هدایای سازمانی صنایع دستی 

0

هدایای سازمانی صنایع دستی

هدایای سازمانی صنایع دستیآیا مهمان های خاصی در شرکت خاص خود دارید؟ هدایای سازمانی صنایع دستی می تواند یک گزینه ی بسیار خوب برای افراد مهم و رویدادهای خاص باشد.

شما می توانید از انواع ظروف، تابلوها، تابلو فرش ها، گلیم و صنایع دستی محلی برای کادو دادن استفاده کنید. فیدبک این کار به حرفه ی شغلی تان برخواهد گشت.

هدایای سازمانی صنایع دستی 

هدایای سازمانی صنایع دستی مدلی جدید و بسیار ارزشمند از کادو است که شرکت ها و تولیدی ها و فروشگاههای مختلف از آن بهره می برند.

با کادو دادن هدایای سازمانی می توانید به بهترین شیوه حسن نیت خود را نشان دهید. این هدایا نشان می دهند که شما برای مشتری ها و کارمندان خود احترام زیادی قائل بوده اید.

با دادن هدایای سازمانی صنایع دستی، درهای جدیدی از کسب و کار و ارتباط با مشتری ها، شرکا و فروشندگان آنلاین خود برقرار خواهید کرد.

در این راستا می توانید از انواع فروشگاههای صنایع دستی به صورت آنلاین و حضوری بازدید کنید و سفارش های خود را برای هدایای سازمانی صنایع دستی به آنها بدهید.

شما اگر شرکت بزرگی هستید می توانید در دوره های مختلف به مشترکان و شرکای خود هدایای سازمانی صنایع دستی منطقه ی خود را به عنوان کادو بدهید. هیچ چیز به اندازه این کادو نمی تواند غافلگیر کننده و خوشحال کننده باشد.

خرید هدایای صنایع دستی

شاید از خود بپرسید، منظور از هدایای صنایع دستی چیست، در صورتی که بعضا صنایع دستی از قیمت های بالا برخوردار هستند.

خوب دقت کنید شما می تواند رنج های قیمت مختلف را برای کادوی خود انتخاب کنید. اگر کادو دادن شما خیلی مهم است و به فرد خاصی یا شرکت های همکار است این هدیه می تواند مقداری هزینه بر باشد.

اگر هدایای سازمانی صنایع دستی شما به عنوان تبلیغات است که با هزینه های پایین نیز می توانید این کار را با بافت ها و دست سازهای کوچک نیز انجام دهید، که هزینه های آنها به مراتب پایین تر است.

در ادامه به تعدادی از هدایای سازمانی صنایع دستی که می توانید از آنها استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد.

انواع هدایای سازمانی صنایع دستی

  • ظرف و ظروف: یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای سازمانی صنایع دستی می تواند ظرف باشد. انواع ظرف های فیروزه کوبی شده و میناکاری شده می تواند یک هدیه ی بسیار ارزشمند از طرف شما باشد. انواع ظروف چوبی، خاتم کاری شده، ظروف مسی و سفالی هدیه ای است که هرکسی را خوشحال می کند و قطعا فیدبک های بسیار عالی برای شما به همراه خواهد داشت. شما می توانید در کارگاههای مختلف، مانند کارگاههای ساخت سفال لالجین در همدان، سفارش های خود را برای حکاکی بر روی ظروف ارائه دهید. لوگو و یا نام برند یا شرکت شما در جای خاصی از ظرف قرار می گیرد. این هدیه همیشه نام برند و لوگوی شما را به همراه خواهد داشت. جلوی چشم است و برای همین بیشتر در خاطر می ماند. مطمئن باشید که این کادوها را به هر کسی که بدهید به فکر جبران کردن خواهد بود و دنبال راهی می گردد که مهر شما را جبران کند.
  • کیف های دست ساز و دستبافت از دیگر کادوهای به یادماندنی هستند. جاجیم های دستی، کیف پول های کوچک و بزرگ ویژگی های مثبتی دارند. این نوع هدایای سازمانی هم کاربردی هستند هم طول عمر بالایی دارند. برای مدت طولانی می توانید از این کادوها استفاده کنید. انواع مصنوعات چرمی و ترمه ها در این دسته قرار می گیرند.
  • تابلوهای دست ساز در اندازه های مختلف از جمله هدایای سازمانی صنایع دستی است. شما میتوانید لوگو و برند خاص خود را در گوشه ای از تابلوهای دست ساز پارچه ای، چوبی و یا معرق کاری شده حک کنید و آن را به عنوان هدیه ای ارزشمند به کارمندان، شرکا و مشتری های خود هدیه دهید.

از جمله دیگر هدایای سازمانی صنایع دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باکس قلمکار و هدایای ترکیبی

باکس ست گلدان و بشقاب

باکس ست بشقاب و کوزه میناکاری

باکس ترمه هدیه میناکاری اصفهان

آینه و شمعدان مس و پرداز

آجیل خوری مس و مینا

باکس ست گلدان و بشقاب

باکس قلمکار و هدایای ترکیبی

کوزه های مینیاتوری

انواع بشقاب های کار دست

انواع گلدان های میناکاری شده

ست آینه و شمعدان

گلیم ها و انواع تابلوفرش های دست ساز

چرا صنایع دستی

برخلاف تصور عامه که که هزینه های صنایع دستی بالاست، می توان کادویی خرید که اندازه های آن کوچک و در تعداد زیاد باشد و از نظر اقتصادی تر بهینه باشد.

برای همین است که این کادو را برای مواقع مهم و ضرورت های بیزنس شما توصیه می کنیم. مخصوصا زمانی که قرار است به همکاران و شرکت های همکار از دیگر شهرها کادو بدهید.

یا اینکه مهمانی ویژه به شرکت شما آمده است و به دنبال کادو دادن یک هدیه ی با ارزش و خاص هستید، می توانید به هدایای سازمانی صنایع دستی فکر کنید.

بعضا می توانید برای کادوهای خود انواع بشقاب های گران قیمت، انواع تابلوهای مینیاتوری، انواع پارچه ها، انواع تابلو فرش ها، انواع قالیچه ها و غیره فکر کنید.

چرا هدیه بدهیم

هدیه دادن شاید مقداری با کسب و کار بی ربط باشد اما همین هدایای سازمانی می تواند یک رابطه ی کاری جدید را برای شما به دنبال داشته باشد.

در کنار اینها به استحکام بخشیدن و جان دادن به روابط فعلی نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود. برای همین است که امروزه شرکت ها و برندهای معروف به سراغ این نوع کادوها رفته اند.

این دسته از کادوها نسبت دیگر انواع هدایای سازمانی، گران تر هستند و برای افراد مهم و رویدادها خاص بیشتر آن را توصیه می کنیم.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد