هدایای سازمانی

0

هدایای سازمانی

هدایای سازمانی شیوه ایی هوشمندانه برای جلب نظر مشتری هدف است. خرید هدیه سازمانی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.

مطمئن باشید که با کمترین میزان هزینه میتوانید بیشترین میزان سود را از این طریق کسب کنید.

هدایای سازمانی شما را به گونه ایی متفاوت معرفی خواهند کرد و تاثیری مثبت از شما در ذهن مخاطب خواهند گذاشت. کافی است  به شیوه ایی خلاقانه  و در زمان و مکان درست از آن استفاده کنید.

 

کاربرد هدایای سازمانی  تنها محدود به مشتریان نمی شود. مدیر یک سازمان به منظور تشکر و قدردانی از کارمندان خود نیز می تواند از آنها استفاده کند.

 هدیه دادن شیوه ایی موثر و کارآمد برای استحکام بخشیدن یک رابطه دو طرفه است. این رابطه می تواند بین سازمان با مشتری، سازمان با سازمان ( B2B) و یا بین مدیر و کارمندان باشد.

هدیه سازمانی منحصر به کالای خاصی نیست، از جاکلیدی ساده و عروسکی شروع می شود و تا کالاهای نفیس پیش می رود.

به همین دلیل بهتر است در ابتدا مشتری و مخاطب خود را به خوبی مشخص کنید و سپس در راستای هدف خود یک هدیه سازمانی مناسب تهیه نمایید.

هدایای سازمانی را اختصاصی کنید. 

خرید هدایای سازمانی همواره یکی از دغدغه های مدیران بازاریابی است چرا که همواره با مشکل بودجه مواجه هستند.

برای این منظور بهتر است در ابتدا مشتری و مخاطبان خود را درجه بندی کنید و از هدایای سازمانی متنوع و درجه بندی شده استفاده نمایید.

برای مشتریان ثابت و خاص خود از هدایای تبلیغاتی ارزشمند و اختصاصی استفاده نمایید. منظور از مشتری خاص و ثابت، آن دسته از افراد و سازمان هایی هستند که همکاری با آنها منجر به سودهای کلان می شود.

در این مورد همیشه سعی نمایید، یک هدیه تبلیغاتی خاص داشته باشید. اختصاصی کردن هدایای تبلیغاتی راهی موثر برای حفظ مشتریان ثابت و سودآور است.

به این طریق به راحتی به آنها نشان خواهید داد که چقدر وجود آنها برای شما ارزشمند است. زمانی که احساس خاص بودن را به مشتری می دهید مطمئن باشید تا مدت زمان طولانی می توانید یک همکاری سودآور داشته باشید. به این طریق پایه های ارتباط خود را با مشتری محکم خواهید کرد.

 

برای مشتریانی که در سطوح پایین تری قرار دارند میتوانید از هدایای سازمانی ارزان قیمت استفاده نمایید. جذب مشتری به اندازه حفظ مشتری خوب، اهمیت دارد.

همواره به یاد داشته باشید هر مشتری این ظرفیت را دارد که تبدیل به یک مشتری خاص و سودآور شود.

اما دقت کنید ارزان بودن هدایای سازمانی به هیچ وجه به معنای بی کیفیت و بدون استفاده بودن هدیه تبلیغاتی نیست. هدایای سازمانی به طور مستقیم  توجه شما به مشتری را نشان خواهند داد.

بنابراین سعی کنید از هدایای جذاب و کاربردی استفاده نمایید تا به طور چشمگیری بر مشتری و مخاطب تاثیرگذار باشید.

برای این منظور چنانچه مسیر باشد می توانید از محصولات شرکت نیز به عنوان هدیه استفاده نمایید. از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می توان به انواع روان نویس، خودکار، جاکارتی، کیف پول و مدارک، فلش مموری، جاکلیدی، عینک آفتابی، تقویم و سررسیدهای متنوع، ساعت، پاور بانک، انواع دکوری های ساده، ماگ، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات سبز ( گل و گیاه آپارتمانی) ، مجسمه، تندیس، شال، روسری، کراوات و… اشاره کرد.

هدایای سازمانی و شناخت مخاطب

هنگام انتخاب هدایای سازمانی شناخت درستی از مخاطب، فعالیت و محل کار و زندگی او داشته باشید. جامعه هدف خود را به درستی انتخاب نمایید و با توجه به روحیه و نیاز آنها اقدام به تهیه هدیه نمایید.

مشخص کنید جامعه هدف جوانان هستند و یا سالمندان، زن هستند یا مرد، کودک هستند یا بزرگسال، در دستگاه های دولتی شاغل هستند و یا تاجر بوده و شغل آزاد دارند، محل و موقعیت زندگی و کسب و کار آنها چگونه است؟

مشخص کنید که خدمات و یا کالای شما مناسب چه افرادی است، آنها را شناسایی کرده و برای جذب آنها برنامه ریزی کنید.

همیشه سعی کنید از زاویه دید مشتری به کالای تبلیغاتی نگاه کنید. به تمام سلیقه ها احترام بگذارید و هیچ کدام را به دلیل اعتقاد و سلیقه شخصی نفی نکنید.

لازم نیست برای تمامی افرادی که با آنها در ارتباط هستید از هدایای سازمانی استفاده نمایید. نکته مهم در شناخت مخاطب این است که حس ارزشمند بودن را به او انتقال دهید. توجه  به همین موضوع کافی است تا از یک مخاطب عام یک مشتری خاص بسازید.

 

در تهیه هدایای سازمانی خلاقیت و نوآوری داشته باشید. باید خاص باشید تا در حافظه بصری و ذهنی مخاطب ماندگار شوید.

به جزئیات توجه داشته باشید و به دنبال مواردی باشید که از دید دیگران پنهان مانده است. باید قدرت کشف چیزهای خاص و کاربردی را داشته باشید.

برای مثال استفاده از پک دمنوش ویستور می تواند گزینه ایی متفاوت به عنوان هدایای سازمانی به مشتریان هدف باشد. شما می توانید این دمنوش ها را در پک های ۴، ۱۲ و ۱۶ تایی تهیه نمایید.

با هدایا همیشه در دسترس باشید

سعی کنید هدایای تبلیغاتی را به گونه ایی انتخاب و طراحی کنید که تنها یک نگاه بین شما و مشتری فاصله داشته باشد.

برای این منظور حتما اطلاعات تماس خود را بر روی آن ثبت کنید. اطلاعات تماس می تواند درج شماره تلفن، ایمیل و آدرس سایت باشد.

با درج اطلاعات تماس بر روی محصولات تبلیغاتی رابطه خود را با مشتری همیشه حفظ خواهید کرد. در واقع هدف از هدیه دادن نیز همین است تا پل ارتباطی بین شما و مشتری همچنان برقرار باشد.

ویستور فروشگاهی آنلاین برای خرید هدایای سازمانی و غیر سازمانی است. در این فروشگاه برای هر نوع مخاطبی می توانید محصولی خاص و ویژه تهیه نمایید. انواع خودکار و روان نویس، پک های بهداشتی، ست های چرم، نقاشی سیاه قلم، عطر و ادکلن، ظروف دکوری و … در این فروشگاه آنلاین عرضه می شود. با ویستور ارتباطی پایدار با مخاطبان خود خواهید داشت.

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد