یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی

0

امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی مورد استفاده است که شما میتوانید بسهولت آن ها را گزینش کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی ، باید ذیل نظر یک کارآزموده در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی مورد استفاده است که شما میتوانید بسهولت آن ها را گزینش کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی ، باید ذیل نظر یک کارآزموده در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد. این محصول دربرگیرنده دسته های مختلفی است که از آن ها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی

یو پی وی سی

۲-دستگیره: در خرید یک دستگیره مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

الف- نکته مهمی که باید پروا کرد بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن اختناق کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را آسان میکند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر باعث کارکرد بهتر آن میگردد.

ب-صفحه اصلی دستگیره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد مایه شکست دستگیره میگردد.

ج-نقطه پیوست اهرم دستگیره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات سپریدن میگردد که مایه حرکت بهتر دستگیره میشود.

د-شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام خپگی زیاد مایه هرز شدن دستگیره میگردد.

ه- فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد الی در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.

و- زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از پایداری کافی بر خوردار باشد که مبتلا شکستگی نشود و برای نهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.

۳-سیلندر: بهترین نوع سیلندر از جنس برنج به اتفاق با روکش آلومینیوم تعبیه میگردد. گونه سیلندر مصرفی یگانگی به سایز و آکس و نوع پروفیل درب دارد. باید پایش کرد که برای امنیت بیشتر در هنگام بیرون کردن کلید از سیلندر سرنوشت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز بیرون گرددکه در اثناء دزدی و در موقعی که درب قفل است سیلندر بیرون نشود.

۵-لولای ۱۰۰ میلیمتری :که باید بردباری وزن درب را داشته باشد و دست کم باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که مبتلا شکست نشود. لولا از مهم ترین انواع یراق آلات به حساب می آید.

یراق آلات با کیفیت درب و upvc

upvc بحث اصلی این نوشتار است . همانطور که همش در بازار مسئله استفاده از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی و پنجره UPVC بی کیفیت به منظور تفریق هزینه های تولید و افزایش هوده آوری ، به دلیل گران شدن ارز وجود داشته است . ما در این مقاله می خواهیم انواع یراق آلات را به شما مصرف کنندگان ارجمند معرفی نماییم الی با اطلاعات و ادب کافی اقدام به خرید محصولات با کیفیتی از درب و پنجره های دوجداره UPVC داشته باشید.

لولا

این تکه نیز یکتا سایر از یراقها متداول مورد استعمال در ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC است . در مفتوح شوی پنجره های تک حالته از لولای ۷۵ میلیمتری استعمال می شود که وزن استاندارد آن کم و بیش مساوی با ۸۰ گرم است . در نوع نامرغوب این نوع یراق آلات از وزن سخیف تر استعمال می شود که باعث شکستن لولا و در آخر عدم تاثیر و آسیب به پنجره دوجداره میشود. لولا اگر جنس خوبی نداشته باشد شما را با مشکل مواجه خواهد کرد..

جلوقفلی

جلوقفلی ، یراق آلاتی که گرچه به عقیده ساده و بی اهمیت به عقیده می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره های دوجداره UPVC دارد . وزن گونه مرغوب جلوقفلی نزدیک ۱۳ گرم است و گونه نامرغوب آن که ۷ گرم وزن دارد بسیار شکننده است و طول عمر سودمند پنجره را به شدت کاهش می دهد .

در پسین باید به این نکته اشاره کرد که بهره‌گیری تنها از مواد اولیه و متریال های مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC مثل یراق آلات ، نوع پروفیل و … تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این فرآورده نیست و مراحل تولید و حتی نصب اساسی و درست درب و پنجره های دوجداره نقش بسیار مهمی در تامین کیفیت و طول عمر بالای آن دارد. کمپانی های بسیاری در مقوله فرآوری این محصول فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها این یراقها را با کیفیت عالی به شما عرضه خواهند کرد.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد