ام دی اف خام سفید

0

ام دی اف خام سفید

به طور کلی، ام دی اف خام سفید یکی از متریال پرکاربرد برای تولید و ساخت کابینت، به ویژه برای آشپزخانه های ایرانی به شمار می رود.
شایان ذکر است که ویژگی ها و مزیت های بسیار مهم و حائز اهمیت ورق های ام دی اف، سبب افزایش کاربرد و استفاده از این نمونه فرآورده های چوبی خصوصاً در صنایع کابینت سازی شده است. از سوی دیگر، قیمت مناسب ام دی اف خام سفید از مهمترین مؤلفه های حائز اهمیت برای خرید این محصولات تلقی می شود.

ام دی اف خام سفید

ورق های ام دی اف طوسی و قهوه ای در کنار اوراق ام دی اف سفید، از جمله رنگ های پرکاربرد و پر استفاده برای تولید و ساخت کابینت به حساب می آیند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از ام دی اف خام سفید فقط به تولید کابینت محدود و محصور نمی شود، بلکه این متریال برای ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی نظیر میز تلویزیون، میز ناهارخوری، کمد دیواری، سرویس دکور و سرویس خواب، در طیف وسیعی استفاده به عمل می آید.

ناگفته نماند که پایداری و مقاومت ورق های ام دی اف خام سفید، از مهم ترین ویژگی های این نوع از فرآورده های چوبی قلمداد می گردد. همچنین تولید این محصول در مدل ها و اندازه ها مختلف و متنوع، برای تولید لوازم چوبی، آزادی عمل بیشتری را در اختیار تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی قرار می دهد.
علاوه بر این، عدم داشتن نقص های طبیعی و گره در ساختار ورق های ام دی اف خام سفید، از دیگر مشخصه های بارز و برجسته این محصول به شمار می آید. لازم به ذکر است که قابلیت کنده کاری و حکاکی بر روی سطح ورق های ام دی اف خام به وسیله دستگاه cnc امکان پذیر می باشد.

ضرورت استفاده از ام دی اف خام سفید

به طور کلی، ورق ام دی اف خام سفید در صنعت دکوراسیون سهم عمده و قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. زیبایی و جذابیت ظاهری رنگ سفید بسیاری از سلیقه ها را به سمت و سوی خود خیره می سازد. از سوی دیگر، قابلیت روکش شدن این ورق ها، مدل ها و طرح ها متنوعی از این محصول را ایجاد می سازد.
بر این اساس، سطح ورق های ام دی اف سفید با روکش های متفاوتی پوشش داده می شود که روکش های برفی، صابونی و براق از روکش های پرکاربرد و محبوب در این زمینه به شمار می روند. روکش های کشیده شده بر روی سطح ام دی اف خام، هر کدام کاربرد ها و کارایی ها مختص به خود را دارا می باشند.

خصوصیات رنگ روشن

به طور کلی، رنگ سفید در زمره رنگ های آرامش بخش و چشم نواز به شمار می آید. همچنین رنگ سفید قابلیت ترکیب و تلفیق شدن با سایر طیف های رنگی را به نحو مطلوب فراهم می آورد. ام دی اف سفید براق در دکوراسیون و به عنوان نما، کاربرد وسیع و گسترده را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که ورق های ام دی اف سفید برفی و صابونی، در بدنه کابینت نقش بسزایی ایفا می نمایند.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ورق های ام دی اف خام سفید از لحاظ قیمت در مقایسه با ام دی اف های رنگی، از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشند. قیمت اقتصادی و بهینه این نمونه ورق های فشرده، یکی از دلایل استفاده وسیع و محبوبیت آن محسوب می شود. از طرف دیگر، این محصول، یکی از ورق های ام دی اف پرفروش و بسیار محبوب در بازار مصنوعات چوبی کشور ما به حساب می آید.

نقاط قوت و مثبت ام دی اف خام

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، مقاومت، استحکام و پایداری در برابر عوامل محیطی و فرسایشی، از جمله شاخصه های برتر و حائز اهمیت ام دی اف خام سفید محسوب می گردد.
چگالی و تراکم این محصول در کنار استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب در ساختار، ایم نوع ام دی اف را به یک محصول منحصر به فرد و متمایز مبدل کرده است. شایان ذکر است که کابینت سازان، بر روی استفاده از این ورق ها در تولید محصولات خود تاکید ویژه ای دارند.

پیچ خور عالی به انضمام کیفیت بسیار بالا از دلایل حائز اهمیت تولید کنندگان کابینت برای استفاده از این نوع فرآورده های چوبی تلقی می شود. همچنین ارائه این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف و کاربردی، از دیگر نقاط عطف ورق های ام دی اف سفید می باشد.
ناگفته نماند که روکش کردن ورق های ام دی اف خام نیز در افزایش و استحکام این محصولات تاثیر بسزایی برجای می گذارد.

روکش ملامینه از جمله روکش های رایج و متداول برای پوشش سطح ورق های ام دی اف بوده که سبب ضد خش شدن این محصولات می گردد. بدون تردید یکی از مزیت های منحصر به فرد و متمایز این محصول مقاومت آن در برابر رطوبت و هوای مرطوب می باشد.

شایان ذکر است که برای خرید ورق های ام دی اف خام سفید، مجموعه خوگر پلاس، یک گزینه کاربری و مثمر ثمر تلقی می شود. قیمت مقرون به صرفه، متریال باکیفیت و مرغوب، دوام بالا و طرح های متنوع، از ویژگی های مهم خوگرپلاس محسوب می گردد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد