صفحه کابینت

0

صفحه کابینت

صفحات مورد استفاده برای کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. شما بر حسب سلیقه خود می توانید هر کدام از این صفحه ها که مورد پسند شما است سفارش دهید. صفحه کابینت بر اساس قیمت، ماندگاری و زیبایی دسته بندی شده است و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

به گزارش دکوکده : امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تنوع در صنعت ساختمان بسیاری از مردم از صفحات مختلفی برای کابینت های منزل خود استفاده می کنند. صفحات مورد استفاده برای کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. شما بر حسب سلیقه خود می توانید هر کدام از این صفحه ها که مورد پسند شما است سفارش دهید. صفحه کابینت بر اساس قیمت، ماندگاری و زیبایی دسته بندی شده است و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

این صفحات هر کدام به انواع مختلفی تقسیم می شوند و تنوع بالایی دارند که دست شما را در انتخاب باز می گذارد. در این مطلب به انواع صفحات کابینت اشاره کرده و شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

صفحات کابینت به طور کلی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و شاهد تنوع بسیار بالایی در آن ها هستیم. صفحه گرانیت، کوارتز، لمینت، بتن، ترکیب سنگ و خرده شیشه، چوب طبیعی، مرمر، کورین، کاشی، رزین، استیل، چینی، صفحه ساخته شده با کاغذ های بازیافتی، صفحه از جنس مس و ام دی اف.

صفحه گرانیت

اگر برای سطح کابینت خود به دنبال سنگی طبیعی و مقاوم می گردید صفحه گرانیت بهترین گزینه برای شما می تواند باشد. این سنگ ها دارای زیبایی چشمگیری است و آشپزخانه شما را مزین می کند.

کوارتز

برای اینکه بتوانیم تفاوت کوارتز از سنگ طبیعی را تشخیص بدهیم از سنگ کوارتز به عنوان سنگ مهندسی شده شناخته می شود. اکثر صفحات روی کابینت از جنس کوارتز که ترکیب آن از کریستال های کوارتز است، درست شده اند.

صفحه لمنیت

این نوع صفحه  به دلیل بافت و رنگ های متنوع مشتریان زیادی دارد همچنین مقرون به صرفه بودن آن یکی دیگر از دلایل انتخاب این نوع صفحه است.

بتن

جدید ترین و به روزترین صفحات مورد استفاده برای کابینت های منزل استفاده از صفحه بتنی است. بتن نوآوری جدید و به روزی است و به آن دسته از افرادی که مدرن بودن را ترجیح می دهند، توصیه می شود.

ترکیب سنگ و خرده شیشه

طرح، رنگ و بافت متنوع در این صفحه  به چشم می خورد. ترکیب سنگ و خرده شیشه دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد بوده و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند.

چوب طبیعی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که صفحات چوبی را برای کابینت های های خود می پسندید، چوب طبیعی طرح گوشتی بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد. این نوع صفحات ماندگاری بالایی داشته و می توانید برای آماده کردن و خرد کردن مواد غذایی از این صفحه استفاده کنید.

مرمر

مرمر جنس بسیار ظریفی داشته و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند. مرمر یکی از خاص ترین صفحاتی است که برای کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحه کورین

کورین از سنگ مصنوعی ساخته شده است و به دلیل ضد آب بودن در فضاهایی که بیشترین آبخور را دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه نوع نسبتا جدیدی از صفحات کابینت است که بیشتر در بازسازی آشپزخانه استفاده می شود و مواد تشکیل دهنده آن نیز جامد است.

کاشی

کاشی ها نیز به انواع مختلف سرامیکی، شیشه ای و سفالی تقسیم می شوند و تنوع بالایی در رنگ و بافت آن وجود دارد.

رزین

رزین ها معروف به قابلیت تولید بالا در هر طول استانداری است و به دلیل دوام بالا صفحه رزین انتخاب مناسبی برای آشپزخانه است.

استیل

صفحه های با جنس استیل ترکیبی از زیبایی و عملکرد بالا برای آشپزخانه شما است. به دلیل اینکه امروزه بسیاری از مردم وسایل آشپزخانه خود را از جنس استیل برمی گزینند، استفاده از صفحات استیل ترکیب جالبی به آشپزخانه آن ها می دهد.

چینی

صفحات چینی در گذشته بیشتر برای حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه این نوع صفحات به داخل آشپزخانه آورده شده اند و ایده جدیدی برای استفاده در صفحه کابینت شما محسوب می شود.

صفحه کابینت ساخته شده با کاغذ های بازیافتی

با خواندن این عنوان شاید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد استفاده از بدترین الگو و ساختار برای این صفحه باشد. اما باید بدانید که این نوع صفحه دوست دار محیط زیست بوده و به طرز عجیبی با دوام است. جنس این صفحه از کاغذ های بازیافتی بوده و زمانی که با رزین و ماده رنگی ترکیب می شوند ظاهری شبیه به سنگ صابون خواهند داشت.

صفحه از جنس مس

استفاده از جنس مس برای صفحه کابینت در حال حاضر چندان معمول نبوده و هنوز نتواسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اما جالب است بدانید که این جنس صفحه به راحتی تمیز می شود و نگهداری بسیار ساده و آسانی دارد. این صفحه به دلیل فلزی بودن مس ممکن است در مقابله با مواد گوناگون واکنش ایجاد کند و به رنگ قهوه ای، قرمز مات یا حتی سبز در بیاید.

صفحات ام دی اف

ام دی اف از آن دسته صفحه کابینت هایی است که تاکنون مشتریان بسیاری داشته است و بسیاری از مردم برای صفحه کابیت خود از ام دی اف استفاده می کنند. ام دی اف دارای انواع مختلفی بوده و ویژگی های بسیاری دارد. از مشخصات صفحه کابینت ام دی افی می توان به چسب ضد آب و تنوع در رنگ و طرح اشاره کرد. استفاده از چسب ضد آب برای این صفحه موجب دوام بالا و جلوگیری از باد کردن ام دی اف شده است.

بهترین انتخاب برای صفحات کابینت

همانطور که انواع مختلف صفحات کابینت را به شما معرفی کردیم شما با توجه به سلیقه خود می توانید هر کدام از صفحات کابینت که پسند نمودید را سفارش دهید. بسیاری از مردم از بین ویژگی هایی که برای صفحات کابینت خود ترجیح می دهند بیشتر به قیمت و مقرون به صرفه بودن آن توجه می کنند. عده ای دیگر نیز به زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می دهند که سلیقه ها متفاوت بوده و می توانند انواع مختلف را سفارش دهند.

صفحات کابینت در حال رشد

گونه دیگری از صفحات کابینت وجود دارد که امروزه در حال رشد است. به این صفحات اصطلاحا صفحات سازگار با محیط زیست گفته می شود که به دلیل محبوبیتی که تا کنون به دست آورده هزاران نوع از این صفحات برای مردم در دسترس است.

پس اگر برای آشپزخانه خود به دنبال صفحه ای خاص می گردید این مطلب را به دقت مطالعه کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد