگ طبیعی به عنوان صفحه کابینت خود استفاده کنید، نمی توانید طرح ها و رنگ های متنوعی داشته باشید. اما در رابطه با صفحات کوارتز باید بدانید که این صفحات در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. به شکلی که هر فرد متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود می تواند نوعی از آن را تهیه کند.

همچنین که این صفحات علاوه بر رنگ طبیعی سنگ دارای رنگ های مختلفی هستند که شما می توانید متناسب با رنگ مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه یا منزل خود نوعی از آن را انتخاب کنید که ترکیب رنگ محیط مورد نظر هارمونی داشته باشد.

صفحاتی سخت و با دوام

کوارتزها با توجه به اینکه خاصیتی سنگی دارند و طبق روش های خاصی تولید می شوند، بسیار سخت و بادوام هستند. به طوری که می توانید با خیالی آسوده از آن ها به عنوان صفحه کابینت آشپزخانه خود استفاده کرده و نگران هیچ گونه شکستگی و آسیب در آن نباشید.

زیرا این صفحات دارای استحکام بالایی هستند که هر وسیله با وزن زیاد را می توانند تحمل کنند. بنابراین انتخاب بسیار خوبی جهت دکوراسیون آشپزخانه هستند.

قابلیت شستشو

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با کوارتزها این است که همانند صفحات کورین قابلیت شستشو و تمیزی دارند. به همین جهت به راحتی می توانید از آن ها در محیط آشپزخانه خود استفاده کنید. اما باید دقت داشته باشید که هنگام تمیزی این صفحات از مواد شیمیایی و سفیدکننده نباید استفاده کنید. زیرا این مواد به ترکیبات صفحه شما آسیب زده و ممکن است مجبور به خرید مجدد صفحه کابینت شوید.

قیمت این محصولات

با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که در رابطه با دو نوع از صفحه های جدید کابینت بیان شد، باید بدانید که قیمت این صفحات نسبت به دیگر صفحات کمی بیشتر است. به طوری که شما اگر خواستار صفحه کابیتی مدرن و به روز هستید، کافی است کمی هزینه بیشتر پرداخت کنید.

البته این پرداخت هزینه بیشتر برای شما منفعت زیادی دارد. زیرا صفحات جدید قابلیت های به خصوصی دارند که صفحات دیگر همچون صفحه کابینت چوبی، فلزی، پلاستیکی و… این قابلیت ها را ندارند. بنابراین با خرید و استفاده از صفحات جدید کابینت و پرداخت مبلغی بیشتر می توانید از صفحه کابینتی با بهترین کیفیت و مقاومت استفاده کنید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد