هتل تمیز و ارزان در تهران

0

هتل تمیز و ارزان در تهران

به گزارش دکوکده : تهران از جمله کلان شهرهایی است که دارای قدمت تاریخی مناسبی است و بسیاری از افراد برای گردش و تفریح به این شهر سفر می کنند. از طرفی تهران محل رفت و آمد افراد بسیاری است که به دلایل کاری و تحصیلی به صورت مداوم به این شهر تردد دارند. برای این افراد پیدا کردن هتل تمیز و ارزان در تهران اهمیت ویژه‌ای دارد. زیرا ارزان بودن محل اقامت می تواند باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها شده و شما می توانید با این صرفه جویی مبالغ بیشتری را برای تفریح یا تردد خود به تهران کنار بگذارید.

از طرفی هتل ها تنها برای اقامت مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، نیستند بلکه بسیاری از افراد قرارهای مهم کاری خود را در این مجموعه ها می گذارند. همچنین برخی از هتل ها محل هایی برای برگزاری نشست ها و جلسات مهم نیز در نظر می گیرند تا بتوانند پذیرای این دسته از افراد نیز باشند. دسته‌های مختلفی از هتل تمیز و ارزان در تهران وجود دارند که به ارائه خدمت به مسافران مشغول هستند. در این مقاله انواع این هتل ها را بررسی خواهیم کرد.

متل ها؛ ارزان و با کیفیت

متل ها در واقع از دسته هتل های سر راهی بوده که دارای متراژهای کوچک و قیمت های مناسبی هستند. متل مجهز به لابی نیست زیرا شما نیازی به توقف در مجموعه نخواهید داشت. متل ها به گونه‌ای طراحی می شوند که هرکس اتومبیل خود را در مقابل اتاقش پارک نماید. شما با اقامت در هتل دارای واحدی کاملاً مستقل خواهید بود و فقط برای گرفتن یا تحویل دادن کلید اتاق به تحویلدار به این قسمت مراجعه می کنید.

این متل ها معمولاً در ورودی های شهر تهران و در حواشی شهر واقع شده اند و برای استراحت های کوتاه مدت مناسب هستند. اگر در طول سفر خود به تهران احساس خستگی کردید بهتر است در یکی از این استراحتگاه های بین راهی ایستاده و به خوبی استراحت کنید. این مجموعه ها بسیار تمیز و راحت هستند و شما می توانید آن ها را مانند یک هتل تمیز و ارزان در تهران به حساب آورید. زیرا قیمت های آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

هتل پانسیون ها؛ مناسب برای اقامت های طولانی

این دسته از هتل ها معمولاً برای افرادی مناسب است که قصد اقامت طولانی مدت و چند ماهه در تهران را دارند. زیرا اجاره این پانسیون ها به صورت ماهانه یا سالانه است. قیمت این پانسیون ها در مقایسه با بسیاری از اقامتگاه ها برای اقامت طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه است و علت آن به خاطر این است که شما به صورت ماهانه این اتاق ها را اجاره می کنید. همین امر باعث شده تا هتل پانسیون یک هتل تمیز و ارزان در تهران محسوب شود.

این پانسیون ها امکانات بسیاری از هتل ها و مهمان‌پذیرها را ندارند اما خدمات اولیه ای دارند که برای اقامت قابل قبول است. اتاق های پانسیون دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند اما برای تماشای تلویزیون و صرف غذا باید به اتاق تلویزیون و سالن های غذاخوری مراجعه نمائید. معمولاً در این مجموعه های اقامتی کتابخانه و سالن مطالعه نیز برای افراد علاقه مند در نظر گرفته می شود.

شما برای رزرو اتاق در یک هتل تمیز و ارزان در تهران می توانید به یکی از این پانسیون ها مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این پانسیون ها دارای قوانین و مقرراتی هستند که شما ملزم به رعایت آن ها هستید. ساعت سرو غذا مشخص بوده و در خارج از این زمان ها وعده غذایی آماده نخواهد بود. افراد غریبه اجازه ورود برای صرف غذا را نخواهند داشت. همچنین درب پانسیون تنها تا ساعاتی از شب برای ورود باز است.

هتل آپارتمان؛ شیک اما ارزان

هتل آپارتمان ها معمولاً مجموعه های کاملی هستند و به عنوان یک واحد کاملاً مستقل در اختیار مسافران قرار می گیرند. این مجموعه های اقامتی اگر چه امکانات و خدمات مناسبی داشته اما یک هتل تمیز و ارزان در تهران محسوب می شوند. اگر شما به دنبال اتاقی هستید که در عین تمیز بودن دارای قیمت های مناسبی باشد، رزرو اتاق در هتل آپارتمان ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

ساختار کلی این مجموعه ها بسیار شبیه به هتل است و این مجتمع های اقامتی دارای تعداد فراوان و متنوعی از اتاق ها هستند. هر یک از اتاق ها دارای سرویس های ویژه از جمله وسایل پخت و پز هستند. بنابراین شما برای صرف وعده های غذایی نیازی به مراجعه به رستوران یا غذاخوری ها ندارید. همین امر باعث شده تا اقامت در این هتل تمیز و ارزان در تهران بسیار مقرون به صرفه باشد.

هتل آپارتمان ها برای اقامت های چند ماهه در تهران بسیار ایده آل هستند. زیرا امکانات موجود در این واحد ها دقیقاً مشابه خانه و محل زندگی شما است و اقامت در آن برای شما راحت و دلچسب خواهد بود. از طرفی هزینه اقامت در این مجموعه ها نسبت به هتل های هم تراز خود ارزان تر بوده و حتی رزرو های چند هفته ای شما هم آنچنان گران قیمت نخواهد شد.

شما در انتخاب مدت زمان اقامت در این مجتمع های اقامتی آزاد هستید و می توانید اقامت های چند روزه تا چند ماهه داشته باشید. آرامش و راحتی در این هتل تمیز و ارزان در تهران به اندازه ای است که شما احساس غربت نکرده و می توانید مدت زمان زیادی را به دور از خانه و کاشانه خود زندگی کنید.

هتل های بزرگ؛ اقامتی لوکس و فراموش نشدنی

این دسته از هتل ها دارای امکانات فوق‌العاده مناسبی بوده و درجه بندی های متفاوتی دارند. رزرو اتاق در این مجموعه ها آسان نیست و شما باید از چند هفته قبل از عزیمت برای رزرو در این نوع هتل ها اقدام نمائید. معمولاً این دسته از هتل ها را بر اساس ستاره تفکیک می کنند. هتل های چهار یا پنج ستاره از دسته هتل های لوکس و لاکچری هستند که اقامت در آن ها به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود.

برای رزرو اتاق در یک هتل ارزان در تهران باید سراغ هتل هایی با ستاره های کمتر بروید. ارزان بودن هزینه اقامت در این مجموعه ها اصلاً به معنای پایین بودن سطح خدمات و رفاه نیست. زیرا یک اقامتگاه برای قرار گرفتن در دسته بندی هتل ها باید یک سری قواعد اولیه را رعایت کرده و محیطی شیک و تمیز را در اختیار مسافران قرار دهد.

هتل های یک یا دو ستاره

کیفیت ارائه خدمات در این هتل ها در سطح قابل قبولی است. با وجود خدمات مطلوب در این نوع هتل ها دارای قیمت های اقتصادی و به صرفه ای هستند که برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک هتل تمیز و ارزان در تهران هستند بسیار مناسب است.

برخورد کارکنان در این هتل ها محترمانه بوده و خدمت رسانی به شما از وظایف آن ها می باشد. شما برای صرف غذا در این مجموعه اقامتی باید بیرون بروید. بسیاری از خدمات اضافه نیز با پرداخت هزینه اضافی برای شما انجام خواهند شد. این مجموعه ها دارای حداقل خدمات مطلوب هتل ها هستند.

هتل سه ستاره

این هتل ها در دسته هتل های متوسط قرار می گیرند و قیمت های نسبتاً مناسبی دارند. امکانات این هتل ها در مقایسه با هتل های یک یا دو ستاره بیشتر است. این هتل ها امکانات فوق العاده چشمگیری ندارند اما داشتن رستوران برای صرف وعده های غذایی و لابی بزرگ از مزیت های اقامت در این نوع هتل ها به حساب می آید.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد