صفحه کابینت ترک

0

صفحه کابینت ترک

صفحات کابینت در انواع متفاوتی یافت می شود. با توجه نوع متریال مورد استفاده برای کابینت ها از صفحه کابینت های متنوعی روی آنها استفاده می شود. صفحه کابینت ترک از صفحات پرطرفدار هستند.

به گزارش دکوکده : یکی از تجهیزاتی که آشپزخانه ها باید دارا باشند، کابینت است. کابینت ها در انواع متفاوتی از متریال ها تولید و به بازار عرضه می گردند. کابینت هایی که در آشپزخانه استفاده می شوند، نیاز به صفحه کابینت دارند. صفحات کابینت در انواع متفاوتی یافت می شود. با توجه نوع متریال مورد استفاده برای کابینت ها از صفحه کابینت های متنوعی روی آنها استفاده می شود.

ویژگی هایی که صفحه کابینت دارا است، کیفیت صفحه مورد نظر را ایجاد می کند. هر صفحه ای با هر نوع متریالی برای ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار نمی گیرد. زیرا این صفحات با عناصر بسیاری در ارتباط هستند. به همین منظور در صورت استفاده از متریال نامرغوب در ساخت آنها، به سرعت کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند.

برای جلوگیری از این مشکلات نمونه ای برتر از صفحه کابینت به بازار عرضه شده است که به صفحه کابینت ترک معروف است. این صفحات همانطور که از نام آنها مشخص است، محصول شرکت هایی در ترکیه هستند.

صفحات کابینت ترک دارای چه جنسی هستند؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام خرید صفحه کابینت به آن توجه کنید، جنس صفحه ای است که کابینت ها از آن ساخته می شوند.

با توجه به متریال های متفاوتی که برای ساخت این صفحات وجود دارد، شاید در ابتدا انتخاب بهترین نوع از این محصولات برای شما کمی دشوار باشد. به همین دلیل در ادامه این مقاله شما را با انواع صفحه کابینت و ویژگی های هر کدام آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در این راستا بگیرید.

صفحه کابینت با روکش اچ پی ال

صفحات کابینت ترک برای داشتن مقاومت بالا نیاز به روکش هایی دارند که روی آنها پرس شود. بدون این روکش ها صفحات کابینت خام و بی کیفیت می شوند. یکی از این روکش ها را اچ پی ال می نامند. این روکش ها با داشتن ویژگی ضد خش توانسته اند یکی از بهترین محصولات در این زمینه معرفی شوند.

زیبایی و دوام روکش های اچ پی ال سبب شده است تا این صفحات وارد شونده مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کنند. در واقع این روکش را به نام لمینت فشرده نیز می شناسند. از جمله ویژگی های این نوع از روکش ها را به صورت زیر می توان بیان کرد.

  • دارای مقاومت حرارتی بالا
  • مقاوم در برابر جریان الکتریسیته
  • ضد آب
  • با دوام بالا در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر اسید ها و مواد شیمیایی
  • ضد خش

با توجه به ویژگی هایی بالایی که در این روکش ها وجود دارد، می توان گفت که صفحه های کابینت ترک تولید شده از آنها نمونه ای برتر در این زمینه هستند.

روکش کورین در صفحه کابینت ترک

اگر نیاز به داشتن صفحه ای با دوام و در عین حال زیبا را در آشپزخانه خود حس می کنید، انتخاب صفحه کورین می تواند بسیار مناسب باشد. این صفحات نوعی سنگ مصنوعی هستند که به سنگ کورین نامیده می شوند.

با توجه به سطح صاف و بافت گرمی که در این نوع از سنگ های مصنوعی وجود دارد، می توان از آن برای ایجاد تنوع در محیط آشپزخانه استفاده های فراوانی کرد. گستردگی در طرح و رنگ این صفحات به گونه ای است که استفاده از آن را در هر شرایطی امکان پذیر کرده است.

این صفحات دارای سطح آکریلیک هستند که سبب زیبایی منحصر به فردی در آنها شده است. همچنین ویژگی های دیگری نظیر ضد باکتری و ضد آب بودن را در این صفحات می توانید مشاهده کنید. در صورت ایجاد خش در این صفحات آنها را صیقل می دهند تا دوباره دارای سطحی صاف و یکدست شود.

روکش کوارتز یکی از بهترین روکش های صفحه کابینت

یکی از انواع صفحه کابینت ترک که مقاومت بالایی در برابر خش، رطوبت و حرارت دارد به صفحه کابینت کوارتز معروف است. از آنجایی که در ساخت این صفحات تا ۴۹ درصد از کوارتز طبیعی استفاده می شود، ماندگاری بالایی را از خود نشان می دهند.

کوارتز یکی از کانی هایی است که بعد از الماس، یاقوت و توپاز درجه سختی بالایی دارد. پرداخت های انجام شده در این صفحات، سبب می شود تا آنها نمونه های برتر از صفحات تولید شده در این زمینه باشند.

صفحه کابینت از جنس ام دی اف به عنوان صفحه کابینت ترک

یکی از پرکاربرد ترین و در دسترس ترین صفحات کابینت ترک از جنس ام دی اف است. در ساخت این صفحات از متریال چوب و ام دی اف استفاده می شود.

سپس روکش های مصنوعی مانند پی وی سی، هایگلاس، پلی گلاس، ملامین و بسیاری از انواع روکش های دیگر روی آن پرس می شود تا مقاومت صفحه مورد نظر را افزایش دهد.

نمونه های وارد شده از این نوع صفحات ترک بسیار زیاد است. قیمت های مقرون به صرفه در کنار ویژگی های بالای این صفحات سبب افزایش تقاضای مخاطبان شده است.

مزیت صفحه های کابینت ترک در مقایسه با برندهای دیگر

امروزه با توجه به کم شدن واردات به ایران، تا حدود زیادی صفحات کابینت با متریال های متفاوت در ایران ساخته می شود. با این حال نمونه ای از صفحات کابینت هایی که به بازار وارد می شوند را صفحه کابینت ترک می نامند. این نوع از صفحات در بین مخاطبان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

از آنجایی که ویژگی های متنوعی در این صفحات وجود دارد، سبب شده است تا افراد تمایل بیشتری نسبت به سفارش این صفحات از خود نشان دهند. نمونه های برتر از صفحات کابینت ترک در نوع هایگلاس و مات به ایران وارد می شوند.

از آنجایی که این نوع از صفحات دارای قیمت های مقرون به صرفه تری نسبت به انواع آلمانی و برند های دیگر هستند، بسیار در بین کاربران محبوب شده اند.

کارخانه های ترک با توجه به سطح بالایی از استاندارد ها این صفحات را به تولید می رسانند. به همین دلیل کیفیت آنها بسیار بالا است.

علاوه بر این ویژگی های دیگری نظیر تنوع در رنگ بندی، متفاوت بودن طرح ها، انواع مات یا براق از این صفحات سبب شده است تا مشتریان صفحات کابینت ترک در ایران بسیار بیشتر از حد معمول باشد. صفحات وارد شده از ترکیه یکی از پرمصرف ترین و با کیفیت ترین صفحات عنوان می شوند.

اگر صفحه کابینت ترکانتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد