هتل ارزان تو تهران

0

هتل ارزان تو تهران

به گزارش دکوکده : رزرو هتل ارزان تو تهران یکی از سخت ترین کارهایی است که هر مسافری با آن روبرو خواهد شد. سخت بودن آن به این خاطر است که تعداد هتل ها و هتل آپارتمان های شهر بسیار زیاد است. هر یک از این هتل ها نیز اتاق های متنوعی دارند که در مجموع شما برای رزرو یک هتل ارزان تو تهران انتخاب های متنوعی خواهید داشت. اقامت در یک هتل ارزان قیمت می تواند در بسیاری از هزینه های شما صرفه جویی نماید.

بسیاری از افرادی که رفت و آمد زیادی به تهران دارند از این فرصت برای کمتر کردن هزینه های خود استفاده می کنند. معمولاً هتل هایی با درجه کیفی متوسط مانند هتل های یک، دو و سه ستاره دارای قیمت های مناسب تری هستند. با وجود اینکه کیفیت خدمات در این هتل ها در سطح مطلوبی بوده اما قیمت های آن ها مخصوصاً برای اقامت های کوتاه مدت در تهران بسیار مقرون به صرفه است.

اگر چه مهمان‌پذیرها دارای قیمت های به مراتب پایین تری هستند اما بسیاری از مسافران ترجیح می دهند در یک هتل ارزان اقامت داشته باشند. زیرا زمانی که یک اقامتگاه در دسته بندی هتل ها قرار می گیرد زیر ذره بین هایی وجود دارد که کیفیت خدمات در این مجموعه ها را بررسی می کنند. بنابراین سطح ارائه خدمات در این مجموعه های اقامتی همواره در سطح ایده آلی قرار داشته اما در عین حال دارای قیمت های مناسب و ایده آلی هستند.

رزرو هتل ارزان تو تهران و انواع اتاق ها

هتل ها دارای اتاق های بسیار متنوعی هستند که به حسب سلیقه و خواسته های مشتریان مهیا شده است. شما با توجه به بودجه خود و امکاناتی که تمایل دارید می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو نمائید. اتاق ها به شیوه های مختلفی دسته بندی می شوند. اگر اتاق ها را بر اساس متراژ تقسیم بندی کنیم به دو دسته استاندارد و سوپریور تفکیک می شوند.

اتاق های استاندارد

این دسته از اتاق ها دارای متراژی در حدود پانزده تا بیست متر هستند. مساحت این دسته از اتاق ها در هتل ارزان تو تهران به گونه ای است که علاوه بر تخت و امکاناتی مانند یخچال و تلویزیون، فضای مناسبی برای رفت و آمد مهمانان نیز در اختیار می گذارد. این اتاق ها معمولاً یک یا دونفره هستند.

اتاق های سوپریور

معمولاً هتل هایی که از مهمانان بیشتری پذیرایی می کنند از این مدل اتاق ها با مساحتی دو برابر اتاق های استاندارد استفاده می کنند. وجود مساحت اضافه در این اتاق ها باعث می شود تا تخت های بیشتری جا شده و امکانات رفاهی این اتاق ها نیز افزایش یابد.

کاهش هزینه ها با انتخاب اتاق مناسب در هتل ارزان تو تهران

هتل های تهران دارای سرویس ها و خدمات مختلفی بوده که با توجه به انواع این خدمات، قیمت هتل ارزان تو تهران دارای تنوع زیادی است. بنابراین با دقت در انتخاب اتاق و کاهش دادن این سرویس های ویژه می توانید در هزینه های خود رقم قابل توجهی را صرفه جویی نمائید.

در برخی مدل ها شما تنها هزینه اقامت خود در هتل را می پردازید و این اتاق شامل هیچ وعده غذایی و سرویس ویژه ای نخواهد شد. به این اتاق ها Only Room گفته می شود و برای افرادی که به دنبال رزرو اتاق در هتل ارزان تو تهران هستند، بسیار مناسب است. برای صرف وعده های غذایی می توانید به رستوران هایی که در این مجموعه های اقامتی در نظر گرفته شده مراجعه نمائید. اما هزینه این وعده ها به عهده خود شما خواهد بود.

متناسب با تعداد وعده هایی که توسط هتل ارزان در تهران ارائه می شود دسته بندی اتاق ها نیز تنوع یافته است. بر این اساس اتاق های Bed & Breakfast تنها هزینه صبحانه را پرداخت خواهید کرد. Half Board نیز به اتاق هایی اطلاق می شود که علاوه بر صبحانه شما از یک وعده ناهار یا شام نیز بهره خواهید برد. کامل ترین اتاق ها را Full Board می نامند که تمام وعده های غذایی برای شما سرو می شود. همچنین شما از برخی از سرویس های نوشیدنی نیز برخوردار خواهید شد.

همانطور که از ظاهر امر پیدا است هر چه این امکانات و ملحقات اتاق ها بیشتر باشد هزینه ای که برای اقامت در این اتاق ها می پردازید نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین بر حسب بودجه ای که دارید می توانید برخی از این سرویس ها را حذف کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمائید. در این صورت رزرو اتاق در هتل ارزان تو تهران دور از دسترس نخواهد بود.

امنیت کامل در هتل ارزان تو تهران

بیشتر هتل های تهران درجه کیفی بالایی دارند و از امنیت مناسبی برخوردار هستند. اما گاهی شما اشیا قیمتی به همراه دارید و تمایل ندارید در طول اقامت خود این وسایل را با خود جابه جا کنید. برای این شرایط صندوق های امانتی در هر یک از اتاق ها قرار گرفته است. این صندوق ها نوعی گاوصندوق بوده و برای حفاظت از وسایل و اشیا گرانبهای شما در مدت اقامتتان مهیا شده‌اند.

کاهش هزینه های جانبی در رزرو هتل ارزان تو تهران

نکته ای که باید در هنگام رزرو هتل ارزان در تهران به صورت اینترنتی یا حضوری در نظر داشته باشید هزینه هایی است که ناخواسته به شما تحمیل می شود. این هزینه ها شامل خدمات اضافه ای هستند که به شما ارائه می شود. گاهی شما از اضافه بودن این هزینه ها خبر ندارید و زمانی که می خواهید صورت حساب خود را تسویه کنید متوجه آن خواهید شد.

تحویل روزانه روزنامه و مجله، گذاشتن گل در اتاق، استفاده از لاندری، هزینه های پارکینگ، اینترنت رایگان و… از جمله خدماتی هستند که ممکن است رایگان نبودن آن ها در هنگام رزرو به شما گفته نشود. بنابراین قبل از رزرو حتماً درباره این خدمات پرس و جو نمائید تا ناخواسته زیر بار این هزینه ها نروید. با اعلام شما این خدمات اضافه درباره اتاق های رزرو شده توسط شما اعمال نخواهند شد.

نکته جالب درباره خدمات اضافی هتل ارزان این است که برخی از این وسایل را می توانید در هنگام ترک اتاق با خود به خانه ببرید. مسواک، صابون، شامپو، خمیردندان، دستمال کاغذی، روزنامه، انواع لوازم‌التحریر، دمپایی های روفرشی و واکس کفش از جمله وسایلی هستند که به همراه بردن آن ها اشکالی ایجاد نخواهد کرد.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد