صفحه کابینت بتنی

0

تولیدکنندگان می توانند متناسب با تولیدات خود هر نوع از صفحات کابینت را خریداری کنند. یکی از بهترین و جدیدترین صفحات کابینت، صفحه کابینت بتنی است. این نوع از صفحه کابینت بسیار مدرن بوده و مشتریان خاص خود را دارد. شما نیز اگر می خواهید دلیل پرطرفداری این نوع از صفحات را بدانید، می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

گزارش دکوکده : همانطور که می دانید صفحه کابینت ها براساس تفاوت سلیقه افراد و تفاوت کاربرد دارای انواع مختلفی هستند. این صفحات از مواد اولیه مختلفی همچون چوب، پلاستیک، فلز، بتن و…تولید می شوند. همچنین با توجه به چگونگی کاربرد، این صفحات را در اندازه و ابعاد مختلف تولید می کنند.

به طوری که تولیدکنندگان می توانند متناسب با تولیدات خود هر نوع از صفحات کابینت را خریداری کنند. یکی از بهترین و جدیدترین صفحات کابینت، صفحه کابینت بتنی است. این نوع از صفحه کابینت بسیار مدرن بوده و مشتریان خاص خود را دارد. شما نیز اگر می خواهید دلیل پرطرفداری این نوع از صفحات را بدانید، می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

صفحه کابینت بتنی

همانطور که گفته شد صفحات کابینت با استفاده از مواد مختلفی ساخته می شوند. صفحه کابینت بتنی همانطور که از عنوان آن بر می آید از جنس بتن است. به طوری که در ساخت آن از بتن استفاده شده است. به همین جهت این صفحات کابینت تمامی ویژگی های استحکام و مقاومت بتن را دارند.

در ادامه با مزایای بسیار مناسب این نوع از صفحه کابینت نسبت به صفحات دیگر آشنا می شوید.

مقاومت صفحه بتنی

یکی از موارد مهم در خرید صفحات کابینت چگونگی مقاومت و کیفیت آن ها است. به همین جهت می توان گفت یکی از مقاوم ترین صفحات، صفحه کابینت بتنی است.

مقاوم در برابر رطوبت

صفحه بتنی با توجه به جنس و نوع تولید آن دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر هرگونه رطوبت است. به طوری که از این صفحه به عنوان صفحه ضد آب یاد می کنند. این امر سبب می شود که بتوان از آن در محیط های مرطوب همچون آشپزخانه و… استفاده کرد.

مقاوم در برابر ضربه و خش

همانطور که می دانید صفحات کابینت بسیار در معرض ضربه و آسیب هستند. به همین جهت صفحات بتنی به گونه ای هستند که در برابر هرگونه ضربه و آسیب مقاومت می کنند. این صفحات برخلاف صفحات فلزی دچار هیچگونه زنگ زدگی نمی شوند.

همچنین صفحات بتنی در مقایسه با صفحات چوبی و فلزی در برابر ضربات و آسیب ها بسیار محکم و مقاوم هستند. به طوری که هیچ نوع فرورفتگی و خش در این صفحات ایجاد نمی شود. به صورتی که با خرید و استفاده از آن می توانید نسبت به مقاومت و استحکام دکوراسیون خود اطمینان داشته باشید.

قابلیت نگهداری در انبار

یکی از مسائل مهم برای تولیدکنندگان این است که صفحات کابینت را مدت زمان طولانی بتوانند در انبار نگهداری کنند. زیرا تولیدکنندگان جهت دوری از نوسانات قیمت، صفحات کابینت مورد نیاز خود را به صورت عمده و زیاد تهیه می کنند.

به همین جهت تولیدکنندگان بهتر است از صفحات کابینت بتنی استفاده کنند. زیرا این صفحات در طول زمان دچار هیچ گونه آسیب یا تغییر در رنگ و کیفیت نمی شوند و می توان تا زمان استفاده آن ها را در انبار نگهداری کرد.

رنگ خنثی صفحه کابینت بتنی

همانطور که می دانید امروزه چگونگی رنگ در دکوراسیون منازل برای مردم بسیار حائز اهمیت است. صفحه بتنی یکی از جدیدترین صفحات کابینت بوده که دارای رنگی خنثی است. به طوری که می توان از این صفحه کابینت در فضاهایی با رنگ شاد نیز استفاده کرد.

زیرا رنگ خنثی این صفحه را می توان با رنگ های مختلف ترکیب کرد. به همین جهت از این صفحات بتنی در انواع دکوراسیون ها می توانید استفاده کنید و جلوه ای چشم نواز و زیبا را برای محیط خود ایجاد کنید.

همچنین رنگ خنثی این صفحات بسیار جدید و مدرن است. به طوری که باعث می شود دوستان و آشنایان هنگام مشاهده دکوراسیون منزل و آشپزخانه شما با خوش سلیقگی و انتخاب مناسبتان روبه رو شوند و هیچ موقع رنگ و ترکیب این صفحات قدیمی نمی شود.

صفحه بتنی به راحتی تمیز می شود

یکی از دغدغه های افراد در رابطه با صفحات کابینت چگونگی تمیزکردن آن ها است. زیرا از این صفحات بیشتر در محیط آشپزخانه استفاده می شود. به همین جهت بسیار در معرض کثیفی قرار می گیرند. با توجه به این مسئله باید بدانید که تمیزکردن صفحات بتنی بسیار آسان است.

به طوری که این صفحات را با خیال راحت می توانید تمیز کنید. بدون اینکه نسبت به بروز آسیب و مشکل در صورت تمیزکردن این صفحات احساس نگرانی داشته باشید. بنابراین می توانید این صفحات را با استفاده از مواد شوینده دارای PH خنثی تمیز کنید.

استحکام صفحه بتنی

زمانی که شما از صفحه کابینت بتنی در آشپزخانه خود استفاده کنید، دیگر نباید نسبت به استحکام آن نگران باشید. همانطور که می دانید صفحات کابینت باید در صورت قرارگرفتن وسایل با وزن سنگین بر آن ها، مقاومت بالایی داشته باشند.

از بین صفحات کابینت با جنس های مختلف، صفحات بتنی دارای استحکام بسیار بالایی هستند. به طوری که می تواند وزن زیاد وسایل را به راحتی تحمل کرده و دچار هیچگونه ضربه و آسیب نشود. در صورتی که صفحات چوبی و فلزی ممکن است در برخورد با وزن زیاد وسایل دچار شکستگی و آسیب شوند.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد