چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ

0

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ: تابلوهای دیواری از بهترین ابزارهایی هستند که به خانه روح بخشیده و این قابلیت را دارند که  به تنهایی فضای کلی  خانه را تغییر دهند و به آن حس و حالی متفاوت ببخشند.

تابلوهای دیواری که از آثار هنری زیبا و معروف ساخته شده اند گزینه مناسبی برای تغییر اتمسفر خانه محسوب می شوند.

اگر دیوارهای خانه تان به شدت سفید و بی روح هستند کافیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ هایی شاد و خیره کننده انتخاب کنید و شخصا شاهد باشید که این اثر هنری چه معجزه ایی برای شما خواهد داشت.

حالا که تابلوی دیواری خود را انتخاب کرده اید باید در خانه کمی جستجو کنید تا بهترین دیوار را بریا نصب آن پیدا کنید.

دیواری که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا از زمینه لازم برای دیده شدن تابلوی هنری شما را داشته باشد.

دیوارهای خالی اتاق نشیمن و یا راهرو می توانند مناسب باشند.ترجیحا تابلوی فاخر خود را در فضای بین دو پنجره یا  در گوشه ایی از خانه که پر از گلدان های طبیعی است و یا مکانی که به سمت حیاط دید دارد نصب نکنید.

یک اثر هنری زیبا و فاخر باید به کانون توجه اتاق تبدیل شود در حالیکه اگر کنار یک پنجره بزرگ رو به حیاط باشدجابیت خود را از دست می دهد چون برای جلب توجه مخاطب مجبور است با عناصر طبیعت رقابت کند.

کلیه وسایل اطراف تابلوی دیواری را با  آن هماهنگ کنید

بهتر است مبلمانتان را به گونه ایی در اتاق بچینید که از تابلو در مرکز آنها قرار بگیرد به طوریکه از روی هر کدام از مبلها بنشینید بتوانید به خوبی به تابلو دید داشته باشید.

پیشنهاد می کنم  مبل ها را  به صورت u شکل بچینید.به این ترتیب زیبایی و شکوه تابلو بیش از هر زمان دیگری به چشم خواهد آمد.

یک روش دیگر این است که کاناپه اصلی را رویروی تابلو قرار داده و دیگر صندلی ها را دو رتا دور اتاق قرار دهید.به طوریکه وی همه صندلی ها به سمت تابلو باشد.

بدین ترتیب تابلوی هنری شما در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.اگر تابلو را در اتاق خواب نصب می کنید بهترین مکان، دیوار بالای تخت است.

اگر فضای اتاق پذیرایی تان کوچک و بسته است می توانید از یک تابلوی دیواری بزرگ روی اصلی ترین دیوار آن استفاه کنید.

این کار باعث می شود که فضای اتاق بزرگتر و بازتر به نظر برسد.نصب کردن چندین تابلوی کوچک در کنار هم در اتاقی با فضای کوچک باعث می شود که اتاق کوچک تر و به هم ریخته به نظر برسد.

به دنبال تصاویری باشید که شما به خود جلب کند

وقتی به دنبال یک تابلوی خوب برای اتاق پذیرایی تان هستید سعی کنید تابلویی را انتخاب کنید که شما را به خود جب کند.

مثلا تصویر یک پل معلق که در ارتفاع بالایی قرار دارد مثال خوبی در این رابطه است.شاید چنین تابلویی شما را وادار کند که مدت طولانی تری به آن  نگاه کنید تا بتوانید جزئیات آن را کشف کنید.

وقتی مخاطب زمان بیشتری را برای نگاه کردن به یک تابلو صرف می کند این بدین معناست که تابلو ارزش هنری بالایی دارد و قطعا چنین تابلویی می تواند برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و خیره کننده باشد.

تابلوهای دیواری چند تکه

لزومی ندارد اثر هنری مورد علاقه شما به طور کامل در یک قابل قرار داشته باشد.می توانید اث رهنری خود را بر روی چند بوم داشته باشید.

این بوم های متوانند تکمیل کننده یکدیگر باشند و در کنار هم یک تصویر کامل از اثر هنری مورد نظر شما را تشکیل بدهند.

استفاده از تابلوهای چند تکه می تواند ایده مناسبی برای پوشاندن یک دیورا بزرگ و خالی باشد.بدین ترتیب می توانید  حس خوب و فوق العاده اثر هنری خود را بر روی کل دیورا پخش کنید و فضاهای خالی اطراف تابلو را تا حد ممکن کاهش دهیدهر چه خلاقیت در وجودتان دارید در چیدمان این تابلوهیا چند تکه به کار بگیرید.

می توانید قطعات این تابلوی زیبا و رنارنگ را به هر روشی که بخواهید بر روی دیوار بچنید.این به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد.

هرچقدر از خلاقیت بیشتری در چیدمان تکه های تابلو استفاده کنید جذابیت بصری بیشتری ایجاد می کنید.

علاوه بر همه این ها استفاده از تابلوها و یا بوم های چند تکه جابه جا کردن اثار هنری را ساده تر می کند و احتمال آسیب کمتری برای آنها وجود دارد.

از طرفی اگر یک تکه از تابلوها هم خراب شد و از بین رفت می توایند از تکه های دیگر آن همچنان استفاده کنید چون تابلوی شما هنوز به طور کامل از بین نرفته است.پس از قطعات باقی مانده آن لذت برید!

از تابلوهای سه بعدی استقبال کنید

حالا که یک دیورا بزرگ و سفید و خالی دارید چرا یکی از این تابلوهای سه بعدی دوست داشتنی و زیبا را امتحان نمی کنید؟ تابلوهای سه بعدی مدرنی که از قطعات مختلف تشکیل شده اند و میتوانید قطعات آنها را بر روی دیوار پخش کنید.این طرح های جسورانه می توانند فضای خانه شما را مدرن و زیبا کنند.

شاید انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ و یک اثر هنری خلاقانه وزیبا کار سختی باشد اما کافیست کمی وقت صرف آن کنید.یک گزنیه خوب و مناسب قطعا حس و حال خانه شما را تغییر خواهد داد.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد