دستگاه لبه چسبان اقساطی

0
خرید قسطی به خریداران این امکان را می دهد تا دستگاه مورد نظر را خریداری کرده و هزینه آن را طی زمان های مشخص شده توسط فروشنده پرداخت کنند. در ادامه این مطلب به بررسی خرید دستگاه لبه چسبان اقساطی ، شرایط خرید و مزایای آن خواهیم پرداخت.

دستگاه لبه چسبان اقساطی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه با توجه به نوسانات قیمتی و افزایش قیمت دستگاه های مخصوص چسباندن نوار لبه، صنعتگران زیادی در تامین هزینه های این دستگاه با مشکل مواجه شده اند. از همین رو فروشندگان این دستگاه امکان خرید قسطی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. خرید قسطی به خریداران این امکان را می دهد تا دستگاه مورد نظر را خریداری کرده و هزینه آن را طی زمان های مشخص شده توسط فروشنده پرداخت کنند. در ادامه این مطلب به بررسی خرید دستگاه لبه چسبان اقساطی ، شرایط خرید و مزایای آن خواهیم پرداخت.

شرایط خرید اقساطی دستگاه لبه چسبان

خرید اقساطی دستگاه لبه چسبان، در هر فروشگاهی شرایط متفاوتی برای فروش اقساطی آن ها تعیین شده است. به طور کلی شرایط خرید دستگاه لبه چسبان به صورت قسطی به شرح زیر است. حضور صاحب چک به همراه کارت ملی و دسته چک عدم داشتن چک برگشتی. استعلام این مورد توسط فروشگاه مورد نظر انجام می شود. مشتریانی که از شهرستان جهت خرید دستگاه به فروشگاه مراجعه کرده اند، باید ۳۰ درصد مبلغ کل فاکتور را به صورت نقد پرداخت کنند. شرایط خرید اقساطی برای هر کدام از فروشگاه ها متفاوت است، عده ای از آن ها ممکن است، اقساط کوتاه مدت و بعضی دیگر اقساط بلند مدت به مشتریان خود ارائه دهند. با توجه به شرایط و میزان سرمایه خود می توانید اقدام به خرید اقساطی به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت کنید. ارائه سفته به فروشندگان از دیگر شرایط خرید اقساطی دستگاه لبه چسبان محسوب می شود. فروشنده جهت اطمینان از پرداخت وجوه اقساط، سفته ای معتبر به عنوان ضمانت از خریدار می کند. برخی از فروشگاه های عرضه دستگاه لبه چسبان ، همراه داشتن یک ضامن معتبر برای خرید این کالا را جزء شرایط خرید اقساطی ذکر می کنند. مشتری برای خرید این محصول به ضمانت و تعهد یک ضامن معتبر نیاز دارد.

مزایای خرید دستگاه لبه چسبان اقساطی

در صورتی که به خرید این ماشین احتیاج داشته می توانید به سایت خوگر پلاس نیز مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید. اما در شرایط خاصی توانایی پرداخت کل مبلغ را نداشته باشید، می توانید با پرداخت مقداری از مبلغ و الباقی  آن به صورت قسطی، این محصول را خریداری کنید. در خرید اقساطی دستگاه لبه چسبان نیاز به نگرانی بابت پرداخت کل هزینه محصول نیست؛ زیرا به واسطه خرید اقساطی به پس انداز های طولانی مدت متوسل شده و در مرور زمان کل مبلغ را پرداخت می کنید. پس از پرداخت مقداری از مبلغ دستگاه به صورت نقد و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساطی، محصول بلافاصله به شما تحویل داده خواهد شد. برخی از فروشگاه های عرضه دستگاه لبه چسبان، بدون پرداخت مبلغ اولیه دستگاه را به شما تحویل می دهند. شما می توانید هزینه این دستگاه را به صورت تمام قسط پرداخت کنید. خرید کالای گران قیمتی مانند دستگاه لبه چسبان به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند. از دیگر مزایای خرید اقساطی این دستگاه می توان به پرداخت هزینه به صورت اقساط بلند اشاره کرد. پرداخت هزینه اقساط بلند مدت به صورت ۲۴ ماهه بوده و این امکان را به شما می دهد تا در دراز مدت مبلغ دستگاه لبه چسبان را پرداخت کنید. در این روش شما می توانید بدون محدودیت قیمت، مدل مد نظر برای دستگاه خود را خریداری کرده و هیچ محدودیتی در آن نداشته باشید. همچنین ممکن است بسیاری از فروشگاه های عرضه این محصول هیچ نیازی به ضامن نداشته و و فقط با دریافت چک معتبر محصول را به شما تحویل دهند.

مزایای فروش دستگاه لبه چسبان برای فروشندگان                   

همچنین فروش این کالا به صورت قسطی برای فروشندگان مزایایی را به همراه خواهد داشت. هنگامی که فروشندگان اقدام به ارائه اقساطی دستگاه لبه چسبان می کنند، می توانند با احتساب هزینه های تامین پول از نظام بانکی، پولی بیشتر از بهای اصلی دستگاه در دراز مدت دریافت کنند. همچنین این روش برای فروشگاه ها نوعی تبلیغات محسوب می شود. فروشندگان دستگاه لبه چسبان با فراهم آوردن شرایط آسان خرید این محصول، مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کرده و به کسب و کار خود رونق می بخشند.

خرید دستگاه لبه چسبان چگونه انجام می شود؟

همانطور که می دانید شما به دو صورت می توانید این کار را انجام دهید. اولین روش از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه این دستگاه است. شما با مراجعه به فروشگاه و خرید محصول به صورت قسطی مراحل تعیین شده برای پرداخت هزینه را طی خواهید کرد. روش دوم به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به وب سایت جهت خرید دستگاه لبه چسبان قسطی است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مربوط به فروش دستگاه های لبه چسبان اقدام به خریداری این محصول کنید. شما می توانید این کار را به دو روش انجام دهید. در روش اول می توانید به صورت مستقیم لینک مدل دستگاه مورد نظر خود را در سایت وارد کرده تا کارشناسان وب سایت شرایط خرید اقساطی را برای شما ارسال کنند. روش دوم به این صورت است که می توانید دستگاه مورد نظر خود را سفارش داده و سپس با ورود به پنل کاربری خود آن را سفارش دهید. در صورت تایید روند تایید ثبت سفارش توسط کارشناسان، باید به تعداد اقساط ماهیانه چک شخصی نوشته و برای کارشناسان سایت مربوطه ارسال کنید. پس از ارسال چک، دستگاه لبه چسبان خود را در کارگاه یا کارخانه تحویل خواهید گرفت. در روش سفارش اینترنتی، هیچ هزینه رفت و آمدی نداشته و در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. نکته ای که باید قبل از خرید اقساطی دستگاه لبه چسبان به آن توجه داشته باشید، توجه به مطمئن بودن سایت مورد نظر جهت سفارش است. بسیاری از سایت ها جعلی بوده و ممکن است قصد آن ها خالی کردن جیب شما باشد. بسیاری از فروشندگان دستگاه لبه چسبان این دستگاه را به صورت کاملا رایگان ارسال کرده و از شما هیچ هزینه ای بابت رفت و آمد دریافت نخواهند کرد. در این مقاله سعی شد تا برای شما درباره خرید دستگاه لبه چسبان اقساطی سخن گفته شود. با مطالعه این مطلب و آشنایی با مزایای خرید قسطی این محصول، به راحتی دستگاه خود را خریداری کنید و به کسب و کار خود رونق دهید. اگر لبه چسبان پرتابل انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد