صفحه کابینت شرکتی

0

صفحه کابینت شرکتی

صفحه کابینت شرکتی نمونه ای از صفحاتی است که توسط شرکت های متفاوت ساخته و به بازار عرضه می گردند. این نوع از کابینت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. برای اینکه بتوانید فضای آشپزخانه خود را زیبا و متنوع کنید، سفارش صفحات کابینت شرکتی، ایده ای مناسب است.

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت شرکتی نمونه ای از صفحاتی است که توسط شرکت های متفاوت ساخته و به بازار عرضه می گردند. این نوع از کابینت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. برای اینکه بتوانید فضای آشپزخانه خود را زیبا و متنوع کنید، سفارش صفحات کابینت شرکتی، ایده ای مناسب است.

تنوع در طرح و رنگ یکی از مهمترین مزیت هایی است که شرکت های تولید صفحات کابینت باید به آن توجه داشته باشند. این امر تا حدود زیادی در جذب مخاطبان تاثیرگذار است. برای اینکه بتوانید صفحه کابینتی را سفارش دهید که توسط شرکتی خاص تولید و به بازار عرضه گردد، باید در ابتدا در مورد آن اطلاعات مناسبی را کسب کنید.

شرکت ها سابقه درخشانی در ساخت انواع صفحه کابینت دارند. به همین دلیل در مراحل ساخت آنها ویژگی های بسیاری را باید در نظر بگیرند. برای این منظور در ادامه این مقاله شما را در مورد ویژگی های منحصر به فرد این صفحات شرکتی بیشتر آشنا می کنیم.

صفحه کابینت شرکتی چیست؟

شرکت های متنوعی در زمینه ساخت این صفحه ها به فعالیت مشغول هستند. به همین دلیل صفحات شرکتی در دو نوع تولید کننده و وارد کننده به کار مشغول هستند. در نوع تولید کننده این صفحات داخلی محسوب می شوند.

بنابراین هزینه ها و کیفیت آنها با صفحات وارد شده تفاوت چشمگیری خواهد داشت. صفحات کابینت وارد شده از کشورهای دیگر طبق استانداردهای آن کشور ساخته می شوند. بنابراین ابعاد و اندازه های آنها ممکن است با نوع داخلی آن متفاوت باشد.

کیفیت هر دو نوع محصول با یکدیگر متفاوت است. بنابراین نمی توان به طور کلی عنوان کرد چه نوع محصولی دارای کیفیت بهتری است. این امر بستگی به شرایط و تکنولوژی هایی دارد که در ساخت صفحه کابینت شرکتی استفاده می شود. بنابراین در انتخاب نوع درست باید دقت لازم را به خرج دهید.

ابعاد صفحه کابینت شرکتی

یکی از موضوعاتی که شرکت ها در ساخت صفحه کابینت باید به آن توجه داشته باشند، ابعاد و اندازه ای است که این محصولات ساخته و به بازار عرضه می شوند. در واقع هر نوع اندازه ای را نمی توان در ساخت صفحات کابینت لحاظ کرد. زیرا استانداردهای لازم در ابعاد و اندازه های مورد نظر گنجانده می شود. در غیر این صورت ممکن است، مشکلاتی برای شرکت های تولیدی پیش آید.

ابعاد استاندارد صفحات کابینت شرکتی در ضخامت های ۲،، ۳ و ۵ و ۷ سانتی متری است. این صفحات همچنین دارای عرضی برابر با ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر و طولی معادل ۹۰ تا ۹۵ سانتی متر هستند. صفحات شرکتی در این ابعاد ساخته و پرداخته می شوند. این اندازه ها به صورت استاندارد برای همه شرکت های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

روکش های متنوع صفحات کابینت شرکتی

از جمله ویژگی های بارزی که صفحات کابینت دارا هستند، روکش های متنوعی است که روی آنها قرار داده می شود. این امر سبب می شود تا تنوع در طرح و رنگ را در این صفحات مشاهده کنید.

شرکت ها با تولید روکش های متنوع از جنس ملامین، اچ پی ال، پی وی سی، پلی گلاس و بسیاری از متریال های دیگر در ساخت این محصولات مهارت بالایی را از خود نشان می دهند.

این امر سبب می شود تا تقاضا برای این نوع محصولات در حد بالایی قرار گیرد. برای این منظور کافی است تا سفارش خود را به شرکت های سازنده صفحه کابینت بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

فرآوری و ابزار کاری صفحه کابینت شرکتی

صفحات کابینت زمانی که به مرحله تولید می رسند، در ابعاد خام سفارش داده می شوند. زمانی که بخواهید از این صفحات استفاده کنید توجه به نوع ابزار کاری آنها تا حدود زیادی می تواند اهمیت داشته باشد. در ابتدا باید کابینت های خود را برای این منظور در نظر بگیرید.

با توجه به طراحی کابینت ها، صفحاتی متناسب با نوع کابینت را سفارش دهید. در این صورت صفحه کابینت شما راحت تر انتخاب می شود. در برخی از مواقع کابینت ها در طرح هایی مانند جزیره ساخته می شوند. در این صورت صفحات کابینت باید دارای دو لبه باشند.

این امر باید در زمان ساخت آنها به صورت سفارشی انجام شود. صفحاتی که دارای یک لبه هستند، برای قرارگیری در سمت دیوار استفاده می شوند. در این صورت یک طرف آنها ابزار خورده می شود.

توجه به ضد رطوبت بودن در ساخت صفحات کابینت شرکتی

از جمله ویژگی های مهمی که باید در ساخت صفحات کابینت به آن توجه کرد، خاصیت ضد آب بودن است. از آنجایی که صفحه کابینت در تماس مستقیم با آب قرار دارد، می بایست این ویژگی توسط شرکت ها مد نظر قرار گیرد.

بدون برخورداری از ویژگی ضد آب بودن صفحات کابینت نمی توان از آنها استفاده کرد. بنابراین کیفیت محصولاتی که در این زمینه تولید می شوند تا حدود زیادی به این امر بستگی دارد.

روکش های متنوعی که در ساخت این محصولات استفاده می شود به روش های متفاوتی ساخته و پرداخته می شوند. این امر می تواند طول عمر این صفحات را در برابر رطوبت افزایش دهد.

دوام بالا در برابر درجه حرارت تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد

مقاومت گرمایی بالا یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که باید در صفحات کابینت وجود داشته باشد. بدون این ویژگی نمی توان از صفحه مورد نظر به عنوان کانتر در آشپزخانه استفاده کرد. از آنجایی که تکنولوژی در ساخت صفحه کابینت در حد پیشرفته ای قرار دارد می توان گفت که در زمان ساخت این محصولات از فرآیندی استفاده می شود که مقاومت صفحه تولید شده را افزایش دهد.

 ضد خش بودن

خش و ایجاد برش روی سطح صفحات کابینت امری است که بسیار اتفاق خواهد افتاد. برای انجام بسیاری از کارهای آشپزی این سطوح بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه هیچ گونه خش و ضربه ای روی این کانترها ایجاد نشود باید شرکت های تولیدی از روکش هایی برای این منظور استفاده کنند که در برابر این عوامل مقاومت بالایی داشته باشند.

نوع متریال، چسب و فرآیند آماده سازی و ساخت این صفحات باید به گونه ای باشد که ویژگی های بسیاری را ایجاد کند. ویژگی ضد خش یکی از مهمترین شاخص هایی است که کیفیت این صفحات را افزایش می دهد.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد