انواع یراق آلات درب ضدسرقت

0

انواع یراق آلات درب ضدسرقت

به گزارش دکوکده : انواع یراق آلات درب ضدسرقت همان‌طور که از نام جک اتوبوسی پیداست، مکانیسم آن مشابه درب اتوبوس بوده و دارای دو گونه آرام‌بند و ساده است. عملکرد جک آرام‌بند به‌گونه‌ای است که درب کابینت را زیاد آرام، روان و بی‌صدا می‌بندد. شاید شما به عنوان یک فرد با انواع درب های دیگر آشنا باشید و بدانید که معمولا استفاده از یراق آلات درب ضدسرقت در انواع درب ها مورد استفاده است. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات درب ضدسرقت همراه شوید.

دستگیره؛ یراق آلات درب ضدسرقت

یکی از اجزای اصلی کابینت دستگیره است. دستگیره کابینت باید علاوه بر زیبایی، کاربردی باشد. دستگیره‌ها به ۲ بخش تک ‌پایه و دو پایه بخش می‌شوند که هرکدام حائز گونه ها نوین و کلاسیک هستند. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع یراق آلات درب ضدسرقت آشنا کنیم.

یراق آلات درب ضدسرقت

یکی دیگر از مهم‌ترین گونه ها یراق آلات، یراق آلات درب هستند که از عقیده ایمنی و زیبایی اهمیت ویژه‌ای دارد. یراق آلات درب در گونه ها و اندازه‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از انواع آن می‌توان به دستگیره، قفل، سیلندر، آرام‌بند، جک، لولا، زبانه، اسپانیولت، چشمی، ضربه‌گیر، دریچه پست، شب بند و … اشاره کرد. یراق آلات درب ضدسرقت اما امروزه از سایر انواع یراق آلات مهم تر هستند چرا که این انواع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگیره درب

دستگیره درب از پاره ها مهم در دکوراسیون بوده و از لحاظ امنیت از اهمیت فوقانی برخوردار است. گونه ها دستگیره را می‌توان به دستگیره پلاک، روزت، درب ورودی، توپی، ضربه‌ای و الکترونیکی تقسیم‌بندی کرد. این بخش هم از جمله مهم ترین بخش های یراق آلات درب ضدسرقت است.

قفل

یکی از مهم‌ترین پاره ها درب، قفل است که از سیلندر و مغزی برپایی می‌شود. قفل یگانه از یراق آلات مهم جهت افزایش امنیت محل شغل یا سکونت بوده و به ۴ دسته قفل درب حیاط، ورودی آپارتمان، تو ساختمان و قفل درب آهنی بخش می‌شود که هرکدام دارای انواع متفاوتی هستند. با پروا به تنوع انواع دستگیره‌ها، انتخاب سیلندر و قفل متناسب از اهمیت زیاد فوقانی برخوردار است؛ که در مقاله‌ای جداگانه به بررسی آن می‌پردازیم. در این بخش میخواهیم شما را با قفل که جزئی از یراق آلات درب ضدسرقت است آشنا کنیم. گرچه در برگزیدن قفل، آیتم امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اما آشنایی به اندکی سخن را باز کنید قفل بدون داشتن کلید مهارت مفیدی است و در عین حال به شما تذکر می‌کند که برای بالا بردن امنیت خانه و وسایلتان نباید صرفا به قفل کردن در بسنده کنید. الان در ویدیو ذیل با ما همراه باشید لغایت ببینیم چگونه می‌توان به‌راحتی و در پهنا چند ثانیه قفل را بدون کلید باز کرد. در این بخش با ما و آشنایی با یراق آلات درب ضدسرقت همراه شوید. درب ضد سرقت همانطور که از نام آن مشخص است، نوعی از درب است که از ورود سارقین و به طور کل ورود غیرمجاز افراد جلوگیری خواهد کرد. البته گفته می شود که این اطمینان برای شما صددرصد نخواهد بود اما یراق آلات درب ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که بتوانند امنیت را برای درب شما ایجاد کنند و به طور کل تفاوت های بسیاری با درب های معمولی دارند. برخلاف درهای معمولی، این نوع درها در برش، اهرم و همچنین دستکاری قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که امنیت بیشتری داشته باشند و شما میتوانید با استفاده از نرده های حفاظتی آکاردئونی، امنیت را تا حد بسیار بیشتری برای آن ها برقرار کنید. دقت داشته باشید که این درب ها معمولا با استانداردهای جهانی ساخته می شوند و به همین دلیل هم میتوانند برای شما بسیار کارآمد باشند. اگر شما هم میخواهید از انواع این یراق آلات درب ضدسرفت استفاده کنید باید بدانید که این نوع یراق آلات معمولا متفاوت با انواع دیگر ساخته می شوند و به گونه ای هستند که امنیت را برای ساختمان شما فراهم کنند و جنس آن ها نیز مرغوب تر و محکم تر است. شما میتوانید با نصب این درب ها با خیالی آسوده منزل خود را قفل کنید و برای سفر و یا بیرون رفتن با خیالی راحت کار خود را انجام دهید و مطمئن باشید که خانه شما ایمن است. همواره مسئله نگهداری از خانه ها با صرف هزینه ناچیز گرد از دغدغه های افراد به احصاییه میرود که وجود درب های ضد دزدی تا نزدیک بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار زیاد احسان در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود برگزیدن دیتا است. و مایه کاهش سرقت از منازل شده است که البته پروا به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد بهره‌گیری ی آن رابطه ی مستقیم دارد به طور نمونه درب های مورد کاربرد در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب حائز امنیت و پایداری اکثریت نسبت به درب منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب منازل بهره‌گیری میشود و وانگهی ساختار درب ها برای محیط‌ های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل باره نظر از عایق صوتی ، عایق نم ، عایق حرارت و برودت ، ضد اسید و سایر عایق ها کاربرد میشود شما میتوانید با استفاده از یراق آلات درب ضدسرقت این نوع درب ها را به آسانی نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید. اگر یراق آلات درب ضدسرقت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد