صفحه کابینت رنگی

0

صفحه کابینت رنگی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند، رنگ صفحه کابینتی که انتخاب می کنند در تناسب و هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه و رنگ های به کار رفته در آن محیط باشد. برای این منظور بهتر است اطلاعاتی درباره انواع صفحه کابینت و طیف رنگی که هرکدام دارند، داشته باشید. در اینجا سعی می کنیم مدل های پرطرفدار صفحه کابینت رنگی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

به گزارش دکوکده : بسیاری از افراد ترجیح می دهند، رنگ صفحه کابینتی که انتخاب می کنند در تناسب و هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه و رنگ های به کار رفته در آن محیط باشد. برای این منظور بهتر است اطلاعاتی درباره انواع صفحه کابینت و طیف رنگی که هرکدام دارند، داشته باشید. در اینجا سعی می کنیم مدل های پرطرفدار صفحه کابینت رنگی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سنگ کوارتز

کوارتز یکی از سنگ های پر طرفدار برای صفحه کابینت است، چرا که آنتی باکتریال بوده و مقاومت بالایی دارد. تنوع رنگی که در سنگ کوارتز یافت می شود، بیشتر شامل رنگ های روشن و ملایم است. یکی از رنگ های چشم نواز کوارتز، رنگ سفید همراه رگه ها و دانه های ملایم خاکستری است. رنگ سفید کوارتز علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا، حس درخشندگی به صفحه کابینت شما می دهد. هم چنین با داشتن رگه های ملایم گرد و غبارها را محو کرده و فضا را تمیز نشان می دهد. کوارتز سنگی است که می تواند صفحه کابینت رنگی زیبایی برای شما ایجاد کند، اگر شما به رنگ های ملایم مانند آبی آسمانی، صورتی و یاسی علاقمند باشید، کوارتز یک انتخاب خوب است. علاوه بر رنگ های ملایم، رنگ های تیره تر و خنثی مثل سیاه و خاکستری هم در این سنگ یافت می شود که می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد.

سنگ کورین

سفید خالص یکی از رنگ هایی است که فقط در صفحه کابینت کورینی می توان آن را یافت. سفید خالص یک رنگ مدرن و تازه است و برای ایجاد فضاهای مینیمالیستی کاربرد دارد. این سنگ نسبت به لکه مقاوم است و می توان آن را به همان صورت نگه داشت. علاوه بر سفید خالص، طیف رنگی کورین، رنگ های خنثی در طیف آبی تیره و سیاه تا خاکستری روشن را شامل می شود. کورین تنوع رنگی بالایی دارد که می توان برای دکوراسیون های مختلف آن را پیشنهاد کرد. رنگ های روشن و تند قرمز و نارنجی تا رنگ های ملایم آبی آسمانی و شیری رنگ هایی هستند، که در سنگ کورین دیده می شوند. این سنگ ها هم به صورت رنگ یکپارچه و هم به صورت سنگ با رگه ها یا دانه های رنگی در بازار وجود دارند و شما با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید هماهنگ ترین انتخاب را داشته باشید.

سنگ گرانیت

گرانیت سنگی طبیعی است که رگه های سفید درون آن زیبایی چشم نوازی ایجاد می کند. گرانیت سنگی است با مقاومت بالا در برابر حرارت، هم چنین بسیار دیر خراش برمی دارد. رنگ های سنگ گرانیت معمولاً رنگ های خنثی مثل طیف رنگی سفید، سیاه و خاکستری است. چون گرانیت یک سنگ طبیعی است، رگه هایی که در آن دیده می شود در هیچ دو قطعه سنگی یکسان نیست. این ویژگی با توجه به انتخاب شما می تواند نوعی مزیت باشد یا شما آن را نپسندید.

سنگ مرمر

احتمالاً بیشتر مردم مرمر را فقط با رنگ سفید آن می شناسند، اما مرمر رنگ های دیگری هم مثل خاکستری، سیاه، صورتی، زرد و سبز دارد. یکی از ویژگی های چشم نواز مرمر این است که با گذشت زمان رگه های داخلی آن تغییر رنگ می دهند و این کاملاً برای شما محسوس است. رنگ سفید مرمر یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست چرا که این رنگ در هماهنگی با تمامی رنگ هاست و می توان آن را در تناسب با دکوراسیون خود استفاده کرد. رنگ های دیگر مرمر صفحه کابینت رنگی برای شما فراهم می کند که می تواند سلیقه افراد خاص پسند را پوشش دهد.

سرامیک و کاشی

در تقسیم بندی های امروزه از پرسلان به جای کاشی و سرامیک استفاده می شود که دو نوع پولیش و لعاب دار دارد. این سرامیک علاوه بر زیبایی استحکام بالایی هم دارد و نسبت به دما مقاوم است. تنوع رنگی که در پرسلان مشاهده می شود، بسیار بالاست اما معمولاً رنگ های خنثی را در این دسته می بینیم که انتخاب اکثریت مردم است.

صفحه کابینت لمینت

لمینت نوعی پلاستیک سخت و فشرده شده است که مقاومت بالایی دارد. این صفحات در تنوع رنگ ها و الگوهای متفاوتی موجودند. صفحات لمینت از ارزان ترین نمونه های صفحه کابینت ضد آب در بازار هستند، از طرفی می توان صدها طرح و رنگ در آن ها مشاهده کرد. اگر شما هم به دنبال یک صفحه کابینت رنگی باشید، لمینت یکی از بهترین انتخاب هاست.

صفحه کابینت شیشه ای

این صفحات از ترکیب سنگ و شیشه های رنگی ساخته می شوند. به دلیل طرح های متنوعی که در این نوع صفحه کابینت دیده می شود، یکی از پر طرفدار ترین انتخاب ها هستند. اما از طرفی استفاده از شیشه در هر خانه ای امکان پذیر نیست زیرا احتمال شکستن آن وجود دارد. صفحه کابینت شیشه ای برای طرفداران محیط زیست جذاب تر است چون این صفحات از بازیافت زباله ها ساخته می شوند.

سنگ آهک

سنگ آهک تا حدودی مشابه سنگ مرمر است با این تفاوت که نسبت به آن مقاومت بالاتری دارد. طیف رنگی که می توانید در صفحه کابینت سنگ آهکی پیدا کنید، بسیار بالاست و می توان از این صفحه کابینت رنگی در تمامی دکوراسیون های خاص یا کلاسیک استفاده کرد.

صفحه کابینت چوبی، استیل، بتن

این صفحه ها معمولاً طیف رنگی گسترده ای ندارند. صفحه کابینت چوبی طیف رنگی قهوه ای با طرح های مختلف را شامل می شود که محیطی با حس طبیعت برای شما رقم خواهد زد. استیل که رنگی ثابت دارد به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و برای محیط هایی که بیشتر وسایل در آنجا از جنس استیل هستند، استفاده می شود. صفحات بتنی یکی از جدیدترین متریال های ضد آب هستند که در صنعت تولید صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرند. طیف رنگی که صفحات بتنی دارند تا حدودی می تواند متنوع باشد. این صفحات به دلیل ظاهر مدرن و صنعتی خود مورد علاقه افرادی اند که دکوراسیون های جدید را برای آشپزخانه خود می پسندند. اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.  

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد