ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی

0

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی: آیینه ها بهترین ابزار برای تزئین خانه به شمار می ورند.چون با انعکاس تصاویر ،فضا را بزرگتر نشان می دهند و علامه بر این منجر به انعکاس نور شده و زیبایی فضای خانه دو چندان می کنند.

تابلوهای آیینه ایی یکی از انواع تابلوهای مدرن هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

شاید شما بخواهید دیوارهای خانه تان را با آیینه های بزرگ و زیبا و توکار تزئین کنید ولی این کار نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.

باید بگوییم تابلوهای آیینه ایی امروزه دیگر جای آیینه هایتوکار و مجل گرفته اند .اگر این تابلو ها ارزانتر هستند و شما را زودتر به هدفتان می رسانند می توان گفت این تابلو ها ظاهری با شکوه تر و مجلل تر از گذشته دارند.

چون می توانید آنها در ابعاد و اشکال مختلف و همچنین در ترکیب با دیگر مواد همچون آهن و چوب پیدا کنید.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال هندسی

در انتخاب تابلوی آیینه ایی اتاق پذیرایی خود کمی جسورانه عمل کنید.می توانید به تابلوهای خلاقانه تر و تابلوهایی که چهارچوب آنها متفاوت با دیگر تابلوهاو خارج از عرف هستند فکر کنید.

یک قاب طلایی با شکل هندسی در هم که در وسط آن یک ایینه بزرگ قرار دارد می تواند گزینه مناسب و ابلته جسورانه ایی برای اتاق پذیرایی شما باشد.

می توانید رد کنار این اثر هنری شگفت انگیز از شمع طلایی و یا یک گلدان طلایی استفاده کنید تا شکوه آن را چند برابر کنید

تابلوی آیینه ایی در حمام

هر کسی در حمام به یک  آیینه نیاز پیدا میکند.حال چه بهتر که به جای استفاده از آیینه های معمولی ، از یک تابلوی آییینه ایی در حمام خود استفاده کنید.

به این ترتیب با یک تیر دو نشان می زنید :هم از آیینه استفاده می کنید و هم به حمام خود یک دکور شیک و مدرن می بخشید.

تابلوهای آیینه ایی بزرگ برای نصب در حمام می توانند گزینه ایی مناسب باشند.یک تابلوی آیینه ایی ساده و بزرگ در بالای وان به اضافه یک لوستر زیبا و نورانی به همراه چند گلدان کوچک و شمعدان برای شما حمامی می سازد که در آن احساس پادشاه یا ملکه بودن دست بدهد.

تابلوهای آیینه ایی آویز

همانطور که می دانید  آیینه هر چقدر هم که ساده باشد باز هم زیباست .اما نمی شود زیبایی تابلوهای آویز آیینه ایی را انکار کرد.

این تابلوهای آیینه ایی زیبا و دوست داشتنی به اتاق پذیرایی شما ظاهری شیک و مدرن می بخشد .

حالا هم می توانید از آیینه آن استفاده کنید و هم میتوانید از ظاهر زیبای آن لذت بببرید.ترکیب آیینه و زنجیر می تواند شکلی و شمایلی مدرن به اتاق پذیرایی شما ببخشد و دیوارهای ساده و خسته کننده  شما را جذاب و دوست داشتنی کند.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده

تابلوهایی با اشکال بی قاعده درعین بی نظمی ظاهری ، زیبایی فوق العاده ایی دارند که می توانند چشم هر بیننده ایی را به خود خیره کنند.

می توانید یکی از تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده را با میز کنسول چوبی هماهنگ کنید.می توایند آیینه را طوری در اتاق قرار بدهید که تصویر کل اتاق را منعکس کند.

در این صورت اتاق شما بزرگتر به نظر می رسد.نظرتان در مورد انعکاس نور لوستر در آینه ایی با اشکال بی قاعده چیست؟ ایا می توانید زیبایی چنین تصویری را انکار کنید؟

تابلوهای آیینه ایی بازتابی از هنر ناب

تابلوهای آیینه ایی در قطعات مختلف که به صورت موزاییک های آیینه ایی متصل به هم هستند و از روی دیوار به سمت پایین ادامه دارند یکی از آثار هنری فوق العاده هستند که ظاهری چشم گیر و خیره کننده دارند.

این نوع تابلوها سمبلی از جنبه های مختلف شخصیتی  انسان هستند که هر کدام بخشی از تصویر روبرو را نشان می دهند اما وقتی از دور بدانها نگاهمی کنید میتوانید تصویر را به صورت کلی در آن ها ببینید.

این موازیک های آیینه ایی مثل قطعات گمشده یک اثر هنری هستند که به صورت نامنظم کنار هم قرار گرفته اند و مفهوم شگرف  وعمیقی به اتاق خواب شما می دهند.

ترکیب آیینه و فلز

نظرتان در مورد یک تابلوی بزرگ شبیه به خورشید که از ترکیب فلز و آیینه درست شده چیست؟  این تابلوهای زیبا و خیره کننده مناسب کسانی است که تمایل دارند به اتاق خود ظاهری شیک و لوکس ببخشند.

همچنین تابلوهایی که از ترکیب آیینه و سنگ ساخته شده اند امروزه نظر بسیاری از هنرمندا ن و هنردوستان را به خود جلب می کنند.

همانطور که می دانید آیینه ها از دیرباز یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه محسوب می شده است.

آیینه ها علاوه بر کاربردی که در خانه دارند از قدیم سمبل پاکی و روشنایی بوده اند.آیینه هار دفرهگ بسیاری از مردم جهان نماد خرد خلاق بوده و بازتابنده آسمانها و زمین است.

یکی از بهترین ایده های خلاقانه هنرمندان و طراحان،ترکیب چوب و سنگ و فلز با آیینه و خلق تابلوهای ایینه ایی با ساختارهای هندسی است.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و از تابلوهای آیینه ایی آن دیدن کنید.بد نیست برای طرحی دکوراسیون خانه تان با استفاده از این عنصر زیبا و جذاب ،با ایده های جدیدی روبرو شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد