خرید لبه چسبان دستی

0

خرید لبه چسبان دستی

امروزه با طراحی بسیاری از دستگاه های پیشرفته فرایند تولید بسیاری از سازه ها راحت تر انجام می گیرد. یکی از دستگاه هایی که در بسیاری از کارگاه و حتی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه لبه چسبان است. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان لبه های تخته چوب را با استفاده از نوارهای مخصوص پوشش داد. در ادامه در خصوص خرید لبه چسبان دستی یکی از انواع دستگاه های لبه چسبان توضیحات بیشتری خواهیم داد.

به گزارش دکوکده : کلیه فراورده های چوبی که به صورت خام تولید می شوند، جهت افزایش کیفیت و زیبایی از روکش هایی بر سطح و لبه های آنها استفاده می کنند. در گذشته جهت روکش کردن فراورده های چوبی با استفاده از نیروی انسانی این فرایند را انجام می دادند.

امروزه با طراحی بسیاری از دستگاه های پیشرفته فرایند تولید بسیاری از سازه ها راحت تر انجام می گیرد. یکی از دستگاه هایی که در بسیاری از کارگاه و حتی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه لبه چسبان است. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان لبه های تخته چوب را با استفاده از نوارهای مخصوص پوشش داد. در ادامه در خصوص خرید لبه چسبان دستی یکی از انواع دستگاه های لبه چسبان توضیحات بیشتری خواهیم داد.

لبه چسبان دستی چه کاربردی دارد؟

لبه چسبان همانطور که از نام پیداست جهت چسباندن نوارهایی بر لبه تخته چوب استفاده می شود. در واقع هنگامی که شما تخته چوب ها را که به صورت خام تولید می کنید و برش می زنید، لبه ها ناهموار و زبر می شوند.

به همین جهت با استفاده از دستگاه های مخصوص نوار ها را بر لبه تخته چوب های خام می چسبانند که در نهایت برای تولید بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ها در انواع مختلفی طراحی شده اند که هر کس متناسب با نیاز خود نوع مناسبی را خریداری کند.

یکی از متداول ترین انواع دستگاه لبه چسبان که جهت تولید نهایی بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، لبه چسبان دستی است. در واقع با خرید لبه چسبان دستی می توانید نوار ها را با استفاده از سشواری که در دستگاه تعبیه شده، بر لبه آن بچسبانید.

این نوع از دستگاه کاملاً به صورت اتوماتیک انجام نمی شود، درواقع با استفاده از نیروی انسانی این فرایند انجام می گیرد. هرچه فشار بیشتری بر نوار ها وارد کنید، به صورت بهتری چسبانده می شوند.

آشنایی با ویژگی دستگاه لبه چسبان دستی

ابتدا باید قبل از خرید لبه چسبان دستی با کلیه ویژگی های آن آشنا شوید. در صورت متناسب بودن دستگاه اقدام به خرید آن نمایید. در ادامه هر یک از ویژگی ها را برای شما ذکر خواهیم کرد:

·  وزن این نوع از دستگاه لبه چسبان نسبت به انواع دیگر که در کارگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، سبک تر است. وزن حدودی آن را ۲.۸ کیلوگرم ثبت کرده اند.

·   لبه چسبان دستی دارای دو المنت است.

·   حداقل ترین دمای مورد نیاز دستگاه ۳۰۰ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای مورد نیاز ۵۲۵ سانتیگراد است.

·   این نوع دستگاه قابلیت دمندگی بسیار قوی دارد که این دمنده جهت رساندن حرارت به نوارها بر لبه تخته چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

·   توان ورودی دستگاه لبه چسبان دستی ۱۵۰۰ ولت است.

·  این نوع دستگاه دارای دو عدد غلتک و از جنس سیلیکون است.

· بیشترین ضخامت تخته چوبی که می تواند درون دستگاه لبه چسبان دستی قرار گیرد، ۵۰ میلی متر یا ۵ سانتی متر است.

خرید لبه چسبان دستی به صورت اینترنتی

همانطور که گفته شد قبل از خرید هر نوع از دستگاه لبه چسبان می بایست به خوبی به تمامی ویژگی هر یک از آنها آشنا باشید. چرا که هریک از آنها مزایای خاص خود را دارند و برای نیاز های متفاوتی طراحی شده اند. سایت هایی جهت فروش لبه چسبان دستی ایجاد شده است که در خصوص هر یک از دستگاه ها توضیحات کامل ذکر کرده اند که در نهایت بتوانید نوع مناسب آن را با نیاز خود خریداری کنید. با خرید اینترنتی این نوع دستگاه می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

چرا که در هر زمان می توانید به راحتی جنس مورد نظر را بررسی کرده و در صورت رضایت آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. شاید برخی تصور کنند که با خرید اینترنتی نمی توان ویژگی هر یک از دستگاه ها را مورد بررسی قرار داد. اما با توضیحاتی که برای هر یک از دستگاه ها در سایت ذکر شده است، به خوبی می می توانید از تمامی مزایا و معایب آن آگاه شوید.

هنگام خرید حضوری شاید مجبور شوید ساعت ها در جستجوی دستگاه لبه چسبان دستی باشید و در نهایت پس از مدتی طولانی خرید خود را انجام دهید.

لبه چسبان دستی برای چه مواردی کاربرد دارد؟

با خرید لبه چسبان دستی می توانید به راحتی لبه های کابینت، کمد، صندلی و بسیاری از وسایل دیگر که نیاز به نوار دارند را با استفاده از این دستگاه، نوار ها را بر کناره های آن بچسبانید. هنگام برش، تخته چوب هایی که به صورت خام تولید می شوند، زبری و ناهمواری هایی در اطراف چوب ایجاد می شود.

جهت پوشش زبری هایی که در کناره های آن ایجاد شده است از نوار های مخصوص که از جنس ای بی اس، ملامینه، پی وی سی و… هستند، درکناره های تخته چوب استفاده می کنند. نوارهایی که با استفاده از این دستگاه چسبانده می شوند، علاوه بر ایجاد زیبایی، سبب مقاوم تر شدن آن در مقابل عوامل مخرب نیز خواهد شد.

در واقع در صورتی که این نوار ها در کنار سازه وجود نداشته باشد، ممکن است با نفوذ رطوبت یا آب کیفیت خود را از دست بدهند و پس از مدتی تخته چوب برآمده شود.

در نتیجه، اگر قصد خرید لبه چسبان دستی را دارید، ابتدا باید با تمامی ویژگی این دستگاه به خوبی آشنا باشید که در نهایت خریدی متناسب با نیاز خود انجام دهید. این نوع از دستگاه لبه چسبان نسبت به سایر دستگاه های مشابه از وزن و قیمت کمتری برخوردار هستند.

چرا که این نوع دستگاه جهت انجام لبه چسبان هایی کوچک و محدود تهیه شده اند. در واقع لبه چسبان دستی بیشتر در کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. نوع حرفه ای ان بیشتر برای مواردی که تعداد زیادی در روز لبه چسبان را انجام می دهند، به کار گرفته می شود. به همین جهت بهتر است ابتدا نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید دستگاه لبه چسبان کنید.

اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد