اجاره سوئیت در چیتگر تهران

0

اجاره سوئیت در چیتگر تهران

اجاره سوئیت در چیتگر تهران: بسیاری از افراد جهت تفریح و گردش به تهران سفر می کنند. تهران نیز مانند سایر شهر های ایران دارای جاذبه های گردشگری بوده و سالانه مسافران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کند.

اگر شما به قصد تفریح و گردش به تهران سفر کرده اید پیشنهاد می شود در مناطقی اقامت داشته باشید که جاذبه های گردشگری در آنجا قرار گرفته باشد.

به گزارش دکوکده : منطقه چیتگر تهران از جمله محله هایی است که امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن قرار گرفته و مسافران تمایل بیشتری به اقامت در آن محله دارند. با اجاره سوئیت در چیتگر تهران دسترسی به امکانات تفریحی برای شما آسان تر خواهد بود.

اگر شما قصد اقامت در محله چیتگر تهران را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید که در خصوص این محله برای شما بیشتر توضیح دهیم.

موقعیت جغرافیایی اجاره سوئیت در چیتگر تهران

محله چیتگر در منطقه ۲۲ غرب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال و شرق به بزرگراه همت، آزادگان و محور چهار باغ متصل می شود.

همچنین از قسمت جنوب و جنوب غرب به پارک چیتگر و از سمت غربی به ساختمان های مسکونی قسمت منطقه ۲۲ پیوند دارد.

اگر شما در این محله ها و خیابان هایی که ذکر شد رفت و آمد بیشتری دارید بهتر است در این منطقه از تهران اقامت داشته باشید.

همچنین این محله دارای خط مترو بوده که شما با کمترین زمان به هر منطقه ای که تمایل داشته باشید نقل مکان کنید.

دسترسی به جاذبه های گردشگری با اجاره سوئیت در چیتگر تهران

سکونت در این منطقه برای افرادی که به هدف تفریح و گردش به تهران سفر کرده اند، بسیار مناسب است. زیرا بیشتر جاذبه های گردشگری در این منطقه واقع شده است. کمتر کسی وجود دارد که نام دریاچه چیتگر  را نشنیده باشد.

دریاچه چیتگر در منطقه چیتگر تهران واقع شده است که بسیاری از امکانات تفریحی مانند قایق سواری در دریاچه وجود دارد.

با ساخت دریاچه چیتگر بسیاری از پرندگان هر ساله از اروپا و سیبری به این منطقه از تهران مهاجرت کرده و منظره جذابی برای بازدید کنندگان ایجاد شده است.

امکاناتی مانند دوچرخه سواری، سافاری، اسکیت و سرزمین بازی برای گردشگران قرار داده شده که در طول مدتی که در دریاچه چیتگر سپری می کنند لحظات خوشی را تجربه کنند.

رستوران و کافی شاپ های بسیار زیبا و با کیفیتی دراین منطقه قرار گرفته است که شما  جهت صرف غذا در طول اقامت خود در تهران می توانید به رستوران های اطراف مراجعه کنید.

هزینه اجاره سوئیت در چیتگر 

دغدغه بسیاری از افراد هنگام سفر هزینه های اقامت آنها در شهر تهران است. شما جهت کاهش هزینه های خود سوئیت هایی که در سطح شهر قرار گرفته اند را می توانید در طول مدتی که درتهران هستید اجاره کنید. هزینه های اجاره سوئیت در تهران بسته به مناطقی که شما قصد اقامت دارید ، متفاوت است.

معمولا در مناطق غربی شهر تهران اجاره سوئیت بسیار ارزان تر از مناطق شمالی یا مرکزی است. با اجاره سوئیت در چیتگر تهران می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید زیرا در این محدوده از شهر تهران هزینه های سوئیت مناسب بوده و به علت نزدیکی به مناطق گردشگری شما هزینه های اضافی جهت رفت و آمد خود پرداخت نخواهید کرد.

عوامل دیگری نیز می تواند بر قیمت اجاره سوئیت در چیتگر تهران تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد اقامت در سوئیتی را دارید که از متراژ بالایی برخوردار است، باید هزینه بیشتری را در طول مدتی که در آنجا ساکن هستید، بپردازید.

اما در این گونه مواقع اگر شما با تعداد نفرات بیشتری قصد اقامت در سوئیت را داشته باشید برای شما به صرفه تر خواهد بود. زیرا اگر بخواهید در هتل اقامت داشته باشید باید به تعداد نفرات به ازای هر شب هزینه ای را پرداخت کنید.

همچنین امکاناتی که برای شما قرار داده شده است در تغییر قیمت بی تاثیر نخواهد بود. مسلما هرقدر امکانات بیشتر و کامل تر باشد هزینه ای که از شما دریافت می کنند،  بیشتر خواهد بود.

نکاتی که باید قبل از اجاره سوئیت به آن توجه داشته باشید

قبل از اجاره کردن سوئیت مورد نظر خود به نکاتی باید توجه داشته باشد که در نهایت برای شما مشکلی به وجود نیاید. نکات مهم در خصوص اجاره سوئیت به شرح زیر است:

  • از اجاره کردن سوئیت به صورت غیر حضوری خودداری کنید. زیرا شما باید ابتدا امکانات و نظافت سوئیت را بررسی کنید که متوجه شوید آیا سوئیتی متناسب با نیاز و انتظارات شما است یا خیر؟ در صورت تایید می توانید سوئیت را از صاحب آن در مدت دلخواه اجاره کنید.
  • تعداد نفراتی که قصد اقامت در سوئیت را دارید به مالک سوئیت اطلاع دهید که در خصوص پرداخت اجاره با مشکلی روبرو نشوید. اغلب مواقع نسبت به تعداد نفرات هزینه را افزایش نمی دهند اما گاهی اوقات ممکن است تعداد بالای ۴ نفر را هزینه بیشتری دریافت کنند.
  • اگر شما به مدت یک هفته یا بیشتر در سوئیت اقامت داشته باشید از تخفیفات بیشتری نیز برخوردار خواهید شد. در هنگام پرداخت هزینه این موضوع را به مالک سوئیت یادآوری کنید که هزینه کمتری را از شما دریافت کند.
  • هنگام ساکن شدن در سوئیت به تمامی وسایل و تجهیزات سوئیت توجه داشته باشید که در صورت سالم نبودن به مالک سوئیت اطلاع دهید که هزینه ای بابت خرابی وسایل از شما دریافت نکند.
  • همچنین هنگام پرداخت اجاره سوئیت رسیدی را جهت پرداخت کرایه از مالک دریافت کنید که نشان دهنده تسویه شما با مالک سوئیت باشد. زیرا ممکن است برخی از افراد سودجو پس از دریافت هزینه طلب پول بیشتری را از شما داشته باشد.

در نتیجه، هنگام اجاره سوئیت در تهران باید به نکاتی توجه داشته باشید. در ابتدا باید در نظر بگیرید که شما به چه هدفی به تهران سفر کرده اید. اگر به قصد تفریح و گردش به تهران سفر کرده اید با اجاره سوئیت در چیتگر تهران شما به مناطق گردشگری نیز نزدیک خواهید بود.

همچنین به نکاتی جهت پرداخت کرایه سوئیت توجه داشته باشید که هزینه بیشتری در زمان تحویل سوئیت از شما دریافت نکنند.

شما عزیزان می توانید برای اجاره سوئیت در تهران به لینک هوزاس مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد